Gå til innhold

Stay ups

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt det en gang før og det funker veldig bra bortsett fra at den ene skled ned etter noen timers bruk. Silikonkanten var rett og slett gåen. Men googlet litt og fant ut at det nok var pga body lotionen jeg hadde på.

Skal ut og kjøpe et til par i dag siden jeg skal ut, men hvilke er best av HM og Lindex? Og jeg ser det er en del som nevner at man må ha riktig størrelse, hvordan vet man hvilken som er riktig? De er jo ganske strekkbare... Jeg bruker bare S, er vel det jeg bruker i bukser også, av og til M fordi jeg liker at bukser heller sitter litt løst enn helt tett, men vet ikke hvilken jeg bør ha til stay ups. Vil ikke de skal skli ned.

Har imidlertid body lotion på i dag også, går det fint hvis jeg bare skrubber den vekk med en klut med vann? Vil ikke risikere at de ramler ned igjen.

Og nei, jeg har verken penger eller tid til å gå til innkjøp av ordentlige strømper og hofteholder. Kjedebutikk-stayups it is :)

Anonymous poster hash: 2666b...9d4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt stay up en gang. De ramlet ned på vei ut! Uten bodylotion!

så strømpetesten på tv2 i går og ville gått for Oroblue eller det andre merket som var best i test på strømpebukser. Eller valgt en vanlig strømpebukse.

Ville og ha prøvd strømper hjemme før jeg gikk ut og endte med hele strømpen rundt anklene igjen.

Anonymous poster hash: 3774a...887

Skrevet

Har brukt stay up en gang. De ramlet ned på vei ut! Uten bodylotion!

så strømpetesten på tv2 i går og ville gått for Oroblue eller det andre merket som var best i test på strømpebukser. Eller valgt en vanlig strømpebukse.

Ville og ha prøvd strømper hjemme før jeg gikk ut og endte med hele strømpen rundt anklene igjen.

Anonymous poster hash: 3774a...887

Får så vondt i magen av vanlige strømpebukser, dessuten skal jeg ha inntilsittende kjole og da vil jeg ikke ha en sånn rar form som jeg får av strømpebukser. Let the booty be free, liksom :D

Den strømpen som ikke ble ødelagt funket veldig fint, holdt seg på samme sted time etter time etter time, så jeg tror det var body lotionen som gjorde den andre dårlig. Når jeg sjekket den var silikonen helt myk og glatt, ikke noe friksjon overhodet, så jeg tror det skal gå fint hvis jeg bare ikke bruker bodylotion.

Skrevet

Jeg liker de fra Lindex best. Har de på as we speak... :)

Anonymous poster hash: e0144...136

Skrevet

Ville nok anbefalt strømper med strømpeholder. Da risikerer du ikke at de sklir ned. Lykke til!

Ludmila

Skrevet

TS her!

Jeg brukte et par fra Lindex i kveld og de funket fin-fint! Sitter fremdeles like høyt oppe som jeg tok dem på for mange timer siden, og jeg har trasket rundt mye. :) Anbefales!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...