AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 Jeg har flere krukker med dyre, flotte nattkremer som jeg har fått i gaver og som jeg ved normal bruk aldri kommer til å få brukt opp. Nå er krukken min med dagkrem nesten tom. Kan jeg bruke nattkremen på dagtid eller må jeg kjøpe ny dagkrem? Spurte på et parfymeri, men hun sa at det var hvert til sitt bruk og ville selge meg en ny dagkrem. Er det noen her som kan svare på det?Anonymous poster hash: a48e7...bed
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 Ikke alle nattkremer passer under sminke, noen skinner mye mer, så hadde lest på krukken om den kan brukes på dagtid også. Anonymous poster hash: ce3b8...0e5
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Hei du! Jeg bruker bare nattkrem på dagen, har veldig tørr hud og ingen dagkrem er god nok for dette. Til og med noen hudpleiere gir dette tipset når du sliter med veldig tørr hud Hilsen Anonymous poster hash: 109a2...6d3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 Dette kommer jo veldig an på kremen og hudtypen din. Nattkremer er som regel mye rikere enn dagkremer, og kan dermed bli litt for tunge under sminke etc. Nå som det er vinter blir mange litt tørrere i huden og ofte trengs det mer fuktighet enn sommerstid, så da kan det tenkes du fint kan bruke nattkrem likevel. Farlig er det uansett ikke, så det er bare å prøve seg frem og se hva din hud mener om kremene. Anonymous poster hash: db1c2...2c5
Athene Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Det kommer an på - hvorfor bruker du dagkrem, og hvorfor bruker du nattkrem? Jeg bruker dagkrem for solbeskyttelse og for at sminken skal sitte. Jeg bruker kun nattkrem dersom jeg har tør hud, eller har vært i sola. Nattkrem er fetere. De er ikke alltid et godt grunnlag for sminke, og vil ofte gi for fet/glinsende hud. Men det er jo ikke verre enn å prøve.
lemon-aid Skrevet 15. november 2014 #6 Skrevet 15. november 2014 Om vinteren f.eks, kan du bruke nattkremen som dagkrem. Men det kommer selvsagt an på.. Bruk den i perioder der du trenger med fukt. Det går jo an?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #7 Skrevet 15. november 2014 Tusen takk for svar alle sammen! Jeg bruker lite sminke til hverdags og har litt tørr hud så da prøver jeg nattkremene mine på dagtid . Anonymous poster hash: a48e7...bed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå