Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får ikke opp noen av linkene dine.

men vi har en Shuttle PC. Vi kjøpte den i deler da og valgte "inventaret" selv.

Den er pen å se på og fungerer helt fint.

Det eneste jeg reagerte på var at det ikke var mulig å få det til sånn at CD/DVD/Brenner sto i stil til resten.

Gjest Niniel
Skrevet

Takk for svar :)

Jeg tenkte også på det med cd-spilleren, så de to jeg har valgt ut har luker foran som skjuler den. Dumt at linkene ikke virker, de virket fint når jeg testet dem i sted.. Kan det ha noe med at jeg bruker Opera??

Uansett, modellene heter SS56L og SB83G5, hvis noen har lyst å se på dem :)

Hvilken er det du har, Lea, og bråker den mye?

Gjest Niniel
Skrevet

Din link virket fint den, bortsett fra at alt var på tysk...hehe..

Det er jo bare å klippe ut og lime inn linken ikke sant? Skjønner ikke hva jeg har gjort feil.. hmm.

Skrevet

Sjekk linken min :wink: (hvis den virker da)

Det er mulig at de har utgaver med skjult CD/DVD, men vår hadde altså ikke det. Og man må jo ha mulighet til å dytte i en plate for å få installert og lagret og sånt.

Den bråker ikke mye, nei.

Står i stua og vi merker knapt at den er der.. hvis det ikke hadde vært for at det er strødd med tastaturer, mus og sånne ting rundt den.

Og skjermen da.

Men jeg kan absolutt anbefale Shuttle.

Skrevet
Din link virket fint den, bortsett fra at alt var på tysk...hehe..

Det er jo bare å klippe ut og lime inn linken ikke sant? Skjønner ikke hva jeg har gjort feil.. hmm.

Jeg valgte å se siden UTEN flash (valg øverst til venstre). Kanskje DET gjør susen hos deg også?

Gjest Anonymous
Skrevet

Denne skal i følge min samboer være en av de beste typene shuttle du får for en ok pris. Har ikke prøvd den fordi de nettopp fikk inn nye og vi venter en i posten snart.

Denne som vi har bestilt passer vel til AMD prosessor om jeg ikke tar helt feil, mens den Lea har passer til Intel.

Skrevet

Jeg har tilgang til (dvs kjæresten har) en shuttle ala den som Julienne linker til. (den har intel prossessor).

Eneste jeg opplevde som skuffende var at den har et lydnivå "av en annen verden" i forhold til mine forventninger. Dvs at PSU vifta bråket en god del mer enn antatt. Nå er den skiftet ut, og dermed er det hele langt bedre.

Kjekke kabinett er det jo, de er små, lekre å se på og funksjonelle :) (iallfall for alle oss uten behov for dusinvis med cd/dvd osv rom :) )

Skrevet

Jeg tror faktisk at det er denne vi har også. Har ikke studert den sååå nøye tydeligvis.

Skrevet

Jeg har denne.

Er strålende fornøyd! Den vant diverste barebonetester, er veldig pen og se på, og den har fungert 100%.

Gjest Niniel
Skrevet

Nefertiti: Måtte dere skifte ut hele psu'en, eller går det an å kjøpe kun viften? I så fall - hva heter den viften dere kjøpte som var stillere? Jeg skal ha pc'en på et liiiite rom, og da orker jeg ikke at den bråker sånn..

Newt: Den var fin den du linket til, men han jeg skal kjøpe hos har bare shuttle tror jeg. Men jeg har hørt mye bra om Soltek også :)

Gjest hobbynerd
Skrevet

shuttle er bra og SKAL være ganske stille. En ulempe er at de har begrensa med plass inni og du kan ikke oppgradere den så voldsomt, men alt sånt er avhengig av hva den skal brukes til. Når det gjelder spilling og surfing gjelder det vel mest å velge rett skjermkort...?

selv vurderer jeg å kjøpe shuttle, men da jeg kommer til å jobbe med video og grafikk og gjerne vil ha ubegrenset med plass og muligheter (noe jeg sikkert ikke trenger) kommer jeg nok til å kjøpe en "vanlig" pc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...