AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #1 Skrevet 15. november 2014 Jeg skal på date i morgen. Skal treffes på byen. Har aldri vært på date før. Har kun møtt gutter via venner og da har det blitt litt mer naturlig å snakke sammen. Nå skal jeg møtte en fra nettet. Vi har pratet en stund og utvekslet en del bilder via snap. Men jeg er så redd han skal bli skuffet! Og så er jeg redd for at samtalen stopper opp eller at det er null kjemi. Tips mottas med stor takk! Hva er ok å snakke om og hva bør jeg unngå?Anonymous poster hash: 21a8d...09a
studentjenta Skrevet 15. november 2014 #2 Skrevet 15. november 2014 Sitter i samme situasjonen! Masse lykke til
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Når du først treffer han så går det som regel vekk, har dere ingenting å snakke om er ikke kjemien der uansett-bare å takke høflig for deg å gå. Anonymous poster hash: 745ae...344
Hecubaa Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 Skal treffes på byen, vil det si etter midnatt og fem tequila? Samtalen pleier å flyte veldig lett av seg selv, og selv om man kanskje i forkant tenker over noen temaer man kan pense innom hvis det blir tyst så trenger man stort sett aldri å bruke de..
Kokomomo Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Bare vær deg selv. Ikke tenk så mye på hvordan du fremstilles. Bruk tiden på og bli kjent med personen og gå derfra
Gjest Nosoul Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Vær deg selv, og ingen andre! Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå