AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Jeg er en gutt i slutten av 20 årene, jeg og min samboer har et barn på snart 3år. Ho har bestemt seg for at hun skal ha pause i forholdet evt brudd. Ho påstår at det blir ein pause og vil at vi skal bli sammen igjen og at ho ikke vil ha noen andre. Men det er ikke lett å gå på pause på ubestemt tid for meg, blir gående å vente å håpe som en stusslig stakkar. Vi har fortsatt god tone og nesten bedre enn før pga vi har snakket om ting og problemer jeg ikke viste vi hadde. Men nå skal ho bo hos meg i mitt hus til hun får flytte til sitt nye hjem så barnet vårt slipper å flytte mer en nødvindigt. Og så var det snakk om husleige siden det er mitt hus og vi ikke er sammen, så jeg fåreslo litt på tull at ho skulle betale med et komplett samleie for hver dag hun bodde her, og det var greit for ho. Vi har bestemt oss for ikke å fortelle det til venner å familie. Men blir litt skeptisk og, tenk om ho skulle få smaken på den betalingsmetoden der. Og er det bra eller dårlig for forholdet som jeg vil skal fungere igjen. Noen som syns det er lurt eller ikke?Anonymous poster hash: 4fabb...34a
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Jeg er en gutt i slutten av 20 årene, jeg og min samboer har et barn på snart 3år. Ho har bestemt seg for at hun skal ha pause i forholdet evt brudd. Ho påstår at det blir ein pause og vil at vi skal bli sammen igjen og at ho ikke vil ha noen andre. Men det er ikke lett å gå på pause på ubestemt tid for meg, blir gående å vente å håpe som en stusslig stakkar. Vi har fortsatt god tone og nesten bedre enn før pga vi har snakket om ting og problemer jeg ikke viste vi hadde. Men nå skal ho bo hos meg i mitt hus til hun får flytte til sitt nye hjem så barnet vårt slipper å flytte mer en nødvindigt. Og så var det snakk om husleige siden det er mitt hus og vi ikke er sammen, så jeg fåreslo litt på tull at ho skulle betale med et komplett samleie for hver dag hun bodde her, og det var greit for ho. Vi har bestemt oss for ikke å fortelle det til venner å familie. Men blir litt skeptisk og, tenk om ho skulle få smaken på den betalingsmetoden der. Og er det bra eller dårlig for forholdet som jeg vil skal fungere igjen. Noen som syns det er lurt eller ikke?Anonymous poster hash: 4fabb...34a herregud... Anonymous poster hash: aca68...dd3 2
minister-mio Skrevet 15. november 2014 #3 Skrevet 15. november 2014 Det er ikke lurt med pause i et forhold. Det er enda mindre lurt at hun skal betale husleie i seksuelle tjenester. Det ligner veldig på hor, det er det faktisk(?) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå