Gå til innhold

Mamma flørter med onkel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Disclaimer: Nei, jeg "troller" ikke. Dette er noe som plager meg på ekte og jeg blir direkte kvalm og føler ubehag av tanken.

Kom med ett uhell inn på moren min sine facebook-meldinger (lånte ipaden hennes og meldingen poppet opp) og der hadde hun fått en melding av min onkel, de hadde snakket sammen flere ganger, jeg har ikke noe imot at mamma har kontakt med onkelen min altså men det er bare innholdet i meldingene som er ekkelt. De har tydelig flørtet og snakket om å bli kåt på hverandre og møtes for å ha seg, ønsker ikke å gå inn på noen detaljer men jeg håper og tror dere forstår tegninga her. Blir direkte kvalm og føler dette er egentlig ganske respektløst overfor meg ettersom min far er død og dette er min fars bror. Det er jo ONKELEN min, ikke en ukjent mann hun bare kan henge med, han er jo slekta mi, og når de driver på sånn blir jeg nærmere sjokkert og vet egentlig ikke helt hva jeg skal gjøre..

Burde jeg konfrontere henne eller, hva skal jeg gjøre? :/

Anonymous poster hash: 21ddf...2c4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du burde kanskje si det..

Anonymous poster hash: 9a5b1...e82

Skrevet

Jeg hadde nok ikke sagt direkte at jeg hadde lest facebookmeldingene hennes, men hadde nok hintet kraftig at sånn oppførsel ikke er ok. Enten ved å fortelle om "ei venninne" som flørter med broren til kjæresten hennes, eller "moren til en venninne". Ellers kan du jo si etter neste gang dere er sammen hele gjengen at du syns at onkelen din flørter med henne, og at du syns det er helt feil.

Mødre vil som regel ikke at datteren skal syns at hun har dårlig moral.

Anonymous poster hash: 0706b...909
  • Liker 1
Skrevet

Vet ikke jeg, forstår det blir rart for deg. Men hvis de nå er single begge to så gjør de nå egentlig ikke noe galt... Jeg hadde nok holdt det for meg selv,

• Liker 15
Skrevet

Jeg ville sagt rett ut hva jeg føler om det. Sinnsykt respektløst mot deg. Be henne slutte å tenke med fitta.

Anonymous poster hash: 9fb8c...44f

Skrevet

Folk går videre liksom. Om de finner hverandre så gjør de jo det.

Anonymous poster hash: 531b1...78c
  • Liker 9
Skrevet

Folk går videre liksom. Om de finner hverandre så gjør de jo det.

Joda, men det er jo fortsatt sykt ekkelt føler jeg..

TS forresten

Skrevet

TS forresten

ja det er klart, men moren din ser nok mye av faren din i han. Synes det egentlig er mer ekkelt av han.

• Liker 4
Skrevet

For det første, er det lenge siden din far er død?

Jeg tenker at dersom de begge er single kan de gjøre akkurat som de vil. Og jeg tenker at det kanskje ikke er så rart at det ble de to? Når din far døde kan det være de trakk sammen i sorgen. Han sørget fordi han mistet en bror, hun fordi hun mistet sin mann. De har begge mistet den samme personen og har kanskje funnet mye støtte i hverandre gjennom sorgprosessen. Den kontakten og muligens de følelsene de har delt da kan ha utviklet seg til noe mer uten at det trenger å være så rart.

Anonymous poster hash: 0fb11...8da

• Liker 11
Skrevet

For det første, er det lenge siden din far er død?

Jeg tenker at dersom de begge er single kan de gjøre akkurat som de vil. Og jeg tenker at det kanskje ikke er så rart at det ble de to? Når din far døde kan det være de trakk sammen i sorgen. Han sørget fordi han mistet en bror, hun fordi hun mistet sin mann. De har begge mistet den samme personen og har kanskje funnet mye støtte i hverandre gjennom sorgprosessen. Den kontakten og muligens de følelsene de har delt da kan ha utviklet seg til noe mer uten at det trenger å være så rart.

Anonymous poster hash: 0fb11...8da

Det kunne absolutt ha vært tilfelle, men jeg tror neppe det er slik. Faren min døde i 2006, da var foreldrene mine allerede skilt pga. forskjellige grunner og moren min har vært i et forhold med en annen mann etter det men de gikk hvert til sitt for et par år siden, og vi har egentlig ikke hatt noe spesiell kontakt med onkelen min før nå i år.

Skrevet (endret)

TS forresten

Dette handler ikke om deg!

Den meldingen var ikke ment for deg å lese.

Din mor og onkel er voksne mennesker og kan derfor gjøre hva en de vil.

Dette har ingenting med deg å gjøre.

Pust dypt og ta deg i sammen.

Du sier selvfølgelig ingenting!

Endret av Snuppi
Skrevet

Det kunne absolutt ha vært tilfelle, men jeg tror neppe det er slik. Faren min døde i 2006, da var foreldrene mine allerede skilt pga. forskjellige grunner og moren min har vært i et forhold med en annen mann etter det men de gikk hvert til sitt for et par år siden, og vi har egentlig ikke hatt noe spesiell kontakt med onkelen min før nå i år.

Da ser jeg ikke problemet, herregud... Unn din mor å ha det bra!

• Liker 9
Skrevet

Jamen det er jo onkelen min for søren, ONKELEN min. Onkler skal liksom ikke være knullevennen til mora di. Skjønner at enkelte synes jeg høres helt tåpelig ut men hallo liksom?

Skrevet

Jamen det er jo onkelen min for søren, ONKELEN min. Onkler skal liksom ikke være knullevennen til mora di. Skjønner at enkelte synes jeg høres helt tåpelig ut men hallo liksom?

du vet jo ingenting om de bare er knullevenner eller dater. Jeg skriver slike mld til kjæresten min. Just sayin!

• Liker 5
Gjest brutal_mann
Skrevet

Om din mor og din onkel virkelig liker hverandre, og din far er død, hva er problemet?

• Liker 7
Skrevet

Ja??

Som sagt du har ingenting med det.

De er voksne mennesker. Han er din onkel, ikke din mors onkel.

Ikke er de i slekt heller.

The End!

Skrevet

La nå de får ha forholdet sitt i fred da, du unner vel moren din å ha det bra. Kan vær hun kan finne lykken på ny med onkelen din :) Prøv å se det positive for moren din sin skyld.

• Liker 4
Skrevet

Hva er problemet? Ingen av de gjør noe galt, så sant begge er single. Skjønner det er ekkelt for deg, men det er nok ikke så mye du får gjor med det.

Skrevet (endret)

Du skal strengt tatt ikke vite hvem "knullevennen" til moren din er i det hele tatt. Jeg tror du ville følt ubehag uansett hvem moren din skrev med. At det er onkelen din er jo toppen på kransekaken, men du har faktisk ikke noe med det å gjøre.

Endret av seductive
  • Liker 1
Skrevet

Din far har vært død i 8 år og det er enda lengre siden han og din mor gikk fra hverandre? Hvorfor er det da "respektløst ovenfor deg" at din mor og onkel liker hverandre? Du sier jo selv at han har ikke vært en særlig del av livet deres hittil, så jeg klarer rett og slett ikke å se problemet. (Jeg tenker at eneste problemet her er ditt eget kontrollbehov...)

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...