Gå til innhold

Fly og kattebur

liv

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvilke bur en kan ha med? Atlas 10 som er det miste til atlas er 48x33x29 mens Sas/Braatens har max størrelse på 40x25x23cm.

Noen som har noen andre forslag til bur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke forslag til hvordan bur du kan kjøpe, som er så lite. Men vi bruker å sende katten vårres i lag med bagarsjen der bake. Hadde aldri klart å sittet i flyet med katten min som mjau som besatt.

I alle fall der har de ikke noen begrensning på hvor stor buret kan være. Eneste du må ringe sas braathens for å si at du vil ha med en katt på flyet. Så må de sjekke opp om du kan få det med. Så sender de deg en mail eller ringer deg opp. Når de har funnet det ut.

Men hvis du har tenkt at katten deres skal ha burdet for en plass å sove i så vil jeg ikke anbefale dere å kjøpe et så lite bur. Blir fort trangt for en Pusi katt som vil strekke og rulle litt på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, vi har et Atlas10-bur og det går da fint på fly det. Flyselskapene selger også bur som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte liksom at jeg kan bruke buret til litt sånn togreising også så jeg tror jeg går for et som er litt større..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...