Gjest Gjest nå Skrevet 21. juli 2004 #1 Skrevet 21. juli 2004 Hei! Sitter her med klumpen i halsen og vondt i hjerte og maven! Saken er den at jeg og min kjære har hver vår pc. Jeg skulle sitte og surfe litt på hans da han var borte. (Da jeg har bærbar og det er bedre og sitte på hans siden den står på ett sikkelig bord) Uansett jeg skulle gå inn på historie på internett explorer, og se etter en side jeg hadde tittet på noen kvelder før. Da jeg så at min kjære hadde vært inn på en internett side hvor man kan søke etter venner,kjæreste og spenning.... m.m. Så jeg ble nysjerrig og tittet litt på den siden, da jeg så at han hadde resistrert seg der,Det gjorde han for bare 2-3 uker siden. Og da sto det at han søkte Spenning. Sto ingenting om at han hadde kjæreste/samboer der eller noe. Saken er den også at jeg så han hadde registrert seg på en annen side også, noe liknende. Jeg vet egentlig at han alldri ville ha vært utro, men man begynner jo og lure da. .. Er en del andre ting i tillegg, men gidder ikke ta det opp her nå.... Ble litt rotete dette, men er så i tvil om hva jeg skal gjøre. Har sikkelig vondt inni meg nå å skulle ønske jeg alldri hadde sett dette. Vil bare skrike høyt!!!! Vet at jeg må ta det opp med han, men hvordan gjør jeg det?Hva skal jeg si uten at han hisser seg opp osv... Setter innmari stor pris på svar fra dere...... Hilsen veldig lei seg!
Gjest Niniel Skrevet 21. juli 2004 #2 Skrevet 21. juli 2004 Lag din egen profil på det samme nettstedet og begynn å snakke med han, så finner du snart ut hva han søker der inne. Og: :trøste: Jeg føler med deg.
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #4 Skrevet 21. juli 2004 Lag din egen profil på det samme nettstedet og begynn å snakke med han, så finner du snart ut hva han søker der inne. Og: :trøste: Jeg føler med deg. Jeg har lagd meg en profil der. Og sendt en melding. Så får vi se da.. hva som skjer.... Ingen god følelse akkurat........ :-(
Gjest Niniel Skrevet 21. juli 2004 #5 Skrevet 21. juli 2004 Håper du får svar snart da, slik at du slipper å gå og lure og tenke og ha vondt i magen så lenge. Det er ingenting som er verre enn usikkerhet. Jeg håper det ordner seg for dere.
Gjest Gjest nå Skrevet 21. juli 2004 #6 Skrevet 21. juli 2004 Jo får se da. Ikke sikkert han svarer tilbake eller noe da. Jeg ville egentlig ta det opp med han selv. Her hjemme.Men vet liksom ikke hvordan jeg skal begynne eller hva jeg skal si. .. ikke lett dette nei..
Gjest Niniel Skrevet 21. juli 2004 #7 Skrevet 21. juli 2004 Jeg ville ventet en dag eller to for å se om jeg fikk noe svar, og hvis jeg ikke hørte noe ville jeg bare sagt det som det var, på den måten du har skrevet om det her. Uten å si noe om profilen du lagde selv, da. Den kan du jo bare slette senere.. Uansett så høres det ut som dere trenger en prat om forholdet deres.
Linselus Skrevet 21. juli 2004 #8 Skrevet 21. juli 2004 Skjønner veldig godt at du ikke har det så lett akkurat nå, man ønsker jo ikke å finne ut om kjæresten/samboeren/mannen potensiellt er lite tilfreds i forholdet. Samtidig tenker jeg litt på: hvordan har du tenkt å konfrontere han med det hele hvis du først lager deg en profil og tar kontakt slik!? Det gjør det vanligvis ikke noe lettere å ta opp ting at man har løyet, selvom den andre muligens gjør en stor feil først. Hva med å heller si det som det er (om man klarer det uten å anklage noen er man flinkere enn meg, det skal nevnes): at du benyttet hans datamaskin (jeg antar at han ikke har noe i mot det) og at du lette etter en bestemt side, som lå i loggen på den og den dagen, og at du der så URL'en til siden han har registrert seg på..fortsettelsen får du dikte selv (for omtrent der hadde nok jeg kommet til å si noe dumt er jeg redd..) Hvis ikke kan det jo hende det er litt "nettspenning" han søker bare eller at han faktisk lurer litt på hvem som henger på slike steder og har lyst til å finne ut det (ok, den var kanskje litt vel utopisk hyggelig den grunnen, men det er lov å håpe), og at han dessverre tror at å skrive at du finnes er noe som vanskeliggjør hans sjanser for å få gjenomført det. Nei sannelig om jeg vet, men iallfall en stooor til deg!! Håper ting ordner seg!!
