Gå til innhold

Enzym-peeling

Ibenholt

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd enzym-peeling av noe slag, og vil dere anbefale det? Fikk vite av min hudpleier at dette skulle være like bra som peeling med korn i. Noen som har erfaringer å dele med meg? I mitt tilfelle var jeg anbefalt Guinot sin biologiske peeling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

I love it!!! Huden min liker ikke peeling med korn, men enzympeelinger gjør den kjempemyk. Gode peelinger er Kanebo og Dermalogica (begge pulver som blandes med vann), og YSL, sistnevnte er en gele som masseres inn i tørr hud til den blir flytende. DEN har jeg lyst på senere, for huden blir ikke så tørr av den som av Dermalogica Daily Microfoliant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei afeni!

jeg har gått til hudpleie og fått dyprensende enzymmaske (typen som smøres på og deretter tørker og blir nesten som gips - iiiik, klaustrofobiii! :o ) men det virker som bare det! skal si at jeg har (hatt) veeeldig uren hud, og i kombinasjon med alkalinebehandlinger har det hjulpet meg mye. nå skal jeg starte med enzymbehandling hjemme en gang i uken.

ellers har jeg også brukt dermalogica`s daily microf, den er også bra, men et helt annet produkt da, selvfølgelig. visste ikke at det var enzympeeling en gang jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempefint! Tusen takk for svar! Da skal jeg kjøpe nå før jeg drar til syden! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...