AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 Jeg har sikkert karakterene til å komme inn i Oslo, men da jeg så på hvor fin og fredelig Harstad er, ble jeg tiltrukket med en gang. Hybelene er også veldig billig - 2 romsleilighet til 4600 kr!!! Føler jeg vil vekk fra byen. Lurt å reise helt til norden fremfor å studere i Oslo? Skal forresten studere vernepleie. Anonymous poster hash: ad553...35c
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 Jeg kommer fra ei bygd litt utenfor Harstad og kan si at Harstad er en fin by med et godt studentmiljø. Selv studerte jeg et annet sted i landet (lengre nord), men har flere venner som har studert på HIH og som har triveds godt. Harstad har et aktivt kulturmiljø, det er greit med butikker og uteplasser, lett å bli kjent med folk, fin natur og jeg tror det er greit med muligheter for deltidsjobb, om du er interessert i det. Anonymous poster hash: fc4e7...2af
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Jeg kommer fra ei bygd litt utenfor Harstad og kan si at Harstad er en fin by med et godt studentmiljø. Selv studerte jeg et annet sted i landet (lengre nord), men har flere venner som har studert på HIH og som har triveds godt. Harstad har et aktivt kulturmiljø, det er greit med butikker og uteplasser, lett å bli kjent med folk, fin natur og jeg tror det er greit med muligheter for deltidsjobb, om du er interessert i det. Anonymous poster hash: fc4e7...2af Godt å høre! Har vært i nord-norge en gang og ble forelsket. Syntes folk er hyggeligere, mer jordnære og de har mye vakker landskap! ts Anonymous poster hash: ad553...35c
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 Godt å høre! Har vært i nord-norge en gang og ble forelsket. Syntes folk er hyggeligere, mer jordnære og de har mye vakker landskap! ts Anonymous poster hash: ad553...35c Så bra! Ja, kom nordover. Tror ikke du vil angre på det Anonymous poster hash: fc4e7...2af
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Kjenner ei som studerte vernepleie i Harstad. Så vidt jeg vet trivdes hun veldig godt Anonymous poster hash: efda9...b68
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #6 Skrevet 15. november 2014 HIH er en fin skole med dyktige forelesere. Studentboliger finnes i gangavstand fra skolen, men det er også gode muligheter for å bo privat. Etter som jeg husker(begynner å bli noen år siden jeg gikk ut derfra) så var det ofte konserter, fester og andre aktiviteter for studentene. Anonymous poster hash: f2356...bc9
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #7 Skrevet 15. november 2014 HIH er en fin skole med dyktige forelesere. Studentboliger finnes i gangavstand fra skolen, men det er også gode muligheter for å bo privat. Etter som jeg husker(begynner å bli noen år siden jeg gikk ut derfra) så var det ofte konserter, fester og andre aktiviteter for studentene. Anonymous poster hash: f2356...bc9 Så bra ! Anonymous poster hash: ad553...35c
Gjest Klaveret Skrevet 18. november 2014 #8 Skrevet 18. november 2014 (endret) Kom over denne morsomme filmen laget av vernepleiestudenter i Harstad: Endret 18. november 2014 av Klaveret
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå