W49 Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Jeg møtte en gutt for litt over en måned siden. Vi møtte en guttegjeng ute på byen. Han glimta blikket sitt mot meg, og der ble det resten av kvelden. Han holdt rundt meg, og fortalte meg hvor fine øyne jeg hadde. Jeg ga han nummeret mitt, og hørte ingenting dagen etter fra han. Kompisen hans sendte meg melding istedenfor og inviterte meg og venninnene over. Vi bestemte oss for å dra, alltids gøy å bli kjent med folk. Fra jeg kom inn den døren så sto han å stirret på meg, alle de andre guttene var helt ville og fulle. Men han var helt rolig stirret på meg, smilte og sa jeg var fin. Når vi dro ut gikk vi hele veien til utestedet sammen, og snakket om alt og ingenting. Det hadde kommet tydelig frem på vorset at han er gutten som får seg noe som oftest og har endel jenter på lista si. Vi skilte lag inne på utestedet, og møttes igjen på nach hos dem. Han holdt rundt meg på nachet, og snakket og kyssa meg på panna og kinnet. Nachet holdt på i veldig mange timer, og venninnene sovnet med hver sin gutt. Endte med at jeg la meg på hans rom, men sa klart ifra at det ikke ble noe sex. Han aksepterte det og holdt rundt meg hele natta. Når jeg våknet, lå han og så på meg og smilte. Vi kyssa litt og jeg fikk med meg venninnene og dro. Da jeg gikk ut den døren var tankene om han lagt igjen der. Senere den dagen på kvelden fikk jeg plutselig melding. Og vi begynte å sende masse meldinger, snaps og skrev til hverandre på facebook hver dag i to uker. Han kom til meg på besøk etter en uke og sov over. Jeg hadde forklart til han før besøket at jeg ville ikke ha sex med han før vi ble litt bedre kjent. Han kom likevel, og sov over. Vi snakket masse hele kvelden, og fikk bli kjent med hverandre edru. Det var veldig koselig, og vi snakket sammen fortsatt hver dag og at vi ville møtes igjen. Jeg dro ut helga etter og han var ute og. Han var så full at vi fikk ikke møtes, og det gjorde meg egentlig ingenting. Dagen etter snakket vi masse sammen og han ville forsikre seg om at jeg hadde hengt med hans kompiser så og si hele kvelden og om jeg hadde det bra. Jeg kunne svare ja på begge delene. Jeg spurte han om han hadde mye planer for uken som kom, men fikk aldri noe svar. På kvelden fikk jeg standard meldingen om at det var senga og natta. Etter dette har jeg ikke hørt noen som helst. Hva gikk jeg glipp av her? Hva gjorde jeg galt?
FruRaeder Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 (endret) For alt vi "lesere" vet så kunne han ha sendt "standardmeldingen" i går. Du har mest sannsynlig ikke gjort noe galt. Ikke overanalyser. Om noe er galt, så ligger det nok hos han. Edit: ble et komma i stedet for punktum. Endret 14. november 2014 av seductive
W49 Skrevet 14. november 2014 Forfatter #3 Skrevet 14. november 2014 (endret) Standard nattamelding ble bare vanlig fordi vi skrev natta hver kveld til hverandre, og det spilte ingen rolle om vi la oss likt eller ikke. Det er to uker siden nå.. Kanskje du har rett, burde ikke overanalysere. Endret 14. november 2014 av W49
Inwe Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Hvorfor har ikke du sendt flere meldinger?
AnnetteF Skrevet 14. november 2014 #5 Skrevet 14. november 2014 Har du ikke hørt fra han på 2uker?? Vis det er tilfelle så er han nok ikke intressert nok. Ingen går 2 uker uten kontakt vis vedkommende er intressert.
Noope Skrevet 14. november 2014 #6 Skrevet 14. november 2014 Det hadde kommet tydelig frem på vorset at han er gutten som får seg noe som oftest og har endel jenter på lista si. Ok, men da er det kanskje dette han er opptatt med for tiden da. Jeg aner ikke. 1
W49 Skrevet 14. november 2014 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2014 Hvorfor har ikke du sendt flere meldinger? Jeg sendte meldinger jeg og, men tar litt mer tid for meg enn det gjorde for han med å gi av seg selv. Jeg er veldig usikker når det kommer det der, men sendte meldinger jeg og. Men prøvde å sende han en snap, og det er ikke svar å få...
