Teardrop Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 (endret) Hvor kan jeg få tak i denne i str XL , 42-44 eller 44/46?? Trenger ikke være den på bildet, men må være med perler eller lignende i skrittet! http://i.ebayimg.com/00/s/NjAwWDYwMA==/z/JoUAAOSwq7JT~txY/$_57.JPG Endret 13. november 2014 av Teardrop
Gjest Aella Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Det så ikke veldig behagelig ut Har du prøvd kondomeriet? Eller den britiske nettbutikken frisky business? Mulig de har noe sånt
Gjest Lille-pus Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Hvor kan jeg få tak i denne i str XL , 42-44 eller 44/46?? Trenger ikke være den på bildet, men må være med perler eller lignende i skrittet! http://i.ebayimg.com/00/s/NjAwWDYwMA==/z/JoUAAOSwq7JT~txY/$_57.JPG Det var ikke mange som løftet en hånd for å hjelpe deg litt nei... Jeg tok et lynraskt google søk på "Plus Size Crotchless Pearl Thong" og endte bl.a. her, her og selvsagt hos Braci Håper du fikk litt hjelp nå.
Teardrop Skrevet 15. november 2014 Forfatter #4 Skrevet 15. november 2014 Takk! Utrolig hva de rette søkeordene kan gjøre!
mulberrygal Skrevet 15. november 2014 #5 Skrevet 15. november 2014 Wow de trusene fra braci var utrolig sexy, naughty men samtidig classy. 1
Frisørdama Skrevet 15. november 2014 #6 Skrevet 15. november 2014 Wow de trusene fra braci var utrolig sexy, naughty men samtidig classy. Helt enig! De med dobbel perlerad kom på ønskelisten her 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #8 Skrevet 17. november 2014 Prøve Ebay. De har det meste der Jeg har også prøvd å finne lignendes truser på ebay i denne str. men de har bare i one-size, det er jo så smått! Anonymous poster hash: fd6c0...181 2
mulberrygal Skrevet 17. november 2014 #9 Skrevet 17. november 2014 Måtte bestille en perletruse på ebay😁 bruker small til vanlig så satser på at de passer. Uansett var det for den nette sum av 2 dollar så er heldigvis bare en billig investering i sexlivet😋 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2014 #10 Skrevet 17. november 2014 Onesize og Small passer ikke oss normale som faktisk spiser mat hver dag å har litt kjøtt under huden. Men partneren din blir nok fornøyd med en sånn råsexy truse uanz. Anonymous poster hash: fd6c0...181 1
Gjest Hummels Skrevet 17. november 2014 #11 Skrevet 17. november 2014 Hvor kan jeg få tak i denne i str XL , 42-44 eller 44/46?? Trenger ikke være den på bildet, men må være med perler eller lignende i skrittet! http://i.ebayimg.com/00/s/NjAwWDYwMA==/z/JoUAAOSwq7JT~txY/$_57.JPG Oj! Det der skulle ikke jeg hatt sett 1
MrSmith Skrevet 18. november 2014 #12 Skrevet 18. november 2014 (endret) Wow de trusene fra braci var utrolig sexy, naughty men samtidig classy. Veldig enig med den oppsummeringen, de hadde alt uten å se billige ut. Men hvordan er disse å gå med, pirrende eller bare ubehagelig? Og tåler de mer enn én vask? (Kommer til å kjøpe dem uansett, her snakker vi gunstig forhold mellom risk og reward. Trenger ikke se dem på henne en gang, tenker det er nok at hun bare forteller at hun har dem på ) Endret 18. november 2014 av MrSmith
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #13 Skrevet 18. november 2014 Onesize og Small passer ikke oss normale som faktisk spiser mat hver dag å har litt kjøtt under huden. Men partneren din blir nok fornøyd med en sånn råsexy truse uanz.Anonymous poster hash: fd6c0...181 Oss normale som spiser mat hver dag? Jeg er også normal og spiser mat hver dag selv om jeg passer inn i onesize/small tåpelig kommentar. Akkurat som jeg skal si: 44/46 passer ikke oss normale som faktisk ikke lever pizza og brus hver dag og som ikke har masse valker på kroppen. Ta deg litt samen og ikke rakk ned på vi som et slanke. Anonymous poster hash: badd4...aea 7
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #14 Skrevet 18. november 2014 Oss normale som spiser mat hver dag? Jeg er også normal og spiser mat hver dag selv om jeg passer inn i onesize/small tåpelig kommentar. Akkurat som jeg skal si: 44/46 passer ikke oss normale som faktisk ikke lever pizza og brus hver dag og som ikke har masse valker på kroppen. Ta deg litt samen og ikke rakk ned på vi som et slanke.Anonymous poster hash: badd4...aea Kanskje du ikke kan rakke ned på oss som bruker str. 44, da? Når du skal oppfordre noen til å ikke gjøre noe du ikke liker, så lønner det seg ikke å ta igjen på samme måte mot andre. Hilsen en annen kvinne enn den du siterte. Anonymous poster hash: aca79...e3c 4
Gjest Lille-pus Skrevet 18. november 2014 #15 Skrevet 18. november 2014 Oss normale som spiser mat hver dag? Jeg er også normal og spiser mat hver dag selv om jeg passer inn i onesize/small tåpelig kommentar. Akkurat som jeg skal si: 44/46 passer ikke oss normale som faktisk ikke lever pizza og brus hver dag og som ikke har masse valker på kroppen. Ta deg litt samen og ikke rakk ned på vi som et slanke.Anonymous poster hash: badd4...aea Slike ufine angrep på andre mennesker synes jeg du skal spare deg for. Mennesker kommer i ulike størrelser uten at den ene størrelsen er bedre enn den andre. Det har til informasjon heller ikke nødvendigvis med hva folk spiser, og en str. 44 trenger ikke ha 'masse valker på kroppen'. Billige produkter av lav kvaitet sydd i asia etter asiatiske størrelser vil normalt kun passe enkelte nordeuropeiske kvinner, - og da må man bestille en mye større størrelse enn man hadde gjort med tilsvarende produkt fra en Europeisk/Amerikansk produsent. Det heter forøvrig 'å rakke ned på oss som er <ett-eller-annet>' Mvh, Lille-pus som er str. 36 (small) og må bestille XL om hun skal ha billige asiatiske truser sydd etter asiatiske størrelser. 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2014 #16 Skrevet 18. november 2014 Herregud jeg rakker ikke ned på noen! Det var bare et eksempel! Ikke noe jeg selv mener og prøvde bare å si at man IKKE skal rakke ned på andres kropper uansett om man er tynn eller overvektige. Stor forskjell der. Get it? Virker som det er helt greit å rakke ned på tynne.Anonymous poster hash: badd4...aea 3
monokini Skrevet 20. november 2014 #17 Skrevet 20. november 2014 Er det noen som har funnet disse trusene i strl 36-38? Jeg kjøpte like fra ebay for en stund siden, i one size, og de fikk jeg såvidt rundt ett lår!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå