Gå til innhold

Brudepynting på den store dagen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må nesten le litt for meg selv når jeg tenker på alle småting som plutselig er så viktig nå når den store dagen nærmer seg... :ler:

På bryllupsdagen skal jeg sette opp håret hos frisøren. Sminking er det en annen som skal ta seg av. Nå lurer jeg på om jeg skal få henne til å komme til frisøren for å sminke slik at jeg kan ta på kjole og stæsj der for så å dra rett til kirken. Eller skal jeg dra hjem etter håroppsetting og bli sminket og kledd opp hjemme?

Kanskje en liten bagatell, men jeg lurer på hva dere skal/gjorde? Og hva anbefalles? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville dratt hjem.. det er jo alltid "trygt" å ha dine egne ting rundt deg, tilfelle du skulle trenge noe...

Skrevet

Jeg hadde reist hjem om jeg kunne velge :wink:

Gjest Tabby
Skrevet

Min frisør sa at mange syntes det var deilig å kunne dra hjem for en liten periode mellom frisør og vielse, så hun anbefalte meg det. Tror nok jeg skal gjøre det jeg. :-) Som cons sa, deilig å ha sine egne ting rundt seg, tror jeg får litt mer ro da.

Skrevet

Vi dro hjem til min forlover. Deilig å spise og slappe av litt, pluss å kunne sprade rundt som vi ville.

Vil anbefale å dra hjem hvis det ikke blir stress!

Skrevet

Jeg skal ta med kjole og alt tilbehøret til frisøren å bli sminket og frisert der. Så kommer pappa og henter meg på frisøren hvor det bærer rett til kirken... Syntes det blir lettest slik... :-)

Skrevet

Etter frisøren skal jeg hjem til mine foreldre og skifte der. Blir deilig å kunne slappe av litt i vante omgivelser hvis tiden tillater det. Samt kanskje få dytta i seg en liiiiten matbit hvis magen tillater å ta i mot det... :)

Skrevet

Jeg skal ordne alt hos frisøren. De har et eget lite rom hvor jeg og forloveren min kan skifte og slappe litt av før vi skal i kirken.

Skrevet

Jeg fikset alt hos frisøren. Hadde vielsen kl.15, og var hos frisøren kl.12. Hadde alt med dit, samt mat, og i tillegg lå frisøren bare 50m fra kirken (Skien), så vi gikk bare opp i følge; pappa, forloveren min og en lillebror.

For min del hadde det vært stress å skulle reist hjem for å skifte, i så fall måtte jeg hatt frisørtime mye tidligere.

Syns det da var bedre å sulle hjemme om formiddagen, og så være "i gang" når jeg først dro hjemmefra.

Men, vi har alle ulike behov!! :)

Skrevet

Jeg fikk både frisør og sminkøren til å komme dit vi skulle ha festen, så de pyntet meg, min forlover og brudepiken der og det var en perfekt løsning for meg!

Skrevet

Jeg hadde med alt til frisøren og dro rett derfra til kirken.

Skrevet

Jeg ville gjort alt hos frisøren. De har gjerne egne rom for omkledning og avslapning, og der kan dere sitte og fjase og sminke og drikke vin og helst spise noe mat før dere drar. Synes det blir litt rart å dra hjem imellom jeg. Det drar liksom ned litt på høytidelighetsfaktoren, på en måte. Tenk om man ser noe som må gjøres da, og begynner å rense kaffetrakteren innimellom sminken og omkledningen!

Skrevet

Vi hadde vielsen paa et hotell og jeg dro fra frisoeren til hotellet for aa skifte foer vielsen. Synes det var deilig aa vente saa lenge som mulig med aa ta paa meg stasen (giftet meg i bunad) siden dagen blir lang nok som den er og det kan vaere slitsomt aa gaa i fintstasen en hel dag og til lagt utpaa natta....

Skrevet

Jeg har time hos frisøren klokken 9 (vielsen er 15), så jeg og forlover drar hjem til henne i mellomtiden. Der skal vi bare slappe av og spise litt, og kle på oss. Så kommer onkel og henter oss. Hun bor forresten like vel kirken så det er mest hendig.

Men, jeg hadde IKKE hatt problem med å dra hjem. Og jeg hadde IKKE satt i gang med oppvasken da... :-)

Skrevet

Jeg skal sminkes og ordne håret høs frisøren, men jeg drar hjem og tar på kjolen der.

Skrevet

Til dere som skal kle dere hos frisøren. Bare vær obs på at det ligger ofte masse hår på gulvet, sånn at hvis dere har slep på kjolen at det ikke dras nedi alt håret. For hår er jammen ikke lett å få bort altså!!

Tips fra frisør'n :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...