Gjest Geit Skrevet 15. november 2014 #21 Skrevet 15. november 2014 11/20. Stemmer ganske bra med inntrykket jeg har av at jeg verken er spesielt god eller spesielt dårlig på å kjenne igjen ansikter. Det var litt irriterende med de kvinnene med sterk sminke, synes det gjorde det unødvendig vanskeligere. 3
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #23 Skrevet 15. november 2014 Haha, jeg klarte 5/20. Godt under gjennomsnittet folk ville fått om de bare trykket vilt. Jeg prøvde faktisk også. Jeg er svært dårlig på ansikter, som dere skjønner. Knallgod på navn, helt ute av det på ansikter. Anonymous poster hash: 7f326...a8f
MissPierce Skrevet 15. november 2014 #24 Skrevet 15. november 2014 Fikk 11/20 Denne var skikkelig vrien på en del av de. Noen av se så man likheten godt, mens andre var håpløse. Å jeg får som regel høre at jeg er god på å kjenne igjen folk. Typisk meg å si: Det var jo .... Så du ikke det?!?? For så å få ett frustrert: Ehh nei! 1
Duckie Skrevet 15. november 2014 #25 Skrevet 15. november 2014 4/20! Jeg er egentlig veldig god til å kjenne igjen ansikter, husker alltid folk når jeg har møtt de en gang. Men jeg er elendig på å se hvem barn ligner på (for meg er alle babyer klin like), og når folk sier at barn ligner på foreldrene ser jeg det ikke i det hele tatt. Så tror det heller er det som ble problemet mitt her. 2
Vinglass Skrevet 15. november 2014 #26 Skrevet 15. november 2014 10 av 20. Syns det var dårlig men var jo veldig vanskelig.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #27 Skrevet 15. november 2014 Jeg fikk 9/20. Synes det var litt vanskelig ja, spesielt jentene fordi mange av de hadde på sminke når de var voksne! Anonymous poster hash: 8e2fe...8ec
Gjest Zeitgeist Skrevet 15. november 2014 #28 Skrevet 15. november 2014 12/20 Jeg er ikke noe flink til å huske verken navn og/eller ansikt. Derimot husker jeg heller hvor og når jeg møtte vedkommende, hva vedkommende hadde på seg, hvordan vedkommende oppførte seg, osv. Og hvis det kom opp, så husker jeg også fødselsdatoen.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #29 Skrevet 22. desember 2014 Litt tåpelig test. Jeg fikk 18/20 og er så og si ansiktsblind!! Altså jeg klarer ikke kjenne igjen ansikter om jeg ikke har sett de flere ganger og virkelig studerer trekk over tid. Er venninner jeg ikke husker å ha hatt en gang, for ansiktene deres er bare visket ut av minnet! Det er snakk om så nærme som 2 år siden og jeg var med henne så og si hver dag i et halvt år før hun flyttet, hat jeg blitt fortalt. Men det jeg gjorde var å se på forskjellige punkter: 1: nesen, står den, bred, har vinger, henger ned, rund tipp etc. 2: amorbuen, hvor brede er streken ned fra nesen til leppene, hvor bred/smal er amorbuen, spiss osv. 3: øyenfarge, er jo svart hvitt, men du kan se om de har brune/mørke eller lyse øyne likevel. Så prøvde jeg å se på de tre bildene om hvem av de som hadde siste trekke lett som en plett!!Anonymous poster hash: eaea6...15a 1
wintergirl Skrevet 22. desember 2014 #31 Skrevet 22. desember 2014 9 av 20. Men det overrasket meg ikke. Har elendig bildehukommelse !
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2014 #32 Skrevet 22. desember 2014 Jeg fikk 8/20. Jeg er ansiktsblind, så de jeg klarte gjenkjenne var de som hadde særtrekk ved øyne, munn eller nese. Det er teknikk jeg har lært meg å bruke for å kjenne igjen folk. Anonymous poster hash: 9cfbb...9cd
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 22. desember 2014 #34 Skrevet 22. desember 2014 Litt tåpelig test. Jeg fikk 18/20 og er så og si ansiktsblind!! Altså jeg klarer ikke kjenne igjen ansikter om jeg ikke har sett de flere ganger og virkelig studerer trekk over tid. Er venninner jeg ikke husker å ha hatt en gang, for ansiktene deres er bare visket ut av minnet! Det er snakk om så nærme som 2 år siden og jeg var med henne så og si hver dag i et halvt år før hun flyttet, hat jeg blitt fortalt. Men det jeg gjorde var å se på forskjellige punkter: 1: nesen, står den, bred, har vinger, henger ned, rund tipp etc. 2: amorbuen, hvor brede er streken ned fra nesen til leppene, hvor bred/smal er amorbuen, spiss osv. 3: øyenfarge, er jo svart hvitt, men du kan se om de har brune/mørke eller lyse øyne likevel. Så prøvde jeg å se på de tre bildene om hvem av de som hadde siste trekke lett som en plett!!Anonymous poster hash: eaea6...15a Jeg prøvde også omtrent sånn. Fokuserte på om det var en fremtredende nese, store/smale øyne, om leppene gikk "innover"/var smale, eller om de var litt fyldigere, hvordan kinnene så ut og sånn. Men det var vanskelig.
misstealover Skrevet 22. desember 2014 #35 Skrevet 22. desember 2014 14/20. De fleste var lett å se, men et par hadde virkelig forandret seg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå