Gå til innhold

Be om telefonnummer...

veslepus

Anbefalte innlegg

Det gjør damer også :blomst_opp:

De kan egentlig være mye verre enn menn !

De forventer at ting skal gå spnn som de vil

Grrrr, min post ! Var skrivefeil der også !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er ikke så rart om damer forventer at ting skal gå som de vil.

jeg har en sterk mistanke om at det er VELDIG mye lettere å sjekke opp gutter enn jenter jeg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke så rart om damer forventer at ting skal gå som de vil.

jeg har en sterk mistanke om at det er VELDIG mye lettere å sjekke opp gutter enn jenter jeg da.

Klart det! Sånn vil det vel alltid være også !

Men kanskje ikke like lett å få et forhold med dem som det er å få sex .

Utrolig mange pene jenter der ute:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm jeg vet ikke jeg. da jeg var yngre trodde jeg gutter generelt ikke hadde like lett for å bli forelska og var mindre interessert i å ha kjæreste enn jenter. men den teorien har bare ikke vist seg å holde stikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle veldig gjerne ha svart på det men tror ikke det er så populært å snakke om noe annet enn temaet her inne ? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
Gjest Anonymous

jeg har bare en ting jeg skulle ha sagt: vær så snill gutter! IKKE spør etter tlf.nr til ei jente hvis du ikke vil ringe etterpå! det er det dummeste som fins, og utrolig falskt! da kan man bare si heller " takk for i går"" eller noe sånt, det er mye bedre, istedet for å gi oss forhåpninger, det virker som en billig måte å komme seg unna stygge blikk og kommentarer fra jenta man hadde ONS med.... hva er gutter redd for egentlig? at vi jenter skal tørne helt og slå dem i hodet med ei stekepanne hvis man ikke gutten spør etter nummeret? :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare en ting jeg skulle ha sagt: vær så snill gutter! IKKE spør etter tlf.nr til ei jente hvis du ikke vil ringe etterpå! det er det dummeste som fins' date=' og utrolig falskt! da kan man bare si heller " takk for i går"" eller noe sånt, det er mye bedre, istedet for å gi oss forhåpninger, det virker som en billig måte å komme seg unna stygge blikk og kommentarer fra jenta man hadde ONS med.... hva er gutter redd for egentlig? at vi jenter skal tørne helt og slå dem i hodet med ei stekepanne hvis man ikke gutten spør etter nummeret? :tunge1:[/quote']

Tror jeg aldri har fått et telefonnummer fra noen i min tid på byen hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Tror jeg aldri har fått et telefonnummer fra noen i min tid på byen hehe :)

Og du er 26? Har du spurt om nummeret noen gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har bare en ting jeg skulle ha sagt: vær så snill gutter! IKKE spør etter tlf.nr til ei jente hvis du ikke vil ringe etterpå! det er det dummeste som fins' date=' og utrolig falskt! da kan man bare si heller " takk for i går"" eller noe sånt, det er mye bedre, istedet for å gi oss forhåpninger, det virker som en billig måte å komme seg unna stygge blikk og kommentarer fra jenta man hadde ONS med.... hva er gutter redd for egentlig? at vi jenter skal tørne helt og slå dem i hodet med ei stekepanne hvis man ikke gutten spør etter nummeret? :tunge1:[/quote']

Er vel redd for "stygge blikk og kommentarer" som du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Klart det! Sånn vil det vel alltid være også !

Men kanskje ikke like lett å få et forhold med dem som det er å få sex .

Uten tvil. Menn er enkle: De vil ha sex, og enten VIL de ha et forhold eller så vil de slett ikke, mens vi jenter nok har lettere for å ønske oss forhold selv der det er umulig.

Når det gjelder telefonnumre synes jeg ikke man skal forvente så mye, jeg. Man blir jo lett litt mer utadvent i fylla og tenker at det er fint med en ny venn, mens man kanskje føler at det kan bli pinlig å møte vedkommende i en annen setting - tenk om man ikke finner på noe å si, feks, eller at HUN ikke liker meg (altså mannen...jeg er jo kvinne jeg som skriver...) når hun er edru? Har stort sett aldri gitt bort nummeret mitt på byen (men sjekker ikke menn der heller, da, og de fleste som har bedt om det har virket smålumske), men min nåværende kjæreste ringte meg dagen etter at jeg hadde blitt med han hjem - han hadde funnet nummeret i katalogen... ble redd for at han var desperat, jeg, så mye myter det ligger i telefonregler og slikt, men han ville visstnok bare invitere meg på middag for å se om jeg var hyggelig (vi var nokså fulle da vi møttes... dessuten var det nesten juleferie, så vi hadde ikke så god tid til å bli kjent). Min panikk til tross, det var JEG som tok initiativ til sex i stedet for middag:/ Dobbeltmoral?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen, egentlig? Hvis man ikke har tenkt til å bruke det uansett?  

Helt enig. Det får meg til å tenke på Chandler i Friends, som ikke maktet å avslutte en date uten å ta en høflighetsfrase. Samme hvor mye han hadde bestemt seg for å bryte med dama, endte han opp med å si "This was fun. We must do it again sometime" :ler:

Man spør etter telefonnummeret for på den måten å slippe en kinkig slutt. Til tross for at det faktum at man ikke er keen på den andre er en helt normal greie, og det å kunne avslutte en seanse på normal måte vel ikke bør være vanskelig for de fleste. Folk er rare ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hm. jeg ble lei av å vente på at noen skulle ringe, og sluttet rett og slett å gi bort telefonnummeret mitt, men spurte heller om hans nummer hvis jeg var interessert og ga dermed meg selv en viss kontroll over situasjonen - mye mer komfortabelt. men spør aldri om nummer hvis jeg ikke har til hensikt å ringe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...