Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leste her at noen gir julegaver til dyrene sine i julen.

Hvaslags gaver gir du/dere til dyrene?

Jeg har funnet noen hundesokker, som jeg kjøper.

(Om ikke annet så for å se på når han prøver å gå med dem... :nigo: )

Hunder kan jo trenge sokker, når man er i fjellet eller på snø og skare.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, regner med at det blir både juelgave og bursdagsgave - og kake.

Hun har jo abslutt alt av utstyr hun trenger, så det må bli leker og godis :)

Gjest SunflowerPenguin
Skrevet

Vi har kun hundesokker for hunden vár om vi besóker svigers, fordi de har et gulv som blir skrapet opp av neglene. Men ellers har ikke bruk for det ute, vár hund er ná ogsá av Polar hund sorten sá de fryser ikke av á vaere mye ute i kulde og snó. ;) Kommer an pá hva slags hund du har.

Synes det er sótt og morsomt á kjópe gaver til hunden vár. Vi kjóper enten ting som er nyttige eller nódvendige á ha, ellers sá blir det en del hunde kjeks/snacks, kose bamser, og lignende... :)

Skrevet (endret)

Bare hvis de trenger noe. Har en hund som er på diett for tiden som ikke kan få vanlige godbiter, så da gir jeg ikke det til den andre heller. Og det finnes grenser for hvor mange ting jeg kan gi dem, så det blir ikke så mange gaver egentlig.

Endret av HeiHade
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hvert år er det 3 små pakker under treet på julaften.

En til hver katt.

Hver av pakkene inneholder en håndstrikket Karinamus fylt med urter som i en kattenese dufter herlig og gjør dem helt euforiske.

• Liker 1
Skrevet

Barna insisterer på pakker til bikkja og kattene til jul :) Så det blir som oftest hundesnop og kattesnop som ligger under treet. T.o.m hamsteren fikk julegave da den levde.

(jeg er helt med på den jeg også, lager tross alt ei hundekake til vofsen på hver bursdag :fnise: )

• Liker 1
Skrevet

Hvert år er det 3 små pakker under treet på julaften.

En til hver katt.

Hver av pakkene inneholder en håndstrikket Karinamus fylt med urter som i en kattenese dufter herlig og gjør dem helt euforiske.

Takk for tips, Lille-pus! Tror jeg må kjøpe sånn til pusi :nigo:

• Liker 1
Skrevet

Ja :) Kjøper noe godt som griseøre, bein eller lignende som jeg pakker inn :) kjempestas!

Skrevet

Jeg kjøper alltid noe godt til hunden til jul. Pakker det inn, også får han pakke opp selv.

Skrevet

Jepp! Kattegutten må få pakke han og... :sjenert: Første året fikk han kattehule som ble godt brukt, så fikk han seng til å ha på badet den er også stadig i bruk(han fant den under treet og la seg oppi, mens den fortsatt var innpakket :rodmer: ), i fjor fikk han en dyr ny hule som han ikke vil ha, og et fint grått teppe til å ligge på i sofaen og det liker han veldig godt. Får og litt snop.. i år blir det et nytt teppe siden det han har nå er fult av hår...

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Selvsagt!

Gamlingene (altså hundene på tretten og elleve år) får tyggebein og griseøre. Og til middag får de elglever. Skal det være, så skal det være!

Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Jeg leste her at noen gir julegaver til dyrene sine i julen.

Hvaslags gaver gir du/dere til dyrene?

Jeg har funnet noen hundesokker, som jeg kjøper.

(Om ikke annet så for å se på når han prøver å gå med dem... :nigo: )

Hunder kan jo trenge sokker, når man er i fjellet eller på snø og skare.

Har ikke hund selv for øyeblikket, men gir alltid gaver til "tantebarna" mine :fnise: De pleier å få ting som griseører eller leker.

Skrevet (endret)

Selvsagt! :-) Kattene her får adventskalender, julestrømpe og julegaver. Og dyrene til andre familiemedlemmer får også en liten oppmerksomhet på julaften. :laugh:

Endret av Sille4
Skrevet

I år får hundene denne genseren pluss litt godteri så det blir artig for ham å pakke opp :fnise:5ac170dc0d37521a22a5b07f3edc0f9f.jpg

• Liker 1
Skrevet

I år får hundene denne genseren pluss litt godteri så det blir artig for ham å pakke opp :fnise:5ac170dc0d37521a22a5b07f3edc0f9f.jpg

Oo, genser.

Hvor får man tak i sånne?

Skrevet

Oo, genser.

Hvor får man tak i sånne?

Denne bestilte jeg herfra :)

Skrevet

Denne bestilte jeg herfra :)

Tusen takk for link :)

Mulig det havner en sånn under julagrana her, på julaften...

• Liker 1
Skrevet

Ja det pleier altid vi og gjøre. Både bursdager og på julaften får dyra(kattene ) presanger. Enten leker eller kattegryn

Skrevet

Selvsagt! Hunden både får og gir gaver.

Hennes er helt av typen hun lukter og pakker opp selv, så de må legges under treet først når gaveåpningen begynner. Ellers gir hun gave til bestemor (som regel strikkepinner for å få nytt dekken, eller en fin krem som kan slikkes av), og til kusinen sin (en hund). Vofsen synes gaver er minst like gøy som meg, derfor er sjokolade "forbudt" under vårt tre.

Anonymous poster hash: 31b83...d03

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...