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #8 Skrevet 14. november 2014 Har du ikke hørt fra han på 2uker?? Vis det er tilfelle så er han nok ikke intressert nok. Ingen går 2 uker uten kontakt vis vedkommende er intressert. Har tenkt den tanken, bare så rart når han var såå på også bare bli helt stille... Anonymous poster hash: bf402...cc1
W49 Skrevet 14. november 2014 Forfatter #9 Skrevet 14. november 2014 Ok, men da er det kanskje dette han er opptatt med for tiden da. Jeg aner ikke. Mye mulig når han ikke fikk det fra meg...
Gjest constance90 Skrevet 14. november 2014 #10 Skrevet 14. november 2014 Hvis det har vært stille etter 2 uker så er han nok ikke interessert lengre
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #11 Skrevet 14. november 2014 Ikke si det-hørte ikke en lyd jeg heller på vel 2 uker-tok saken i egne hender og lot fyren forstå at jeg likte han-da ble alt annerledes;) ta intiativ, vær deg selv-du kommer langt med det. Anonymous poster hash: 65e49...ff8
Gjest Dude91 Skrevet 14. november 2014 #12 Skrevet 14. november 2014 Jeg møtte en gutt for litt over en måned siden. Vi møtte en guttegjeng ute på byen. Han glimta blikket sitt mot meg, og der ble det resten av kvelden. Han holdt rundt meg, og fortalte meg hvor fine øyne jeg hadde. Jeg ga han nummeret mitt, og hørte ingenting dagen etter fra han. Kompisen hans sendte meg melding istedenfor og inviterte meg og venninnene over. Vi bestemte oss for å dra, alltids gøy å bli kjent med folk. Fra jeg kom inn den døren så sto han å stirret på meg, alle de andre guttene var helt ville og fulle. Men han var helt rolig stirret på meg, smilte og sa jeg var fin. Når vi dro ut gikk vi hele veien til utestedet sammen, og snakket om alt og ingenting. Det hadde kommet tydelig frem på vorset at han er gutten som får seg noe som oftest og har endel jenter på lista si. Vi skilte lag inne på utestedet, og møttes igjen på nach hos dem. Han holdt rundt meg på nachet, og snakket og kyssa meg på panna og kinnet. Nachet holdt på i veldig mange timer, og venninnene sovnet med hver sin gutt. Endte med at jeg la meg på hans rom, men sa klart ifra at det ikke ble noe sex. Han aksepterte det og holdt rundt meg hele natta. Når jeg våknet, lå han og så på meg og smilte. Vi kyssa litt og jeg fikk med meg venninnene og dro. Da jeg gikk ut den døren var tankene om han lagt igjen der. Senere den dagen på kvelden fikk jeg plutselig melding. Og vi begynte å sende masse meldinger, snaps og skrev til hverandre på facebook hver dag i to uker. Han kom til meg på besøk etter en uke og sov over. Jeg hadde forklart til han før besøket at jeg ville ikke ha sex med han før vi ble litt bedre kjent. Han kom likevel, og sov over. Vi snakket masse hele kvelden, og fikk bli kjent med hverandre edru. Det var veldig koselig, og vi snakket sammen fortsatt hver dag og at vi ville møtes igjen. Jeg dro ut helga etter og han var ute og. Han var så full at vi fikk ikke møtes, og det gjorde meg egentlig ingenting. Dagen etter snakket vi masse sammen og han ville forsikre seg om at jeg hadde hengt med hans kompiser så og si hele kvelden og om jeg hadde det bra. Jeg kunne svare ja på begge delene. Jeg spurte han om han hadde mye planer for uken som kom, men fikk aldri noe svar. På kvelden fikk jeg standard meldingen om at det var senga og natta. Etter dette har jeg ikke hørt noen som helst. Hva gikk jeg glipp av her? Hva gjorde jeg galt? Han har sannsynligvis funnet noen som ville ha sex med ham med én gang. Neppe musikk i ørene for deg, men trolig sannheten. 1
W49 Skrevet 14. november 2014 Forfatter #13 Skrevet 14. november 2014 Ikke si det-hørte ikke en lyd jeg heller på vel 2 uker-tok saken i egne hender og lot fyren forstå at jeg likte han-da ble alt annerledes;) ta intiativ, vær deg selv-du kommer langt med det. Anonymous poster hash: 65e49...ff8 Jeg er redd for å virke masete eller innpåsliten. Har gått to uker, han har sikkert noen nye jenter i tankene. Aner ikke helt hva jeg skal skrive engang..
