AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Dater en fyr, men er såpass ferskt at jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe noen julegave da dette blir vanskelig.. Har derfor bestemt meg for å skrive/lage et koselig og personlig julekort med en liten "dirty" tvist. Har noen forslag på hva jeg kan skrive? Eller blir det hele bare dumt?Anonymous poster hash: ef492...23e 1
Gjest Kritisk Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Dater en fyr, men er såpass ferskt at jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe noen julegave da dette blir vanskelig.. Har derfor bestemt meg for å skrive/lage et koselig og personlig julekort med en liten "dirty" tvist. Har noen forslag på hva jeg kan skrive? Eller blir det hele bare dumt?Anonymous poster hash: ef492...23e spør i seksual forumet.
lilletuss87 Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Det syns jeg var en kul ide😃 selvom jeg ikke har så mye å bidra med annet enn å si at jeg syns du skal lage kort 😉
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Dater en fyr, men er såpass ferskt at jeg har bestemt meg for å ikke kjøpe noen julegave da dette blir vanskelig.. Har derfor bestemt meg for å skrive/lage et koselig og personlig julekort med en liten "dirty" tvist. Har noen forslag på hva jeg kan skrive? Eller blir det hele bare dumt?Anonymous poster hash: ef492...23e Hva med et bilde av deg selv? Iført nisselue og kanskje et pakkebånd, og bare det? Og selvfølgelig ha bildet inne i kortet, i tilfelle han åpner det med f.eks familie til stedet. Anonymous poster hash: a6e89...a47
Cordelia Skrevet 14. november 2014 #5 Skrevet 14. november 2014 En pin-up med julenissalue? Sikkert mulig å få tak i. Og ikke for vulgært. Du kan jo og lage et bilde av deg selv, hvis du kjenner typen nok til at du stoler på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå