Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg startet med et icsi-forsøk i september. Gikk 4 uker på Suprecur nesespray og 2 uker med Puregon sprøyter. Eggene hadde ikke vokst nok, så de ville avbryte og heller starte på nytt med en høyere dose. Jeg venter nå på mensen for å komme igang med neste forsøk, men den kommer jo aldri! Jeg skulle egentlig fått mensen for over to uker siden. Gikk også på en 10-dagers kur med Provera, var ferdig for en uke siden, men fortsatt ingen tegn til tante rød!! Begynner å bli frustrert, jeg som alltid er så punktlig :-/ Er dette normalt? Noen som har erfaringer å dele?

Jeg har hatt mensmurringer og stiklinger i eggstokkene disse ukene, og har hatt kjempe ømme pupper! Trodde en liten stund jeg kunne være gravid, men hjemmetesten var negativ..

Endret av milco
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er helt normalt med tull etter et forsøk. Man har utsatt kroppen for store mengder hormoner. Når man ikke får blødning etter proverakur har man hatt eggløsning under kuren. Da tar kroppens egne hormoner over. Så du vil nok få mens i løpet av få dager.

Murringer, stikninger og andre symptomer er veldig vanlig etter et forsøk, det tar tid før alle hormonene slutter å påvirke kroppen.

• Liker 1
Skrevet

Okey, det var godt å høre;) Var redd dette var unormalt og at noe var galt ... :P Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet og vente ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...