Gå til innhold

Bestemor

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har ei bestemor jeg er veldig bekymret for. Hun klarer ikke å ta vare på seg selv i form at hele huset er bomba og farlig skittent. Ei heller kjører hun ordentlig og glemmer trafikkregler. Vi tilbyr hjelp men hun vil ikke ha til å hjelpe i hus. Det er såpass skittent at du må holde deg for nesen på kjøkkenet, fluer og gammel mat over alt. Benker og bord ligger det ting strødd utover. Noen som kan komme med tips til hvordan gripr dette Ann?

Endret av rosahelikopter
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kontakte de som steller med hjemmehjelp/hjemmesykepleie i kommunen. De går på hjemmebesøk og undersøker sake og finner ut hvor og hvem de skal melde videre til for å få ordnet oppslik at hun får hjelp.

Førerkort og bilnøkler må hun enten levere fra seg frivillig, ellers må fylkesmannen og politiet gripe inn. Du skjønner selv at du må stanse henne før hun dreper noen i trafikken?

Anonymous poster hash: 6ae9b...33e

Skrevet

Har snakket med henne og sakt ifra hva jeg mener om hennes kjøring. Kan man gå til fastlegen hennes angående lappen?

Skrevet

Har snakket med henne og sakt ifra hva jeg mener om hennes kjøring. Kan man gå til fastlegen hennes angående lappen?

Det kan du, men det hjelper neppe noe. Fordi fastlegen er til for bestemor ikke for slektningene. Dette har vi hatt en lang tråd på tidligere her inne.

Anonymous poster hash: 6ae9b...33e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...