Gå til innhold

2XU-tights - gjennomsiktig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat kjøpt meg en 2XU-tightsene - den vanlige modellen. Jeg lå akkurat mellom en størrelse S og M på tabellen, og valgte M. For kompresjonseffekten kunne jeg nok hatt S, men da er muligheten stor for at tightsen ville vært enda mer gjennomsiktig enn den er nå. Merker det ikke om jeg bare går rundt, men om jeg bøyer meg ned med rævva ut i været så ser jeg godt undertøyet!

Så er egentlig usikker på om jeg skal gidde å beholde den, eller om jeg skal bytte den inn igjen?

Anonymous poster hash: c736d...556
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp Elite versjonen. Den er grå bak og svart foran og ikke gjennomsiktig☺

Skrevet

De vanlige 2xu tightsene er dessverre sånn... Det er ikke noe med størrelsen du har kjøpt. Tror jeg som er en strl S måtte hatt L for at de ikke skulle vært gjennomsiktige...

Skrevet

Hvorfor kjøper du en 2xu om du ikke er ute etter kompresjonseffekten? Det er jo det som er greia med den. Uten den er det jo bare en overpriset tights. Og ja, de er gjerne litt gjenomsiktige...

Forøvrig synes jeg tightsen er overvurdert og overpriset, og blitt mer en motegreie enn noe annet. Hører mange anbefaler Skins istede, men de har jeg ikke prøvd selv. Selv foretrekker jeg Rönisch, men det går jo på preferanser.

Skrevet

For min del er det viktigste hvordan plagg fungerer i en treningssituasjon, ikke om noen i et (u)heldig øyeblikk kan komme til å skimte boksershortsene mine.

Uansett er det du som skal gå med tightsen, og dersom du synes den er for gjennomsiktig til at du er komfortabel i den, kan du enten velge å bruke en type undertøy som synes mindre, eller å bytte den i et annet merke eller en modell som er mindre gjennomsiktig.

Skrevet

Elite er også gjennomsiktig .Det er i alle fall min. Ut over det så kunne jeg ikke brydd meg mindre om den var gjennomsiktig. Noen kommer til å glane på stumpen din uansett, så få på deg trusa og hiv deg på tredemølla!

Anonymous poster hash: d779b...b55
Skrevet

Hvorfor kjøper du en 2xu om du ikke er ute etter kompresjonseffekten? Det er jo det som er greia med den. Uten den er det jo bare en overpriset tights. Og ja, de er gjerne litt gjenomsiktige...

Forøvrig synes jeg tightsen er overvurdert og overpriset, og blitt mer en motegreie enn noe annet. Hører mange anbefaler Skins istede, men de har jeg ikke prøvd selv. Selv foretrekker jeg Rönisch, men det går jo på preferanser.

Jeg er ute etter kompresjonseffekten, men pga lang kø prøvde jeg ikke tightsen i butikken, og tok bare den størrelsen som passet ifølge tabellene bak på pakningen - og det var M. Men tror S også hadde passet. Men jeg gidder ikkr forsøke S om den også uansett er gjennomsiktig, så da blir det trolig til at jevnere bytter den inn.

Skrevet

TS her. Leverer den tilbake. :) Har bestilt en litt dyrere tights fra CX-W istedenfor (2XUen var på salg, kostet 500 kroner). Ut fra det jeg har lest virker Cx-W å være bedre! Tykkere, mindre gjennomsiktig.

Skrevet

For min del er det viktigste hvordan plagg fungerer i en treningssituasjon, ikke om noen i et (u)heldig øyeblikk kan komme til å skimte boksershortsene mine.

Uansett er det du som skal gå med tightsen, og dersom du synes den er for gjennomsiktig til at du er komfortabel i den, kan du enten velge å bruke en type undertøy som synes mindre, eller å bytte den i et annet merke eller en modell som er mindre gjennomsiktig.

Vi kvinner bruker ofte stringtruse under treningstights for å slippe truselinjer. Hadde det bare vært boxershorts hadde det vært ok! ;) Men når man bruker stringtruse under trenignstights og tightsen er gjennomsiktig blir det veldig grafisk, og ikke alle ønsker å dele så mye av seg selv på treningssenteret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...