Gå til innhold

Byen alene som 18-åring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil på byen i kveld, men har ingen som vil være med foruten en kompis som ikke tåler alkohol overhodet, og jeg er ikke i humør til å sitte barnevakt for ham.

Er det teit å dra på byen alene som 18-åring? Man finner jo alltids noen å snakke med, men jeg kjenner jeg er litt skeptisk likevel.

Bor i Bergen.

Anonymous poster hash: 6b530...72f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde i hvertfall ikke gjort det!

Anonymous poster hash: 2ad02...c88

Skrevet

Jeg hadde i hvertfall ikke gjort det!

Anonymous poster hash: 2ad02...c88

Hvorfor ikke?

Skrevet

Kjør på, er ikke verre enn at du drar hjem igjen om du ikke takler å gå på byen alene.

• Liker 2
Skrevet

Kjør på sier bare jeg! Har ingen problem med å gjøre det, når man drar ut med venner ender man alltid å prate med ukjente uansett 😉 Bergen er en flott by å dra ut alene i, da de fleste stortsett er vennlige og hypp på å prate med andre! :)

Anonymous poster hash: 10251...838

Skrevet

Gjør hva du føler for. Når det er sagt, kan ikke kompisen din være med edru? Eller må han drikke hvis han skal ut på byen?

Skrevet

Vil på byen i kveld, men har ingen som vil være med foruten en kompis som ikke tåler alkohol overhodet, og jeg er ikke i humør til å sitte barnevakt for ham.

Er det teit å dra på byen alene som 18-åring? Man finner jo alltids noen å snakke med, men jeg kjenner jeg er litt skeptisk likevel.

Bor i Bergen.

Gå ut og kos deg, dog ikke så mange plasser du kan gå. Skal ut selv i dag jeg alene;)

Anonymous poster hash: 8fcc5...f09

Skrevet

Gjør hva du føler for. Når det er sagt, kan ikke kompisen din være med edru? Eller må han drikke hvis han skal ut på byen?

Sist gang han skulle være med edru stilte han opp med Vikingfjord på en Vossflaske... :fnise:

Gå ut og kos deg, dog ikke så mange plasser du kan gå. Skal ut selv i dag jeg alene;)

Nei, tenkte å bare holde meg på Downstairs, er ikke så godt kjent andre steder. Hvor gammel er du og hvor skal du?

Skrevet

Sist gang han skulle være med edru stilte han opp med Vikingfjord på en Vossflaske... :fnise:

Nei, tenkte å bare holde meg på Downstairs, er ikke så godt kjent andre steder. Hvor gammel er du og hvor skal du?

Er 22 år men møter alltid random kjentfolk kjentfolk ute. Pleier ikke så ofte å gå ut alene lengre, men gjør det for gøy av og til for da kommer jeg i snakk med alle mulige rare og nye folk. Man blir litt tvunget til å finne noen å prate med osv. Ofte jeg har hatt det gøyere alene.

Er bare å ta en positiv innstilling og et smil med det så kan det ofte bli gøy. Er dog gutt og veldig pratsom av meg så har ingen problemer med å finne folk å prate med. Men hva er det verste som kan skje, at du kjeder deg og det ikke var som forventet og du går hjem.

Kan godt komme innom downstairs en tur hvis du har lyst, men pleier ikke så ofte å gå der egentlig. Føler meg litt for gamme til det og er ganske mange tullinger der:P.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...