liv Skrevet 21. juli 2004 #1 Del Skrevet 21. juli 2004 Noen som vet hvilke bur en kan ha med? Atlas 10 som er det miste til atlas er 48x33x29 mens Sas/Braatens har max størrelse på 40x25x23cm. Noen som har noen andre forslag til bur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #2 Del Skrevet 21. juli 2004 Ingen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda84 Skrevet 21. juli 2004 #3 Del Skrevet 21. juli 2004 Har ikke forslag til hvordan bur du kan kjøpe, som er så lite. Men vi bruker å sende katten vårres i lag med bagarsjen der bake. Hadde aldri klart å sittet i flyet med katten min som mjau som besatt. I alle fall der har de ikke noen begrensning på hvor stor buret kan være. Eneste du må ringe sas braathens for å si at du vil ha med en katt på flyet. Så må de sjekke opp om du kan få det med. Så sender de deg en mail eller ringer deg opp. Når de har funnet det ut. Men hvis du har tenkt at katten deres skal ha burdet for en plass å sove i så vil jeg ikke anbefale dere å kjøpe et så lite bur. Blir fort trangt for en Pusi katt som vil strekke og rulle litt på seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. juli 2004 #4 Del Skrevet 21. juli 2004 Hmm, vi har et Atlas10-bur og det går da fint på fly det. Flyselskapene selger også bur som passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #5 Del Skrevet 21. juli 2004 tenkte liksom at jeg kan bruke buret til litt sånn togreising også så jeg tror jeg går for et som er litt større.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pet Skrevet 21. juli 2004 #6 Del Skrevet 21. juli 2004 Sjekk ut denne siden: http://www.petshopgirls.no/html-sider/Reiseutstyr.html . Vet også at det finnes ryggsekkbur! Tror det er Petshop Girls som fører dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. juli 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 22. juli 2004 var jo stilig den men så dyrt da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå