Martha Stewart Skrevet 21. juli 2004 #1 Skrevet 21. juli 2004 Har dere planer om å gå ned i vekt før bryllupet? For min del har det sneket seg på noen kilo over trivselsvekten det siste året og jeg er ikke helt fornøyd med det... Har tenkt å begynne å spise enda litt sunnere, mindre godteri og trene mer, siden jeg er ute i god tid så behøver det ikke bli stress. Dette er noe jeg ønsker uansett, men tenker at brudekjolen er en super motivasjonsfaktor...
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2004 #2 Skrevet 21. juli 2004 Har helt klart noen kilo for mye, men å slanke meg hadde jeg aldri giddi. Ikke hadde jeg klart det heller. Har ikke slanket meg en eneste dag i mitt liv.....
Calla Skrevet 21. juli 2004 #3 Skrevet 21. juli 2004 Har tenkt litt på det der jeg også... Må nok begynne å bevege meg litt mer, og spise litt sunnere. Er fortsatt et år til jeg gifter meg, men jeg vil ha flatest mulig mage i bryllupskjolen..
Martha Stewart Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #4 Skrevet 21. juli 2004 Har helt klart noen kilo for mye' date=' men å slanke meg hadde jeg aldri giddi. Ikke hadde jeg klart det heller. Har ikke slanket meg en eneste dag i mitt liv.....[/quote'] På bryllupsbildene så det ikke ut som om du hadde noen kilo for mye, etter min mening... Jeg tror vel generelt at vi er mer kritisk til oss selv enn andre er, men det går jo på å føle seg mest mulig vel - ikke minst på bryllupsdagen og bildene som taes. Jeg har ikke mål om å bli supertynn altså... All ære til deg hvis du er fornøyd som du er!
Martha Stewart Skrevet 21. juli 2004 Forfatter #5 Skrevet 21. juli 2004 Er fortsatt et år til jeg gifter meg' date=' men jeg vil ha flatest mulig mage i bryllupskjolen.. [/quote'] Samme her... I tillegg tar jeg høyde for at jeg kan bli gravid noen mnd. før bryllupet og derfor vil jeg ha et godt utgangspunkt. Derfor må jeg begynne å stramme inn nå. Kjolen er kjøpt i den størrelsen jeg har per i dag og kan ikke syes så veldig mye ut i tilfelle jeg blir gravid... I motsatt tilfelle kunne jeg ønske meg at den må syes inn...
Gjest Tex Skrevet 21. juli 2004 #6 Skrevet 21. juli 2004 På bryllupsbildene så det ikke ut som om du hadde noen kilo for mye, etter min mening... Takk skal du ha, det er utrolig hvor mye glede i ansiktet klarer å skjule...... Sitter på en del ekstra, ja, men all ære til de som klarer å gå ned. Men egentlig syns jeg at man skal være den man er, hvis man da ikke ser på det som en ekstra motivasjon for å klare kilo som med helsefordel burde vært fjernet......... Tynn er ikke vakrere enn tykk, syns nå jeg......
-ida- Skrevet 21. juli 2004 #7 Skrevet 21. juli 2004 Det er nok for sent for min del og ikke har jeg rukket det heller. Jeg får være som jeg er.
Bokalven Skrevet 21. juli 2004 #8 Skrevet 21. juli 2004 Har dere planer om å gå ned i vekt før bryllupet? Ja... men det er mer generelt. Desverre synes jeg det er veldig vanskelig. Spesielt nå som jeg ikke trener. Gleder meg til å komme i gang med dansen igjen til høsten.
majan Skrevet 21. juli 2004 #9 Skrevet 21. juli 2004 Ja jeg må ned i vekt. må begynne og trimme litt og slutte og spise godteri og drikke brus.
Lotte20 Skrevet 21. juli 2004 #10 Skrevet 21. juli 2004 Hadde stooore planer om det jeg ja!! Men etter at vesla kom til verden i mars har ikke tida strukket til - med to små i huset... Dessuten kan man ikke teste ut slike "mirakel-kurer" heller når man ammer. Men har nok dessverre ikke gått ned et kilo de siste tre mnd... Jaja... neste mål jeg skal slanke meg mot er vel den forsinka bryllupsreisa til neste år. Heldigvis har jeg en kjole med sånn A-fasong, slik at magen ikke synes. Satt like godt da jeg var 4 mnd på vei...(kjøpte den da)
~*Unni*~ Skrevet 21. juli 2004 #11 Skrevet 21. juli 2004 Hey! Hvor er bildene av Tex som brud da? Jeg vil se...VIL! SVAR; jeg har slanket meg noen kilo som har sneket seg på de siste årene. Må si det var litt vanskelig men med trening og lite snop så gikk det. Jeg er ikke noen sylfide og trakter ikke etter det heller, men nå føler jeg meg helt passe og det var godt å få det unnagjort ...men så var det å holde det sånn fremover da :o
Bokalven Skrevet 21. juli 2004 #12 Skrevet 21. juli 2004 Hey! Hvor er bildene av Tex som brud da? Jeg vil se...VIL! De er visst slettet.
Nimue Skrevet 21. juli 2004 #13 Skrevet 21. juli 2004 Ja, jeg har tenkt til å gå ned noen kilo... Har et par-åtte Grete Roede kurs bak meg, og det blir nok et par til før bryllupet. Var veldig fornøyd med fasongen for et par år siden, men så fikk man seg kjæreste og man skal kose seg med vin, god mat osv osv... Kiloene kom tilbake.. (Sluttet og røyke også, så... ) Det er vel snakk om ca 10 kilo, og det må jeg ned for å føle meg vel! Men det skal også sies at det er ikke "bare" pga bryllupet, det er generelt fordi jeg misliker å være slik som jeg er nå. Så, heia Grete Roede!!
Jeanine Skrevet 21. juli 2004 #14 Skrevet 21. juli 2004 Var veldig fornøyd med fasongen for et par år siden' date=' men så fikk man seg kjæreste og man skal kose seg med vin, god mat osv osv... Kiloene kom tilbake.. [/quote'] Akkurat som jeg skulle sagt det selv!! men det hjalp stort da samboer ble sjømann. 14 uker uten han ble 14 uker uten snop, brus og masse fet og god mat (gidder ikke lage så mye kosemiddag til meg selv), og vips så var 15 kilo borte. Men det kommer fort noen kilo på igjen når han er hjemme i 14 uker. Nå er jeg så heldig at han ikke kommer hjem før tre uker før bryllupet, så jeg satser på at de kiloene ikke rekker å komme før den tid!
Gjest MrsL Skrevet 21. juli 2004 #15 Skrevet 21. juli 2004 Har helt klart noen kilo for mye' date=' men å slanke meg hadde jeg aldri giddi. Ikke hadde jeg klart det heller. Har ikke slanket meg en eneste dag i mitt liv.....[/quote'] Jepp, meg også
*marte* Skrevet 21. juli 2004 #16 Skrevet 21. juli 2004 Har helt klart noen kilo for mye' date=' men å slanke meg hadde jeg aldri giddi. Ikke hadde jeg klart det heller. Har ikke slanket meg en eneste dag i mitt liv.....[/quote'] Tex, du må gjemt kiloene i veska el. når jeg har sett deg. Du har ikke for mange kilo! Jeg skulle heller hatt ett par ekstra, så slanking var aldri aktuelt
ringblomst Skrevet 21. juli 2004 #17 Skrevet 21. juli 2004 Har aldri slanket meg og kommer nok aldri til å gjøre det heller - ikke at jeg har idealvekten, men som andre har sagt tidligere - slanking gidder jeg ikke. Har hørt rykter om at en del kommende bruder går ned i vekt pga stress, men jeg stresser tydeligvis ikke .
Vendelin Skrevet 21. juli 2004 #18 Skrevet 21. juli 2004 Jeg skal ikke slanke meg..jeg skal ned i vekt. Eneste måten som duger da er sunt kosthold og trening :-)
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 22. juli 2004 #19 Skrevet 22. juli 2004 Jada, jeg har slanket meg en god stund nå - for å bli som jeg ønsker. Jeg er en str 38 til vanlig, men ønsket å bli litt mer definert (trener endel) før bryllupet, slik at armene ser bra ut! Nå ser jeg endelig resultater etter flere uker uten NOE som helst godis, brus eller fete sauser o.l. Hardt i begynnelsen, men nå går det som en drøm. Og det faktum at det bare er 16 dager igjen er jo motivasjon nok i seg selv. Jeg er nok nå nede i en str 36 tenker jeg, og det var det jeg ønsket meg. Så ja, jeg har og holder fortsatt på og slanke meg!!
minniepus Skrevet 22. juli 2004 #20 Skrevet 22. juli 2004 Jeg har prøvd litt, og mer intensivt de siste ukene, siden jeg la på meg akkurat så mye på USA-ferie at kjolen ble trang..... :oops:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå