Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på utkikk etter vintersko til min 2-åring, og er i utgangspunktet på utkikk etter Viking Windchill, da jeg har hørt mye bra om disse. Har brukt Kavat Defender foregående vinter, men syns til tider hun har vært noe kald i de. På Skoringen i dag hadde de fått inn en annen modell fra Viking, som hun påsto erstattet Windchill da den var utsolgt. Modellen heter Fonn. Er det noen som har erfaring med den? Eventuelt kan gi gode tips til andre sko? Det er verdt å nevne at vi bor i en innlandskommune i Nord-Norge, og det er relativt tørt og kaldt her om vinteren.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der det er tørt og kaldt er nesnalobben en fin vintersko. Den har gått litt av "moten" og men funker enda og barna har ikke klaget.

Det er greit å ha andre sko i tillegg til denne, selv om nesnalobben holder seg varm om den skulle bli våt. Vi har et par Sorel snow commander som vi er fornøyde ned - ikke minst fordi den er lett å få på små føtter.

Skrevet

Vi har alltid brukt ecco sko til ungene når de er så små og vært veldig fornøyde. Litt usikker på likevel om de holder seg varme nok i en innenlandskommune. Sorel har vi forøvrig også gode erfaringer med.

Skrevet

Kuoma vintersko. Bor i indre Finnmark og Kuoma er knallgode sko! De er lette for små føtter, varme og gode.

Ellers så har du Nesna Lobber og skalla. Kan ikke anbefale å bruke det å fuktig vær, men i kaldt og tørt klima er det gode sko.

Anonymous poster hash: 7e3d2...d0e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...