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #14 Skrevet 14. november 2014 Jeg er redd for å virke masete eller innpåsliten. Har gått to uker, han har sikkert noen nye jenter i tankene. Aner ikke helt hva jeg skal skrive engang.. Ikke vær redd for det, dersom han noen gang har likt det kommer det til å ta seg opp! Du har ingenting å tape, dersom du virkelig liker en så kan du fint stå på litt ekstra. Hvis de da aviser deg var de aldri din uansett. Anonymous poster hash: 65e49...ff8
W49 Skrevet 14. november 2014 Forfatter #15 Skrevet 14. november 2014 Ikke vær redd for det, dersom han noen gang har likt det kommer det til å ta seg opp! Du har ingenting å tape, dersom du virkelig liker en så kan du fint stå på litt ekstra. Hvis de da aviser deg var de aldri din uansett. Anonymous poster hash: 65e49...ff8 Burde jeg spørre om noe er galt? eller burde jeg late som ingenting å høre om alt er fint?
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #16 Skrevet 15. november 2014 Burde jeg spørre om noe er galt? eller burde jeg late som ingenting å høre om alt er fint? Aldri spør om noe er galt. La de aldri få vite tankene dine i slike situasjoener som dette. Jeg skrev selv til en slik fyr der kontakten har blitt veldig bra igjen: Hei, hva gjør du på? Har du det bra:) ? Han brukte lang tid på å svare meg, vet ikke hvorfor de blir slik, men tror de tenker litt eller ser om du tåler et sent svar.. Hvis de ikke svarer er det glemmesak-og du går videre. Anonymous poster hash: 65e49...ff8
Gjest Usminket Skrevet 15. november 2014 #17 Skrevet 15. november 2014 Burde jeg spørre om noe er galt? eller burde jeg late som ingenting å høre om alt er fint? Bare send en melding for å høre hvordan det står til. Ikke begynt med noe ´´hvorfor tar du ikke kontakt`` opplegg for da mister han fort interessen tenker jeg. Høres forøvrig ut som han bare ville ha sex, men siden han ikke fikk det har han gått videre.
Gjest Dude91 Skrevet 15. november 2014 #18 Skrevet 15. november 2014 (endret) Aldri spør om noe er galt. La de aldri få vite tankene dine i slike situasjoener som dette. Jeg skrev selv til en slik fyr der kontakten har blitt veldig bra igjen: Hei, hva gjør du på? Har du det bra:) ? Han brukte lang tid på å svare meg, vet ikke hvorfor de blir slik, men tror de tenker litt eller ser om du tåler et sent svar.. Hvis de ikke svarer er det glemmesak-og du går videre. Anonymous poster hash: 65e49...ff8 Nei, hvorfor skulle man det? Slike mind-games er overvurdert. Er da normalt å svare noen man er interessert i rimelig kjapt. Endret 15. november 2014 av Dude91
W49 Skrevet 15. november 2014 Forfatter #19 Skrevet 15. november 2014 Aldri spør om noe er galt. La de aldri få vite tankene dine i slike situasjoener som dette. Jeg skrev selv til en slik fyr der kontakten har blitt veldig bra igjen: Hei, hva gjør du på? Har du det bra:) ? Han brukte lang tid på å svare meg, vet ikke hvorfor de blir slik, men tror de tenker litt eller ser om du tåler et sent svar.. Hvis de ikke svarer er det glemmesak-og du går videre. Anonymous poster hash: 65e49...ff8 Du har nok rett med det å spørre om noe er galt, liker ikke å bli spurt det selv heller. Jeg er egentlig bare den som tenker at om de ikke vil mer så vil de ikke mer. Og da dropper helt å ta kontakt med dem, kanskje derfor ting kræsjer fordi de forventer mer av meg. Jeg får se til søndag om jeg tørr å ta sjansen.
Gjest Rhaegar Targaryen Skrevet 15. november 2014 #20 Skrevet 15. november 2014 Dette er veldig enkelt faktisk. Han er ikke interessert i deg. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå