AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Våknet opp i dag tidlig og oppdaget til min store skrekk at jeg har et påbegynnende horn i panna...!!!! Og jeg skal på fest i morgen, og der kommer en dødsheit fyr til å være som er her en gang i skuddåret, jeg KAN IKKE gå rundt med en tre meter brei forhøyning midt i panna!!!!!!!!!!! Har ikke så mye av hudpleiningsprodukter, har en sånn skrubb fra garnier og aloe vera olje og sånt. Går ikke an å klemme den heller, kommer bare ut sånn blank væske, og den gjør vondt!!! HJEEEEEEELP!!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: d942d...691
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Kan tannkrem tørke den ut eller er det bare tull? Gå for en god concealer og foundation om ikke annet! :-)Anonymous poster hash: 8674a...36e
Gjest Dude91 Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Våknet opp i dag tidlig og oppdaget til min store skrekk at jeg har et påbegynnende horn i panna...!!!! Og jeg skal på fest i morgen, og der kommer en dødsheit fyr til å være som er her en gang i skuddåret, jeg KAN IKKE gå rundt med en tre meter brei forhøyning midt i panna!!!!!!!!!!! Har ikke så mye av hudpleiningsprodukter, har en sånn skrubb fra garnier og aloe vera olje og sånt. Går ikke an å klemme den heller, kommer bare ut sånn blank væske, og den gjør vondt!!! HJEEEEEEELP!!!!!!!!!!!!!! Anonymous poster hash: d942d...691 Nei, jeg kommer ikke på den idiotiske festen deres. 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Hvis du har klemt på den, er det gjort Anonymous poster hash: 75c48...673 1
Explosive Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 (endret) Slike kviser går ikke bort over natta:p Edit: Skjær den bort Endret 13. november 2014 av Explosive
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Du burde ikke klemt på den, det går bare ikke an å klemme en underjordisk kvise.. Det eneste som skjer da er at den blir mye større Vet det er vanskelig å la være, men det eneste du kan gjøre er å la den være! (Eventuelt kjøl den ned med en iskald klut, om noe..) Anonymous poster hash: 671be...304
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #7 Skrevet 13. november 2014 Kan hende han fyren er som meg og elsker å klemme på kviser :-D :-D Lov å håpe!Anonymous poster hash: 8674a...36e
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #8 Skrevet 13. november 2014 Kan tannkrem tørke den ut eller er det bare tull? Gå for en god concealer og foundation om ikke annet! :-)Anonymous poster hash: 8674a...36e Kan alltids prøve!! Rødhet er ikke problemet, men at den liksom er en kul i panna. Ser ut som om jeg har sånn forhøyet neanderthalerøyenbryn Hvis du har klemt på den, er det gjort Anonymous poster hash: 75c48...673 NEEEEEEEEEEEEEEEEIIIIIIIIII Kan hende han fyren er som meg og elsker å klemme på kviser :-D :-D Lov å håpe!Anonymous poster hash: 8674a...36e Går ikke an å klemme på den!!!!!! Slike kviser går ikke bort over natta:p Edit: Skjær den bort Ååååh Du burde ikke klemt på den, det går bare ikke an å klemme en underjordisk kvise.. Det eneste som skjer da er at den blir mye større Vet det er vanskelig å la være, men det eneste du kan gjøre er å la den være! (Eventuelt kjøl den ned med en iskald klut, om noe..) Anonymous poster hash: 671be...304 Hmm, ok Anonymous poster hash: 03dc8...410
Sandie Skrevet 13. november 2014 #11 Skrevet 13. november 2014 (endret) Ikke klem på den ihvertfall! Hvis det er en slik vond underhudskvise med hevelse er mitt beste tips å smøre på litt Ibux gel. Det er et noe utradisjonelt råd,men har funnet ut det er det som hjelper best,da det effektivt demper hevelsen. Endret 13. november 2014 av Sandie 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #12 Skrevet 13. november 2014 Ikke klem på den ihvertfall! Hvis det er en slik vond underhudskvise med hevelse er mitt beste tips å smøre på litt Ibux gel. Det er et noe utradisjonelt råd,men har funnet ut det er det som hjelper best,da det effektivt demper hevelsen. Oi, det skal jeg prøve! Kan jeg lage det ved å mose en Ibux eller noe? Har bare vanlige tabletter. Klipp lugg Da blir det bare verre i lengden, haha Anonymous poster hash: 03dc8...410
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #13 Skrevet 13. november 2014 Det funker jo å klemme. Jeg pleier å bare klemme, klemme og klemme (selv om det gjør j**** vondt) til det som skjuler seg popper ut. I de verste tilfellene tar det en dag eller to likevel, som oftest går det raskere. Blank væske og kanskje litt blod er steg 1, det andre kommer om du fortsetter etter det. Problemet er jo at man risikerer å få et lite sår, i tillegg til at det blir rødt. Men slipper man unna såret (evt at det blir bittelite), som jeg som oftest gjør, så er det at man blir litt rød mye lettere å dekke over enn en svær kul. (Aldri fått arr av å holde på sånn heller, men ser jo at noen får det... Så det er kanskje noe å tenke på også). Anonymous poster hash: d60a0...145
Sandie Skrevet 13. november 2014 #14 Skrevet 13. november 2014 Oi, det skal jeg prøve! Kan jeg lage det ved å mose en Ibux eller noe? Har bare vanlige tabletter. Da blir det bare verre i lengden, haha Anonymous poster hash: 03dc8...410 Har aldri prøvd vanlige tabletter..men kanskje verdt et forsøk,hvis du klarer å pulverisere dem skikkelig. Jeg pleier å smøre på 2-3 ganger daglig.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #15 Skrevet 13. november 2014 Det funker jo å klemme. Jeg pleier å bare klemme, klemme og klemme (selv om det gjør j**** vondt) til det som skjuler seg popper ut. I de verste tilfellene tar det en dag eller to likevel, som oftest går det raskere. Blank væske og kanskje litt blod er steg 1, det andre kommer om du fortsetter etter det. Problemet er jo at man risikerer å få et lite sår, i tillegg til at det blir rødt. Men slipper man unna såret (evt at det blir bittelite), som jeg som oftest gjør, så er det at man blir litt rød mye lettere å dekke over enn en svær kul. (Aldri fått arr av å holde på sånn heller, men ser jo at noen får det... Så det er kanskje noe å tenke på også). Anonymous poster hash: d60a0...145 Har en følelse om at jeg kommer til å sitte igjen med et gapende sår, men jeg kommer nok til å prøve om ingenting annet funker. Får ikke sove uansett så får sitte oppe og prøve å hanskes med hornet mitt.. Har aldri prøvd vanlige tabletter..men kanskje verdt et forsøk,hvis du klarer å pulverisere dem skikkelig. Jeg pleier å smøre på 2-3 ganger daglig. Ok, får prøve.. Takk for tips!! Anonymous poster hash: 03dc8...410
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #16 Skrevet 14. november 2014 Vet ikke om det fungerer på sånne svære underjordiske kviser. Har ikke hatt det på lenge, men jeg pleier å stikke en nål og da kommer det ofte med en gang eller så kommer det neste dag. Blir litt lettere å få det ut da. Men må stikke den langt nok inn. Kjenner det når det er nok. Pleier å ha litt pyrisept på nåla før jeg stikker den inn.Anonymous poster hash: 79e1c...ad2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå