madcroc Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Hei! Har du en god og enkel pizzabunn oppskrift å dele? Bruker tørrgjær.. Takk og god helg! ☺
Wonderbitch Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 For en hel langpanne med amerikansk pizza: 500 g mel ( ca 16 dl) 3 dl vann Litt salt, sukker og olje En pk gjær Jeg pleier å halvere oppskriften da jeg er alene. Det er den oppskriften som er bak melet tror jeg. 1
Wonderbitch Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 For en hel langpanne med amerikansk/norsk pizza(tykk bunn): 500 g mel ( ca 16 dl) 3 dl vann Litt salt, sukker og olje En pk gjær Jeg pleier å halvere oppskriften da jeg er alene. Det er den oppskriften som er bak melet tror jeg.
Gjest Gjest_Erica Skrevet 15. november 2014 #4 Skrevet 15. november 2014 Jeg liker litt tynn bunn, og for å dekke en stekeplate bruker jeg min mors oppskrift 9 dl hvetemel 3,5 dl grov hvete 4,5 dl vann Litt salt Litt smør (for å gjøre bunnen smidig)
madcroc Skrevet 15. november 2014 Forfatter #5 Skrevet 15. november 2014 Jaja, da prøver jeg på pizza i kveld basert på litt tips her og googlet litt Så får jeg se hvordan det blir! Øvelse gjør mester sier de.. hehe God helg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå