Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt inspirert av en annen tråd her inne hvor kjæresten hadde tatovert romertall, altså dato for når de ble sammen...

Case:

Har vært sammen med samme person over halve livet. Det vil si 25 år. Har barn og ekteskapet er så bra som det aldri har vært før.

Skal jeg har betenkeligheter med å tattovere en "evig din" tattovering ?

Uten eller med vedkommendes navn ?

Anonymous poster hash: 91d25...8fe
Skrevet

Ja, det skal du. Fordi det er harry.

• Liker 3
Gjest Faerunpedia
Skrevet

Slike tatoveringer er bare kleint synes nå jeg

Skrevet

Da burde i så fall du tattovere det på han… Det gir jo ikke mening at du skal tattovere at du er evig din på deg selv.

Men nei, synes ikke det er søtt, kult eller noen særlig god ide.

Anonymous poster hash: c55d3...9b0
  • Liker 1
Skrevet

Hva om du blir enke?

Vil tro at de fleste enker og enkemenn fortsatt elsker sine avdøde menn/koner. Så akkurat det var ikke noe godt argument mot synes jeg.

• Liker 2
Skrevet

Evig Oles er bedre :fnise:

Skrevet

Ble litt inspirert av en annen tråd her inne hvor kjæresten hadde tatovert romertall, altså dato for når de ble sammen...

Case:

Har vært sammen med samme person over halve livet. Det vil si 25 år. Har barn og ekteskapet er så bra som det aldri har vært før.

Skal jeg har betenkeligheter med å tattovere en "evig din" tattovering ?

Uten eller med vedkommendes navn ?

Mannen min har tatovert inn mitt navn på ett sted jeg bare ser. Jeg finner det igrunn svært romantisk å lite Harry til tross for at vi bare har vært sammen i 10 år.

Anonymous poster hash: 831aa...9ed

Skrevet

Hei. Ts her.

"Evig din" er er tradisjonell tattovering som egentlig ikke trenger noe mer forklaring, den er personlig og den det gjelder vet selvfølgelig om det. Jeg har flere tatoveringer fra før av så dette er ikke noe problem. Skulle feks ektefellen falle fra er det fortsatt like viktig å ha denne tatoveringen.

Lurte bare på om dere syns det er "nok" å ha vært sammen i 25 år osv som nevnt over. Man får jo høre til stadighet at "hva om det blir slutt" osv når det gjelder kjærester som på død og liv skal ha navnene til hverandre tatovert.... Jeg vet selv om jeg skal gjøre dette eller ikke, men lurer egentlig på om dere har synspunkter på om dette er like dumt uansett om man har vært sammen i 1, 20, 30 eller 50 år.

Skrevet

Hei. Ts her.

"Evig din" er er tradisjonell tattovering som egentlig ikke trenger noe mer forklaring, den er personlig og den det gjelder vet selvfølgelig om det. Jeg har flere tatoveringer fra før av så dette er ikke noe problem. Skulle feks ektefellen falle fra er det fortsatt like viktig å ha denne tatoveringen.

Lurte bare på om dere syns det er "nok" å ha vært sammen i 25 år osv som nevnt over. Man får jo høre til stadighet at "hva om det blir slutt" osv når det gjelder kjærester som på død og liv skal ha navnene til hverandre tatovert.... Jeg vet selv om jeg skal gjøre dette eller ikke, men lurer egentlig på om dere har synspunkter på om dette er like dumt uansett om man har vært sammen i 1, 20, 30 eller 50 år.

Det er aldri ok å tatovere kjærlighets ærklæringer til hverandre... Fysj!

Anonymous poster hash: 1fe8b...4ef

Skrevet

Da burde i så fall du tattovere det på han… Det gir jo ikke mening at du skal tattovere at du er evig din på deg selv.

Men nei, synes ikke det er søtt, kult eller noen særlig god ide.

Hallo? teksten "Evig din" er jo rettet mot en bestemt person som leser dette, ikke en selv. Dette er jo personens kjærlighetserklæring til annen. Derfor er det helt korrekt med teksten "evig din"... i dette tilfellet.

Skrevet

Det er aldri ok å tatovere kjærlighets ærklæringer til hverandre... Fysj!

Anonymous poster hash: 1fe8b...4ef

Det er mye greiere å stifte familie, kjøpe dyre hus og biler ,og ha ringer...selvfølgelig,,,,, alt det andre som kan fjernes, en tatovering kan ikke...... Det er greit med kjærlighetserklæringer så lenge man kan fjerne dem ? Hva er det for en kjærlighetserklæring? :)

Skrevet

Hallo? teksten "Evig din" er jo rettet mot en bestemt person som leser dette, ikke en selv. Dette er jo personens kjærlighetserklæring til annen. Derfor er det helt korrekt med teksten "evig din"... i dette tilfellet.

Jeg synes evig din er noe man skal gi bort. Altså i gifteringer kan man skrive evig din, for da skriver hun det i hans ring, og han bærer kjærlighetserklæringen med seg.

Skrevet

Jeg synes evig din er noe man skal gi bort. Altså i gifteringer kan man skrive evig din, for da skriver hun det i hans ring, og han bærer kjærlighetserklæringen med seg.

Som forklart i tråden, "evig din" er en tradisjonell oldschool tatovering. Den har eksistert veldig lenge. Hva du syns er mindre viktig - "evig din" har en mening og brukes på denne måten, slik er det. :)

Skrevet

Som forklart i tråden, "evig din" er en tradisjonell oldschool tatovering. Den har eksistert veldig lenge. Hva du syns er mindre viktig - "evig din" har en mening og brukes på denne måten, slik er det. :)

Nå ba TS om min mening da, så da ga jeg min mening.

Skrevet (endret)

Hvorfor ikke , jeg har mange tattoo..

Har faktisk en etter exsen min, ikke navn altså ... :ler:

Men vi har barn sammen , alle har en historie

Har en tattoo med navnet til min nåværende mann også :skratte:

Har barna mine på kroppen også ;)

Må bare føle hva som er rett, selv er jeg litt hippie. Hehe

Endret av Gypsy22
Skrevet

Nå ba TS om min mening da, så da ga jeg min mening.

Det er greit, men du kan ikke forandre tradisjoner med mening av den grunn og si at det er feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...