Gjest Anonymous Skrevet 21. juli 2004 #9 Skrevet 21. juli 2004 Jeg har ikke skrevet noe særlig i meeldingen til han- Har egentlig ikke lyst å "lure" han på den måten. Vil bare ta dte opp med han selv. Men er så vanskelig å finne en måte å si det på.men det du sa nefretiti er jo en mulighet. Er jo like greit og bare si det som det er. Men er så redd for at han kommer til og lyve eller si at han ikke er fornøyd m forholdet. Det har ikke vært noe tegn til at vi ikke har det bra sammen. Derfor skjønner jeg så lite. At han kanskje "bare" søker spenning på nette vet man jo ikke. Men jeg liker det nå uansett ikke. Han kan jo bli fristet til og møte en av de han treffer der å.... huff ja.. nei... venter bare ¨på at han skal komme seg hjem nå. Orker snart ikke vente mer, vil bare ta det opp og få det ut av verden.. Jeg sendte foressten en melding til han på sms, hvor jeg kun skrev: Elsker deg og smiletegn. Fikk en meldig tilbake hvor det kun sto Ditto på.... arg, at man skal analysere og spekulere i alt mulig.. jaggu ikke lett nei. Er vel ikke annet å gjøre enn å hoppe i det..... Tusen takk for svar fra dere da.... Hjelper å få snakket med noen om dette..
Gjest luringen ;) Skrevet 22. juli 2004 #11 Skrevet 22. juli 2004 Jeg må si jeg stemmer for at du lurer ham trill rundt. Prøv å få ham med på en date - det er den beste måten å få sjekket om han virkelig er ute på vift!
Linselus Skrevet 22. juli 2004 #12 Skrevet 22. juli 2004 Jeg sendte foressten en melding til han på sms, hvor jeg kun skrev: Elsker deg og smiletegn. Fikk en meldig tilbake hvor det kun sto Ditto på.... arg, at man skal analysere og spekulere i alt mulig.. jaggu ikke lett nei. Er vel ikke annet å gjøre enn å hoppe i det..... Tror det er et veldig framtredende gen hos oss alle (av hunkjønn) at vi skal analysere absolutt alt de av motsatt kjønn sier og mener. Men forhåpentligvis ville han ikke svart på den meldingen om han ikke mente det *krysser fingrene for deg* Hvis du enda ikke har fått sagt noe så lykke til, og hvis du har fått sagt noe håper jeg det gikk fint, og at dere kom til enighet!!
Gjest Gjest nå Skrevet 22. juli 2004 #13 Skrevet 22. juli 2004 Hei! Jeg skulle ta det opp med han i går kveld. Men greide liksom ikke å ta det opp. Skal manne med opp og gjøre det i kveld. Så får det heller briste og bære. Skal fortelle hvordan det gikk.
Gjest gjest1 Skrevet 22. juli 2004 #14 Skrevet 22. juli 2004 Ville bare si det at her på min data er det veldig mange slike profiler, ikke fordi jeg søker noe spenning, men fordi jeg er bare ute etter å tulle for min egen del. Jeg lager meg profiler av 80 år gamle damer som søker "yngre" menn osv, så om din kjære er like barnslig og lett underholdt som meg så har du ikke mye å bekymre deg for Det er jo internett! Stedet du aldri har møtt personer! Ifølge min mening er det typisk fjortis-tendens å forelske seg på internett. Slik som typen min som spiller et online spill, og ei dame er også der og spiller med han, hun er gift har to unger og kommer fra usa. Og nå legger hun an på han, men han forteller at hadde han falt for noe slikt, kunne jeg bare kaste han på hue ut av forholdet. Jeg er ikke så kjent med internett-forelskelse, men tror ikke det er så veldig mulig faktisk. I så fall er det veldig sært, forelske seg i et navn på en skjerm... hehe. Så jeg håper dette var litt mer beroligende. Fremtiden skal ikke være enkel...
Gjest MrsL Skrevet 22. juli 2004 #15 Skrevet 22. juli 2004 Lykke til med hva du enn bestemmer deg for.......
Gjest Madam Felle Skrevet 22. juli 2004 #16 Skrevet 22. juli 2004 Jeg er ikke så kjent med internett-forelskelse, men tror ikke det er så veldig mulig faktisk. I så fall er det veldig sært, forelske seg i et navn på en skjerm... hehe. En god del her inne på KG fant hverandre på nett, så det er faktisk fult mulig. Til trådstarter. Snakk med han, og be om en god forklaring på hvorfor han gjør som han gjør. Det er jo komplett umulig å lyge om at han ikke har gjort det. Da bør han gi deg en god nok forklaring på hvorfor han har gjort det. Håper det ordner seg, men det er bedre å vite enn å gå i uvissheten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå