Gå til innhold

hva gjør du akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg i sengen, har tent telys og ser på serier og blar litt på KG. Kjeder meg ekstremt ettersom jeg er i ett avstandsforhold og vennene mine er mer opptatt med sitt. Så sånn er Fredagen min :)

Anonymous poster hash: 9a3ca...2bd
Videoannonse
Annonse
Gjest lillelarve
Skrevet

Jeg ser Once Upon A Time med et stort vannglass ved siden av meg. Er kvalm og skikkelig trøtt. Så straks leggetid ;)

Ha en fin kveld! :)

• Liker 1
Skrevet

Akkurat nå sitter jeg og surfer på KG mens jeg følger smått med på syke samlere på TLC! Fått meg ny TV i dag, så det er stas!

Ellers venter jeg på at tiden på tannblekingen min skal bli ferdig (15 minutter igjen), så skal jeg spise litt tenker jeg!

Kjeder meg litt jeg også. Ble invitert av en gutt til å være med til vennene hans for å spille brettspill (...jaja), men jeg takket nei. Vi har vært på date før, forsøkt å være venner, og vi har ingenting til felles. Jeg har også vært med vennene hans før og syntes ikke de er noe hyggelig å være med.

Så får slappe av hjemme og kjede meg jeg også ;)

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg og surfer på KG mens jeg følger smått med på syke samlere på TLC! Fått meg ny TV i dag, så det er stas!

Ellers venter jeg på at tiden på tannblekingen min skal bli ferdig (15 minutter igjen), så skal jeg spise litt tenker jeg!

Kjeder meg litt jeg også. Ble invitert av en gutt til å være med til vennene hans for å spille brettspill (...jaja), men jeg takket nei. Vi har vært på date før, forsøkt å være venner, og vi har ingenting til felles. Jeg har også vært med vennene hans før og syntes ikke de er noe hyggelig å være med.

Så får slappe av hjemme og kjede meg jeg også ;)

Det er litt deilig å kjede seg også, men i lengden kan det fort bli lang ventetid til leggetid :)

• Liker 1
Skrevet

Det er litt deilig å kjede seg også, men i lengden kan det fort bli lang ventetid til leggetid :)

Enig :fnise: Jeg kjeder meg i allefall. Kjæresten er på jobbreise (og vi har et avstandsforhold, så ikke gitt at jeg ser han så ofte uansett), og min eneste nære venninne begynner alltid kl 0600 på jobb på lørdager, så der er det lite sosialisering å hente :laugh:

Skrevet

Enig :fnise: Jeg kjeder meg i allefall. Kjæresten er på jobbreise (og vi har et avstandsforhold, så ikke gitt at jeg ser han så ofte uansett), og min eneste nære venninne begynner alltid kl 0600 på jobb på lørdager, så der er det lite sosialisering å hente :laugh:

skjønner hvordan du har det! Men godt å sitte for seg selv og savne kjæresten sin litt også, ekstra godt å se hverandre igjen. Synd jeg ikke får sett min før 10. desember, og har lite venner her jeg bor i studentbyen :P

Skrevet

Sitter og ser på VH1 med varmevifta siktende mot meg. Dette med brus og potetgull ved siden av, mens jeg surfer litt på nett og leter etter spennende tråder på KG :)

• Liker 1
Skrevet

skjønner hvordan du har det! Men godt å sitte for seg selv og savne kjæresten sin litt også, ekstra godt å se hverandre igjen. Synd jeg ikke får sett min før 10. desember, og har lite venner her jeg bor i studentbyen :P

Det hørtes lenge til :fnise: Omtrent ingen venner her jeg bor heller.... Er igrunn bare hun ene venninna. Er det for mye å spørre hvilken by du bor i? :)

Gjest Silverstream
Skrevet

Kjeder meg noe vanvittig mye og venter på at ei fra KG skal svare på melding ....

Skrevet (endret)

Det hørtes lenge til :fnise: Omtrent ingen venner her jeg bor heller.... Er igrunn bare hun ene venninna. Er det for mye å spørre hvilken by du bor i? :)

Joda, men må jo lese til eksamen begge to, så får ikke så mye tid til hverandre. Men hadde vært koselig med kjærestehelger da :)

Bor i Trondheim :)

der røyk ''anonymiteten'' også, jaja :P

Endret av Krysstina
Skrevet

Joda, men må jo lese til eksamen begge to, så får ikke så mye tid til hverandre. Men hadde vært koselig med kjærestehelger da :)

Skrevet

Kjeder meg noe vanvittig mye og venter på at ei fra KG skal svare på melding ....

Det gjør jeg også :fnise:

Skrevet

Åja! Da bor jeg for langt fra gitt ;)

Skrevet

Åja! Da bor jeg for langt fra gitt ;)

;)

Skrevet

Gjør skolearbeid, spiser potetgull og dip og toblerone :) Er innom KG med jevne mellomrom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...