Gå til innhold

Takk kvinneguiden <3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjære K!

Tenk at jeg skulle finne den mest fantastiske mannen på kvinneguiden? Du har forandret livet mitt på måter jeg ikke trodde var mulig. Jeg, som var overbevist om at kjærlighet var bortkastet energi, er hodestups forelsket. Jeg nyter hvert eneste sekund du har armene dine rundt meg. Du er alt jeg trenger og alt jeg vil ha! Du er intelligent. Mer intelligent en de fleste andre jeg kjenner. Og du gjør det beste ut av det! Snill og god. Det er ikke mange menn som prater om å sende romantiske ting i posten. Og sender søte meldinger støtt. Kosete. Du stryker meg over håret, kysser meg på hodet, vil holde meg i hånden og sovner med armene rundt meg. Sterk. På flere forskjellige, og praktiske, måter :fnise: Maskulin! Med utropstegn!! og kjekk! ...Herregud så kjekk!! :daane::nigo: Og utrolig nok så sier du at du er like betatt av meg som jeg er av deg. Jeg er fullstendig overveldet, men du gjør meg så lykkelig :hjerte: Bare å få høre stemmen din får meg til å smile.

Jeg gleder meg til neste gang vi sees. Jeg savner deg masse. Og jeg er glad i deg :klem:

Og ja... Du er bedre enn meg i Wordfeud..!

Anonymous poster hash: 0422b...e0f

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Hvem er det snakk om her? Pene sko? Gunfreak? Andre?

*nysgerrig*

Skrevet

Hvem er det snakk om her? Pene sko? Gunfreak? Andre?

*nysgerrig*

Hehe, jeg tror han setter pris på å få være anonym :ler: han får oute seg selv i så fall :)

Anonymous poster hash: 6edfd...294

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Ok. :)

Lykke til med kjærligheten i alle fall. :):strix:

Skrevet

Ok. :)

Lykke til med kjærligheten i alle fall. :):strix:

Takk :nigo:

Skrevet

Dump han!

Anonymous poster hash: 813a2...767

• Liker 18
Skrevet

Sapientia og Gunfreak. :-)

Nope.

Anonymous poster hash: 5d37b...377

Gjest Trollkarlen
Skrevet

Jeg har lyst å se statistikk på antall forhold vs antall kvinner som ble lurt til sengs av menn på KG. :fnise:

Skrevet (endret)

Åååh, så koselig! :rodmer:

Endret av seductive
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har lyst å se statistikk på antall forhold vs antall kvinner som ble lurt til sengs av menn på KG. :fnise:

TS her.

Ganske sikker på at det var jeg som lurte han først :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Dump han!

Anonymous poster hash: 813a2...767

Ja, det er vel det mest nyttige man lærer på kg. :opplyser:

Anonymous poster hash: f6c7d...dcd

• Liker 2
Skrevet

Så koslig da :rodmer: Håper dere får mange lykkelige år sammen :bryllup:

• Liker 1
Skrevet

Gunfreak?

Er nok ikke Gunfreak.

Jeg er så heldig som får ha denne mannen i livet mitt. Og at jeg får være hans :strix:

Skrevet (endret)

Er nok ikke Gunfreak.

Jeg er så heldig som får ha denne mannen i livet mitt. Og at jeg får være hans :strix:

OK, men hvorfor så redd for å si hvem han/dere er? Det er jo bare snakk om brukernavnene deres her inne. :)

Endret av Dude91
  • Liker 1
Skrevet

OK, men hvorfor så redd for å si hvem han/dere er? Det er jo bare snakk om brukernavnene deres her inne. :)

Det er en tid for alt, og akkurat nå er ikke tiden for å fortelle hvem vi er :fnise: eller, hvis han ønsker å fortelle hvem han er så gjør han sikkert det, han vet om tråden :)

Gjest Eric of Hlathir
Skrevet

TS her.

Ganske sikker på at det var jeg som lurte han først :fnise:

Hehe, really? ;)

Gjest Papirfly
Skrevet

Ja, så hygglig da. KG er vel bedre for dere damene enn for oss menn, mtp utvelgelse av personlighet og litt avhenig av hvilke tråder du følger med på, penisstørrelse. :ler:

Skrevet

Hehe, really? ;)

Ja, really ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...