Gå til innhold

Rimelig og personlig gave til samboer

Anbefalte innlegg

Gjest SånnCirka
Skrevet

Hei!

Jeg og min kjære samboer har blitt enige om å kun bruke et par hundrelapper på hverandre denne julen, da vi har kjøpt oss hus og trenger en del ting i den forbindelse.

Så lurer jeg på om noen av dere her på KG har noen kreative idéer til en personlig og rimelig julegave?

Jeg har noen idéer (klær f.eks.), men vil gjerne ha litt innspill, da jeg ikke er helt fornøyd med de idéene jeg har kommet med selv. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du vil ha en personlig gave, kan det være en ide å fortelle litt om samboeren din først :) min kjæreste skal hvertfall få et signert bilde av en kunstner han liker godt.

Anonymous poster hash: 59a38...fa6

Skrevet

Er det noen spesiell aktivitet eller sport han driver med så det er noe utsyr han trenger? Eller hobby?

Gjest SånnCirka
Skrevet

Hobbyen hans er jakt, fiske og friluftsliv. Det han eventulet kan trenge der er kjempedyrt :(

Han er 27 år gammel.. kanskje jeg skal finne en liten ting, og en diger pappeske og gjøre litt ut av det.. Hmm

Skrevet

Hobbyen hans er jakt, fiske og friluftsliv. Det han eventulet kan trenge der er kjempedyrt :(

Han er 27 år gammel.. kanskje jeg skal finne en liten ting, og en diger pappeske og gjøre litt ut av det.. Hmm

hvis han ikke allerede har det, hva med et abonemanet på villmarksliv eller jakt og fiske? Eller det bladet som heter friluftsliv, der er det artikler om alt innen det temaet, padling, klatring, fiskeing you name it. Har selv interesse for friluftsliv, og mye av utsyret koster en god del ja... :dry:

Gjest SånnCirka
Skrevet

hvis han ikke allerede har det, hva med et abonemanet på villmarksliv eller jakt og fiske? Eller det bladet som heter friluftsliv, der er det artikler om alt innen det temaet, padling, klatring, fiskeing you name it. Har selv interesse for friluftsliv, og mye av utsyret koster en god del ja... :dry:

Han abonnerer allerede på jakt og fiske, men leser det sjelden. Har en god del blader som fremdeles har plasten på :P

Ett fint innrammet bilde av dere? :)

Kanskje jeg skal få fremkalt no bilder ja :-) det er ikke så dyrt! Og vi har jo noen finer bilder. Blir en gave til megselv også det da isåfall :P tihi

Skrevet

Strikk ett skjerf til han og fraver inn. Jeg er glad i deg

Skrevet

Hva med en sånn Bear Grills kniv, med tanke på at han er mye ute i friluft osv? Den er ikke spesielt dyr. Muligens har han vel kanskje slikt fra før. En god lue eller hansker? Noe han får bruk for når det kommer til hobbyene. Trenger jo ikke være det nyeste og det beste. :)

Skrevet

Vin er jo alltid kjekt, og på japan foto (for eksempel) Kan man lage mange forskjellige ting, kalendere, album, kopper, notisbøker osv :-) Eller en tskjorte med favorittbandet hans?

Virker også gøy å gi hjemmelagde klippekort/gavekort på for eksempel massasje, hyttetur, fotballkamp kveld, at du rydder huset i 1 uke for eksempel osv.. Eller billetter av noe slag, eller godteri, tørket turmat? :-)

Skrevet

Hva med en termos med navnet hans på, eller en sånn kokse (usikker på om det ble rett navn, en sånn trekopp i alle fall med navnet hans svidd inn). Eller grillpinne med navnet hans. Eller litt sånn rimelig småtteri til tur, og så et "gavekort" der du lover å bli med ham på telttur (hvis du som meg egentlig sjelden blir med fordi du ikke liker det så godt...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...