AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Hva synes dere om menn som kan danse? Tenker da på pardans som f.eks Salsa, Tango o.l. Anonymous poster hash: 0a697...b59
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 SEXY! Elsker menn som virkelig kan å danse Anonymous poster hash: a8a57...1a7 2
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Jeg syns det er utrolig sexy, og et stort pluss. Anonymous poster hash: 3254c...8ae
Teddybjørn Skrevet 14. november 2014 #5 Skrevet 14. november 2014 Fremdeles bitter på mor for at hun aldri lærte meg å danse. Nå har jeg ikke mot til å melde meg på kurs engang, jeg er fullstendig grønn, Skikkelig misunnelig på de som kan la dansefoten løpe løpsk.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #6 Skrevet 14. november 2014 Hva synes dere om menn som kan danse? Tenker da på pardans som f.eks Salsa, Tango o.l. Anonymous poster hash: 0a697...b59 Sexy. Anonymous poster hash: dc5a7...c4e
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 14. november 2014 #7 Skrevet 14. november 2014 (endret) Fremdeles bitter på mor for at hun aldri lærte meg å danse. Nå har jeg ikke mot til å melde meg på kurs engang, jeg er fullstendig grønn, Skikkelig misunnelig på de som kan la dansefoten løpe løpsk. Det er sikkert ikke for sent til á starte á gá pá danse kurs. Hvem vet, kanskje du har et skjult talent i dansing som kommer bedre frem da? Endret 14. november 2014 av SunflowerPenguin 1
Teddybjørn Skrevet 14. november 2014 #8 Skrevet 14. november 2014 Det er sikkert ikke for sent til á starte á gá pá danse kurs. Hvem vet, kanskje du har et skjult talent i dansing som kommer bedre frem da? Du sier noe der. Hva er det man bør gå for da som gir mest bang for the buck? Med det mener jeg overkommelig å bli brukbar i uten at det tar 5 år, samt en får brukt den i de fleste tilfeller fra bryllup til natteliv. Er jo kurs i alle mulige måter å svinge kroppen på ser det ut til, hehe.
fullførsetningen Skrevet 14. november 2014 #9 Skrevet 14. november 2014 Dansekurs er ikke skummelt. Jeg har deltatt på dansekurs og velger man et for nybegynnere så starter de jo veldig lett. Men man må være forberedt på at folk danser veldig forskjellig! Noen tør knapt røre på seg, mens andre igjen kan svinge seg rundt i hele rommet! Ihvertfall hvis du er mann og skal danse med damer, så skjønner du fort hvem som er trygge på seg selv, og hvem som ikke er det... så da må du være flink til å ta styringa.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #10 Skrevet 14. november 2014 Hva synes dere om menn som kan danse? Tenker da på pardans som f.eks Salsa, Tango o.l. Anonymous poster hash: 0a697...b59 Homo eller players. Jeg overlater disse til dere andre damer Anonymous poster hash: 7f435...472 6
Noope Skrevet 14. november 2014 #11 Skrevet 14. november 2014 Jeg bryr meg egentlig ikke om akkurat danseferdigheter. Teddybjørn: Swing er sikkert greit for en begynner. Finn et kurs som også er litt sosialt og du får en bra opplevelse.
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 14. november 2014 #12 Skrevet 14. november 2014 Du sier noe der. Hva er det man bør gå for da som gir mest bang for the buck? Med det mener jeg overkommelig å bli brukbar i uten at det tar 5 år, samt en får brukt den i de fleste tilfeller fra bryllup til natteliv. Er jo kurs i alle mulige måter å svinge kroppen på ser det ut til, hehe. Kommer an pá hva slags dansing du tenker pá generelt. Om det er pardansing sá er jo swing(Rock'n Roll dansing)veldig lett og artig, det er naturligvis forskjellige niváer. Men kan du de basic stega sá vil det gá veldig lett med á komme seg opp et hóyere nivá igjen. Ikke det at swing er sá vanskelig á danse nár du laerer det, mer med at noe swing musikk gár mye raskere i tempo. Salsa er ná ogsá lett, mye salsa musikk kan ogsá gá saktere i rytme. Basic stega er heller ikke sá vanskelige nár du laerer dem. Samme med cha cha cha og Mambo ogsá da. Men antageligvis sá er nok swing det jeg ogsá hadde annbefalt at du próver deg pá fórst.
Gjest SunflowerPenguin Skrevet 14. november 2014 #13 Skrevet 14. november 2014 Ballroom dansing er ná ogsá fin á kunne hvis du er pá bryllupp, og mye mer elegant. Men kommer veldig an pá hva du hadde likt mest sjólv.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #15 Skrevet 15. november 2014 Fremdeles bitter på mor for at hun aldri lærte meg å danse. Nå har jeg ikke mot til å melde meg på kurs engang, jeg er fullstendig grønn, Skikkelig misunnelig på de som kan la dansefoten løpe løpsk. Aldri for sent å begynne med dans! Anonymous poster hash: 0a697...b59 1
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #16 Skrevet 15. november 2014 Homo eller players. Jeg overlater disse til dere andre damer Anonymous poster hash: 7f435...472 Du gjør et klokt valg. Er mann selv i dansemiljø, salsa, tango og swing. Mange av gutta der lever på myten om de sexy hoftene til gutta som kan danse. De er noen skikkelige players Anonymous poster hash: f9df4...665 2
Gjest HeiHade Skrevet 15. november 2014 #17 Skrevet 15. november 2014 For meg er det heeelt greit med en mann som er grønn på den fronten. Kan ikke danse selv og vil helst ikke bli dratt ut på dansegulvet.
Summers Skrevet 15. november 2014 #19 Skrevet 15. november 2014 (endret) Andelen som kan danse pardans og ikke er homo eller fjols tror jeg er ytterst liten. Endret 31. mai 2015 av Summers
Cathrine88 Skrevet 15. november 2014 #20 Skrevet 15. november 2014 Veldig sexy hvis de faktisk klarer å leve seg inn i det de holder på med uten å konstant se seg rundt for å forsikre seg om at alle de andre i rommet får med seg hvor flinke de er til å danse. Eller, enda verre, blunker lurt og bruker begge hendene til å peke på utvalgte tilskuere med jevne mellomrom, som en bestefar på dansegulvet i et bryllup. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå