Gå til innhold

Hva synes du om paljettkjoler?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes og forbinder du, eller hvilket inntrykk har du av paljettkjoler/de som går med dette?

(til fest, julebord etc, ikke hverdags altså)

Anonymous poster hash: 152e1...bba
Skrevet

Jeg har et paljettskjørt og bruker det med nude sko og diskret styling. Synes det er kjempefint. Men kan forstå om folk synes det blir litt for mye av det gode.

• Liker 1
Skrevet

Synes det er kjempefint når det passer anledningen! For eksempel synes jeg paljettkjoler passer perfekt på nyttårsaften, da skal det jo være litt ekstra glam :fnise: En svart paljettkjole synes jeg egentlig man kan bruke ellers også! Denne nyttårsaften/julaften har jeg lyst å bruke en mørkegrønn paljettkjole, må bare finne den først :danse:

Anonymous poster hash: 5fe4b...871
  • Liker 1
Skrevet

Jeg syns det er litt tacky egentlig. Men det kommer selvølgelig veldig an på. Ser bare for meg de alt for korte og stramme på nelly.com, som 80% av fjortiser går med

Anonymous poster hash: cfcce...6bb

• Liker 3
Skrevet

Noen kan være fine i det, jeg er ikke en av dem. I utgangspunktet synes jeg ikke det er så fint, men enkelte kler det. Husker jeg var på julebord, og ei som var gravid dukket opp i paljettkjole. Hun så ut som ei discokule, stakkars.

Skrevet

Føler meg ikke hjemme i palettkjole. Er vel litt for fet. Dem passer best på slanke jenter.

Skrevet

Synes det er kjempefint jeg :)

• Liker 1
Skrevet

9 av 10 ser billige ut i det, men det er vel ofte meningen også.

Anonymous poster hash: f5a4f...4b0

• Liker 1
Skrevet

Vil gjerne ha en, kanskje en av de litt mer anstendige av de fra Nelly, men de virker jo så korte i rumpa! :(

Skrevet

Jeg er generelt skeptisk og liker ikke sånne korte snuppekjoler, men jeg har faktisk en kjole med masse paljettmønster som jeg selv synes er dritkul og ganske snasen, men samtidig classy.

Anonymous poster hash: 27828...388

Skrevet

Synes det er kjempefint når det passer anledningen! For eksempel synes jeg paljettkjoler passer perfekt på nyttårsaften, da skal det jo være litt ekstra glam :fnise: En svart paljettkjole synes jeg egentlig man kan bruke ellers også! Denne nyttårsaften/julaften har jeg lyst å bruke en mørkegrønn paljettkjole, må bare finne den først :danse:

Anonymous poster hash: 5fe4b...871

De har en grønn på Vila. Den ser veldig fin ut på nett iallfall :)

Skrevet

Jeg er generelt skeptisk og liker ikke sånne korte snuppekjoler, men jeg har faktisk en kjole med masse paljettmønster som jeg selv synes er dritkul og ganske snasen, men samtidig classy.

Anonymous poster hash: 27828...388

Den jeg har sett på er verken kort, sort eller tettsittende :)

Anonymous poster hash: 152e1...bba

Skrevet

Kommer litt an på paljettene og selvsagt tilbehøret, men utover det har jeg ikke noe hat-forhold til paljetter. Da kommer empirieliv og peplum mye høyere på lista:P

Anonymous poster hash: 18dd6...88c
Skrevet

Synes det er pent - jeg elsker korte paljettkjoler med lange ermer! Gjerne i grønn eller blå, men synes både sort, sølv og gull er pent.

• Liker 1
Skrevet

Kan noen som eier en paljettkjole som ikke er for kort til en jente over 1.70 linke til den? Om man kan kjøpe den på nettet, da. :)

Eventuelt, kan dere fortelle hva dere har på dere som truse hvis kjolen er kort? Har dere en sort bokser eller hipstertruse?

• Liker 1
Annonse
Skrevet

Kan noen som eier en paljettkjole som ikke er for kort til en jente over 1.70 linke til den? Om man kan kjøpe den på nettet, da. :)

Eventuelt, kan dere fortelle hva dere har på dere som truse hvis kjolen er kort? Har dere en sort bokser eller hipstertruse?

Du, hvis trusa har noe å si så er kjolen altfor kort!

• Liker 7
Skrevet

Kjøpte nettopp et skjørt på match, det går til rett over kneet.

Anonymous poster hash: dbdac...36a

Skrevet

Elsker paljettkjoler, men må ha i lange ermer, eller så skraper det opp armene mine fikk jeg erfare..

Og føler det setter seg fast i håret, så kan kun ha de med små paljetter som ikke stikker ut fremover, men synes det er så fint!

Skrevet

Jeg har den grønne fra Vila, og den er lang nok til meg på 180 cm :)

Skrevet

Synes det er tacky.

Anonymous poster hash: 63fd0...ebb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...