AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Eneste farmoren min ønsker seg er fred i verden og "mimmien" min ønsker seg snille barn, barnebarn og oldebarn?!.. De har alt og altfor myeAnonymous poster hash: 46cd7...58b
Nuttery Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Jeg pleier å lage en liten matkurv (god ost, sjokolade, kanskje en flaske vin, klementiner) og skrive et godt julebrev til dem. Da blir de glade 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 En bok? Abonnement på et blad? Opplevelse som kino, spa, teater, konsert, eller en reise? Anonymous poster hash: f3754...ed9
Gjest Kv84 Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Jeg skal strikke sokker til den ene som er igjen. Håper de kommer frem før hun blir borte!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Jeg har en tilsvarende vanskelig bestemor. Besteforeldrene på den ene siden av familien får portvin og ost/paté/annen fin mat hvert år, for sånt setter de pris på, mens på andre siden er det umulig å gjøre noe slikt. Hun har alt hun trenger, drikker ikke alkohol, leser ikke noe særlig bøker, bør absolutt ikke spise usunnheter. Nå har jeg lagt meg på en bølge med leker julepynt. Litt ekstra fine ting til å henge på treet eller i vinduet e.l. Georg Jensen har laget mye fint f.eks. Kan det være noe? Anonymous poster hash: a8c52...165
Gjest Møremor Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Håndkrem, dusjsåpe, nye vaskekluter og handduker. Ja, de har som regel alt,- men ta en titt i skapene,- kanskje noe trenger å byttes ut?
lilletuss87 Skrevet 13. november 2014 #7 Skrevet 13. november 2014 Du kan jo pynte lys med decopage, stempel, etc. Lys er jo noe de alltid bruker😊
Gjest avocadoen Skrevet 13. november 2014 #8 Skrevet 13. november 2014 Man lager jo gaver til bestemødre! Mine bestemødre vil enten ikke ha noe i det hele tatt eller så vil de ha noe hjemmelaget. Så om du er kreativ er det bare å sette i gang! 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #9 Skrevet 13. november 2014 Jeg er bestemor. I år har jeg ønsket meg en biltur på gamle trakter i nabobyen hvor jeg vokste opp. Med tilhørende lunch, som jeg gjerne kan betale. Jeg kjører selv siden hun er for ung til å ha kjørekort. Altså, jeg ønsker meg noen hyggelige timer med bare oss to sammen. Anonymous poster hash: be824...39d 14
Lillemini Skrevet 14. november 2014 #10 Skrevet 14. november 2014 Jeg er bestemor. I år har jeg ønsket meg en biltur på gamle trakter i nabobyen hvor jeg vokste opp. Med tilhørende lunch, som jeg gjerne kan betale. Jeg kjører selv siden hun er for ung til å ha kjørekort. Altså, jeg ønsker meg noen hyggelige timer med bare oss to sammen. Anonymous poster hash: be824...39d Ååååå så hyggelig! For en fin bestemor. Nå kjente jeg på savnet etter mine bestemødre. <3
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #11 Skrevet 14. november 2014 Strikket en gryteklut. Kan ikke strikke, men bestemor ble så rørt over gaven... Hvorfor? Fordi det var det første jeg hadde strikket (generelt) siden barneskolen. Og hun var den heldige som fikk den. Jeg er 25 år. Og grytekluten var stygg Anonymous poster hash: 3f2ab...137 2
Gjest Møremor Skrevet 14. november 2014 #12 Skrevet 14. november 2014 Refleksarmbånd med ledlys, eller en hjemmelaget refleks eller to Nakkevarmer/ varmesjal med bokhvete (som varmes i mikroen) - Kan også lages selv
Puny Skrevet 14. november 2014 #13 Skrevet 14. november 2014 Refleksarmbånd med ledlys, eller en hjemmelaget refleks eller to Nakkevarmer/ varmesjal med bokhvete (som varmes i mikroen) - Kan også lages selv Hvordan lager man refleks har aldri hørt om det...
Fanteria Skrevet 14. november 2014 #14 Skrevet 14. november 2014 Manikyr eller annen behandling hos huspleier? Kino-, teater- eller konsertbilletter hvor dere drar sammen?
Gjest Møremor Skrevet 14. november 2014 #15 Skrevet 14. november 2014 Hvordan lager man refleks har aldri hørt om det... Det finnes reflekstråd man kan bruke når man strikker/hekler. Jeg har heklet hjerter med reflekstråd i. Ungene kan klippe refleksband, lime dem på papir/tøy, og laminere dem. Lage hull og lage tråd med flettet tråd med refleksband og annet band. Google, så finner du eksempler.
AnonymBruker Skrevet 15. november 2014 #16 Skrevet 15. november 2014 Forbruksvarer som kortreist mat, vin, ost, spekemat etc.Anonymous poster hash: 5e719...c6d
missdior Skrevet 16. november 2014 #17 Skrevet 16. november 2014 Jeg fikk beskjed om å ikke kjøpe noe til bestemødrene mine, men jeg klarer jo ikke la vær. Kjøpte julepynt fra Georg Jensen, helt enkle pyntegjenstander som kan henge i vinduet, i vitrineskapet, på treet osv.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #18 Skrevet 16. november 2014 Tar dem med på julekonsert med byens beste kor før jul Jeg ordner billetter og transport. Anonymous poster hash: 7ea58...094
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #19 Skrevet 16. november 2014 Jeg vurderer å gi mine besteforeldre fuglemater som de kan ha ved vinduet. Bestefar kan ikke gå, så han sitter i stuen store deler av dagen og ser på TV eller ser ut vinduet. Jeg tror det hadde vært koselig å sett på fuglene, men jeg aner ikke om det kommer til å bli brukt. Bestemor er også dårlig til beins, så det kan kanskje være et stort tiltak for henne å fylle på med mat ute i kulden. De er jo 90 år nå. De har absolutt alt, og alt for mange blomster! Jeg har så lyst til å gi de noe nyttig eller koselig, men jeg kan verken bake eller strikke/lage noe gøy. De drikker ikke alkohol. Konfekt blir for upersonlig. Dette er så vanskelig! Anonymous poster hash: 54236...490
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #20 Skrevet 16. november 2014 Er mormor selv, og jeg har alt jeg trenger. Som de fleste av oss, enten man er yngre eller eldre. Jeg er ikke så veldig gammel heller Skulle jeg ønske noe, så er det pene håndklær til badet. En god parfyme En god bok Eller en pen lyslykt (stor) til å ha i gulvet eller på et bord. Ellers har jeg nok av pyntegjenstander Anonymous poster hash: 50021...8fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå