Gå til innhold

Spørsmål til dere som shopper hver måned

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gjør dere egentlig av alle tingene og klærne? Jeg shopper nesten aldri, men synes allikevel det fyller seg fort opp i boligen. Det er jo også begrenset for hvor mange pynte gjenstander man trenger og kan ha fremme, samme med klær-

Jeg lurer oppriktig altså :) Er det slik at dere rydder ofte og kaster det "gamle"?

Anonymous poster hash: e315c...7f1
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:handle::handle::handle: :handle: :handle::handle::handle::handle::handle::handle::handle::handle::handle::handle::handle::handle::handle::handle:

Du ser, det fyller jo opp denne ruta også, så et sted må de jo gjøre av alt sammen

Anonymous poster hash: d9ecb...90c
Skrevet

Jeg gir bort til fretex o.l :)

• Liker 1
Skrevet

:handle::handle::handle: :handle: :handle::handle::handle::handle::handle::handle::handle::handle::handle::handle::handle::handle::handle::handle:

Du ser, det fyller jo opp denne ruta også, så et sted må de jo gjøre av alt sammen

Anonymous poster hash: d9ecb...90c

Ja, og jeg lurer på hvor?

Anonymous poster hash: e315c...7f1

Gjest Margit Spat
Skrevet

Skapene blir fullere og fullere, noe blir med på hytta, noe blir utslitt eller ødelagt, og i ny og ne rydder jeg og leverer klær og utstyr til nærmeste bruktbutikk eller loppemarked. Jeg shopper ikke store mengder hver eneste måned, men det har jo samlet seg opp litt i årenes løp.

Skrevet

Jeg shopper stort sett klær, sko, sminke og smykker/ringer/hårpynt. Skapene mine blir bare fullere. :ler:

Om jeg shopper pynt og ting til huset er det fordi jeg bytter ut og selger/kaster det gamle.

Skrevet

Lurer jeg også på :klo: Når jeg kjøper noe kjøper jeg det fordi jeg virkelig liker det/har bruk for det, og da blir det værende inntil det er fullstendig dødt og må kastes. Det tar som regel mange år. Så jeg shoppet en del de første par årene etter at jeg flyttet hjemmefra, fordi jeg faktisk trengte en del ting, men så ble både klesskapene og resten av leiligheten full, så da sluttet jeg å traske rundt i butikker. Bikkja er fornøyd fordi da trasker jeg heller rundt i skogen med henne, visakortet er fornøyd fordi det er mer penger til overs, og miljøet er fornøyd fordi jeg bidrar mye mindre til kjøpehysteriet og bruk-og-kast-samfunnet.

Anonymous poster hash: 0d4f4...37a
  • Liker 4
Skrevet

Her er det stappfullt over alt :fnise: Nå shopper jeg også mye mer enn gjennomsnittet. Jeg har et helt rom til klær da :) Ting jeg ikke bruker selger jeg, eller gir vekk til fretex osv.

Anonymous poster hash: 72fd1...637

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...