Gjest Sobril Skrevet 14. november 2014 #1 Skrevet 14. november 2014 Har brukt denne testen i to sykluser nå. For det første går jeg rett fra sirkel til smilefjes. Får ikke noe "blinkefjes" først. For det andre blir billigstrimlene aldri skikkelig positiv. Disse testene er tatt på samme urin i dag. Andre som opplever det samme?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Hvor ofte tester du? Anonymous poster hash: 1a63c...f54
Gjest Sobril Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Testet oftere nå en i forrige syklus. Har tatt tre CB tester før denne som ble positiv i dag. Like mange billigtester, og de blir gradvis litt sterkere hver dag. Har aldri fått like streker.
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Vurdert å begynne med temping? Heller ikke billigestene blir ordentlig positive på meg, men temping bekrefter når el har vært og gjør det lettere å tolke testene senere.Anonymous poster hash: c0df8...54b
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #5 Skrevet 14. november 2014 Slik var det for meg også. Gikk rett til fast smilegjes, og aldri det blinkende. Viste altså bare de to mest fruktbare dagene, og ikke fire som påstått. Brukte fertilitetsmåler før og den plukka opp på fire dager, så jeg forventa det samme av denne men nei.Anonymous poster hash: 834e9...faa
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #6 Skrevet 14. november 2014 Testet oftere nå en i forrige syklus. Har tatt tre CB tester før denne som ble positiv i dag. Like mange billigtester, og de blir gradvis litt sterkere hver dag. Har aldri fått like streker. Jeg brukte eggløsningstestene fra fertil.no og det er de første jeg har fått to like sterke streker på på el-testene, så kanskje de er verdt et forsøk. Anonymous poster hash: 834e9...faa
Gjest Sobril Skrevet 14. november 2014 #7 Skrevet 14. november 2014 (endret) Vurdert å begynne med temping? Heller ikke billigestene blir ordentlig positive på meg, men temping bekrefter når el har vært og gjør det lettere å tolke testene senere.Anonymous poster hash: c0df8...54b Jada. Gjorde det tidligere, og ble faktisk gravid i en syklus jeg tempet. Fikk derimot aldri temperaturstiging rundt el, og gynekologen sa at det ikke er alle som får det. Opplegg Endret 14. november 2014 av Sobril
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #8 Skrevet 14. november 2014 Det kan hende du må teste flere ganger om dagen. Noen har så kort LH-stigning at man ikke vil få utslag ned mindre man tester ofte! Anonymous poster hash: 1a63c...f54
Gjest Sobril Skrevet 14. november 2014 #9 Skrevet 14. november 2014 Det kan hende du må teste flere ganger om dagen. Noen har så kort LH-stigning at man ikke vil få utslag ned mindre man tester ofte! Anonymous poster hash: 1a63c...f54 Betyr det at man har tilsvarende kort eggløsning - eller at el er veeeeldig rett rundt hjørnet? Da tenker jeg litt sånn at de som har gjennomsnittlig lh-stigning, får positiv test, og har så et par dager på seg. Mens jeg har el allerede om noen timer?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #10 Skrevet 14. november 2014 Betyr det at man har tilsvarende kort eggløsning - eller at el er veeeeldig rett rundt hjørnet? Da tenker jeg litt sånn at de som har gjennomsnittlig lh-stigning, får positiv test, og har så et par dager på seg. Mens jeg har el allerede om noen timer? Slik er det for meg. Må oftest teste morgen og kveld for å få positiv test. Så min el test er oftest bare positiv i 12-20 timer og jeg har ikke noen dager på meg etter positiv el-test. Derfor var fertilitetsmonitor veldig ok for med ustabil syklus fikk jeg da beskjed ca 4 dager før el. Nå (etter å ha fått barn) merker jeg el mange dager i forvien på kroppen så monitoren behøver jeg ikke lenger. Anonymous poster hash: 834e9...faa
Saraby Skrevet 14. november 2014 #11 Skrevet 14. november 2014 Jeg måtte teste 3 ganger om dagen for å rekke å få med meg lh-toppen, før det trodde jeg ikke at jeg hadde eggløsbing for jeg fikk aldri postive tester og ble ikke gravid.De sier jo at egget slipper når testen blir negativ, så det kan være logisk at noen har "kortere eggløsning"?
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #12 Skrevet 17. november 2014 Jeg prøvde cb med dobbel hormonindikator denne mnd, og fikk tom sirkel på dag 11, blinkende dag 12 og positiv på dag 13. Billigstrimmel var negativ på samme tidspunkt og ble ikke positiv før på dag 19, altså ei lita uke seinere. Babysjuk som jeg er, temper jeg i tillegg og kurven viser heelt tydelig eggløsning på dag 19/20. Så jeg har ikke så stor tiltro til disse cb-testene, altså. Men jeg skal prøve neste mnd. også, så jeg kan jo oppdatere på hvordan det går da. (hvis det ikke skulle klaffe da, jeg har IKM på torsdag:)) Anonymous poster hash: 0396e...724
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå