AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 I forrige uke ble jeg kjent med en fantastisk gutt. Vi pratet i en drøy halvtime, da vi begge hadde pause fra timen, og fikk god kjemi. Dagene etter småpratet vi litt i gangene og han har siden passert meg med et stort smil og sagt 'heei'. Før la vi så vidt merke til hverandre (tredje året på samme skole, ulike retninger, begge 18). I dag sendte jeg han en spontan mld på fb, men fikk aldri noe svar. Er det dumt av meg å forvente at han skal være interresert etter så kort tid? Hvorfor kunne han ikke i det minste ha svart? Skal jeg bare la det gå? Anonymous poster hash: 26a15...7e2
Gjest EspenAskeladd Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Hva skrev du? Er det mulig at han her usikker på hva han skal svare, fordi han ønsker å sende noe "kult" tilbake?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 I forrige uke ble jeg kjent med en fantastisk gutt. Vi pratet i en drøy halvtime, da vi begge hadde pause fra timen, og fikk god kjemi. Dagene etter småpratet vi litt i gangene og han har siden passert meg med et stort smil og sagt 'heei'. Før la vi så vidt merke til hverandre (tredje året på samme skole, ulike retninger, begge 18). I dag sendte jeg han en spontan mld på fb, men fikk aldri noe svar. Er det dumt av meg å forvente at han skal være interresert etter så kort tid? Hvorfor kunne han ikke i det minste ha svart? Skal jeg bare la det gå? Anonymous poster hash: 26a15...7e2 Om dere ikke er venner på Facebook, så havner mld under "annet" og han får ikke sett at den kommet. Er veldig dumt med Facebook! Men du kan jo se om han lest mld da :-) Anonymous poster hash: e435b...ef7 2
Kokomomo Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 Kan jo hende han ikke har sett meldingen viss du ikke er venn med han på fb. Siden da havner meldingen i søppelbøtta. Bare for at han sier hei til deg når dere møtes betyr jo ikke at han enda har fått følelser for deg. Men tror ikke toget har gått enda. Han har sikkert bare ikke sett den ;-) vanlig og svare folk på melding
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå