Gå til innhold

Slanke seg før bryllupet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

3 kilo er mye hvis du veier lite!!

Det finnes jo til og med egne mini Grethe Roede kurs for de som vil ned 3 kilo!!

3 kilo er kanskje ikke mye om man veier over 100, men veier man f.eks 57 er det stor forskjell til 60!

De tre kiloene er akkuratt de 3 kiloene man legger på seg hvis man lever usunt en liten periode.

Tilbake til spørsmålet i tråden

ja, jeg slanket/trente bort 8 kilo til bryllupet. Brukte 3 måneder.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i gong med sunnare livsstil, og skal prøva å få halt meg den lange mila over dørstokken og bort til treningssenteret i løpet av veka. ;)

Starta for tre veker sidan og har allerede mista 5 kilo. (inkludert et par "menskilo")

Skrevet

Jeg hadde store planer om aa slanke meg fem kilo....men det ble ikke noe av opp ialt stresset foer bryllupet! Dvs, siste uken gikk jeg ned nesten 2 kilo, og jeg er ikke overvektig, saa jeg bekymret meg ikke i det hele tatt paa bryllupsdagen! Har sett bildene og jeg synes jeg ser bra ut. Paa bryllupsreisen gik jeg opp to kilo som jeg gikk ned igjen noen dager etter vi kom hjem. Det var en utrolig aktiv ferie saa jeg tror jeg faktisk byttet ut litt fett med muskler - svoemte, seilte, spilte tennis etc. hver dag! Og spiste masse utrolig god mat....Jamaica, jeg savner deg :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Ups, jeg har skeiet litt ut i det siste, med noe mindre trening... :oops: men nå er det bare 10 dager igjen, så nå er det faktisk bare siste innspurt! Jeg har i tillegg kjøpt meg Comet kremen som jeg smører på magen, puppene, overarmene, rumpa, lårene og haka. Og det funker faktisk!! Ble overraska! Under haka har jeg litt ekstra som jeg ikke får bort uansett hvor stram livsstil jeg kjører. Men kremen fjernet det faktisk!!

Men, nå er det som sagt tilbake til treninsstudioet - ingen bønn nei!

Den Comet-kremen har jeg fundert på. Funker den virkelig, sier du?? Hva koster den da? Jeg er stort sett fornøyd med kroppen min, utenom liiiitt for mye rundt magen. Men gifter meg ikke før juni neste år, så jeg stresse enda ikke:) Men likevel, bryllup eller ei, noen kilo må bort likevel! Jeg trives ikke slik.

Skrevet

Holder på å gå ned i vekt ja. Bryllupet er ikke ene og alene motivasjon, jeg gjør det for helsa mi sin skyld.

Etter jul og frem til juni gikk jeg ned 14 kilo, et par-tre av de har dessverre kommet tilbake midt oppi flytting. Grete Roede funker dårlig uten kjøleskap!

Men nå er det rett tilbake til gode vaner, og håper kroppen er enda litt sunnere før juni neste år!

Skrevet

Den Comet-kremen har jeg fundert på. Funker den virkelig, sier du?? Hva koster den da? Jeg er stort sett fornøyd med kroppen min, utenom liiiitt for mye rundt magen. Men gifter meg ikke før juni neste år, så jeg stresse enda ikke:) Men likevel, bryllup eller ei, noen kilo må bort likevel! Jeg trives ikke slik.

Comet-kremen ble testet. Ikke verdt kronene!

Se test på TV2-hjelper deg. Var en annen krem som kom litt høyere tror jeg, som også var billigere. Ingen av kremene fikk SMIL i testen. Men det er jo mulig den funker på noen......

Har selv prøvd kremen, og syntes ikke den var verdt pengene. Drikk mye vann, og smør de samme stedene (lår, rumpe, mave) så skal du nok se at det blir bra. Kremene inneholder vanndrivende stoffer, så det er derfor man muligens virker litt tynnere. I testen var 2 cm det man oppnådde på maks etter 2 mnd. smøring. Og da snakker vi smøring hver morgen og hver kveld. Phuu!

Drikk heller vanndrivende te, så hjelper nok det litt :wink:

Hilsen en som selvsagt håper at slike kremer vil funke :-)

Skrevet

jeg har meldt meg på Libra kurs jeg nå begynner i slutten av august. så da skal 20 kilo av før august 2005. jeg gjør dette først og fremst for at jeg er overvektig og hvis jeg slanker meg 20 kilo blir jeg kraftig men ikke feit!!!! Og selvfølgelig er det jo et mål og være slankere til bryllupet vårt!!! er veldig ålreit og ha et mål!

Skrevet

Ligger nok litt over trivselsvekta, har i underkant av 8 uker på meg for å få av 5-6 kilo ( det ville vært optimalt...) Drikker mye vann, spiser litt og ofte ( prøver...)og sykler gode runder hver annen dag..... Er ikke akkurat en dreven slanker, det har aldri skjedd så jeg vet nå ikke jeg. :roll: Litt hjelper det vel, alt som går av er en bonus...

Uansett så blir det noen fine turer ut av det !! :tommelsmil:

Skrevet

ja, jeg slanket/trente bort 8 kilo til bryllupet. Brukte 3 måneder.

Skrevet

Ser noen har prøvd Comet...inkludert meg. Kunne like gjerne brent pengene :-(

Jeg kan absolutt ikke anbefale den!

Skrevet

Jeg gikk på ett Grethe Roede kurs!

Skrevet

Evt kan man stresse vedlig mye på jobb den siste måneden... gikk ned fem kilo av det. Så da vi skulle sy ut kjolen i mai, fant vi ut at det ikke var nødvendig lenger. :-)

M

Skrevet
Evt kan man stresse vedlig mye på jobb den siste måneden... gikk ned fem kilo av det. Så da vi skulle sy ut kjolen i mai, fant vi ut at det ikke var nødvendig lenger. :-)

M

Skulle ønske det funket for meg... Jeg blir bare mer sulten når jeg stresser jeg... :roll:

Skrevet

Skulle ønske det funket for meg... Jeg blir bare mer sulten når jeg stresser jeg... :roll:

Sånn virker stress på meg også, fryktelig irriterende.

Jeg hadde planer om å slanke meg til bryllupet - men, det gikk heller dårlig. Mest fordi jeg har veldig dårlig selvkontroll. Derfor var jeg like tung som alltid da jeg giftet meg, gikk da bra det også :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...