Ibenholt Skrevet 21. juli 2004 #1 Del Skrevet 21. juli 2004 I dag kom den nye familien til de to søte kattungene mine og hentet dem. Det er to lekne, søte hunn-katter på 10 uker. Det som plager meg er at da de skulle inn i bilen var de så redde!! Eierne hadde med seg en varebil og bestemte seg for å ha kattene bak i varebilen, da de var redde for at de skulle kræsje når det var så liten plass fremme. Det var greit, men hjertet mitt blødde for de to nøstene som gjemte seg under noe papp som lå i bilen. Selv om jeg vet de får det bra siden de blir fjøskatter og får være sammen, så var det likevel så trist å ta farvel og fikk så dårlig samvittighet når jeg så hvor redde de var. Jeg har hatt de inne hele tiden, stelt med dem og koset med dem. Men jeg har også hatt besøk av min 2-årige kusine som er veeeldig glad i katter og kan være hardhendt (som alle andre småpjokker). På grunn av dette har de blitt littegranne folkesky og er ikke så glad i kos, dersom ikke de er trøtte. Jeg håper da at de ikke blir så redde at de ikke blir folkekjære katter. Men men, får bare håpe de får det bra. Jeg skal spørre hun som fikk dem, siden jeg kjenner henne fra før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 21. juli 2004 #2 Del Skrevet 21. juli 2004 Heisann! Forstår at du følte det litt ekkelt når du skulle levere dem fra deg, de har tross alt vært hos deg siden fødselen og du har vært med dem gjennom den viktigste perioden i kattenes liv. Jeg er sikker på at kattene blir tillitsfulle individer, det er på de første 10 ukene grunnlaget for videre adferd legges og som jeg forstår har du bestått prøven med glans. Klart kattungene var redde idag, det var jo tross alt noe helt nytt og ukjent for dem dette med varebilen, men om du har forsikret deg om at den nye familien vil ta godt vare på dem, så har du absolutt gjort jobben din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ibenholt Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 21. juli 2004 Tusen takk for det Er så godt å få respons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. juli 2004 #4 Del Skrevet 21. juli 2004 Det er nok litt vemodig å gi fra seg katter man har fulgt fra fødselen. Men det er godt å vite at kattene får et godt hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 21. juli 2004 #5 Del Skrevet 21. juli 2004 Vi har fått en kattunge! Ikke Afenis altså.... Men en nydelig liten sort sak som heter Nemo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå