Gå til innhold

Bleket håret i årevis, hvordan få tilbake den naturlige fargen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har farget/bleket det lange håret mitt i 8-9år nå, den nnaturlige fargen min er 3-4 nyanser mørkere. Prøvde å farge med min naturlige farge hjemme, men håret ble like lyst igjen! Er jeg nødt til å avfarge hos frisør?? Hvor mye vil noe slikt koste, og tar det lang tid? Huff håret blir vel helt ødelagt etterpå...

Anonymous poster hash: aea98...e2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Du må nok til frisør og for-pigmentere det og deretter farge det,for å få tilbake den naturlige fargen.

Når håret er mye bleket er mange av pigmentene borte,og selv de såkalt permanente hårfargene vil bli vasket fort ut igjen.Det koster nok litt,men mye bedre å la en god frisør ordne dette,så du ikke ødelegger håret.

Endret av Sandie
Skrevet

Stikk til frisør og be de farge håret til en tilnærmet lik farge som din naturlige, da vil du ikke se stor forskjell når det vokser ut, og du kan avverge en eventuell katastrofe

Skrevet

For å slippe å slite så mye på håret mitt siden det var temmelig ødelagt etter mange års bleking, farget jeg håret mitt tilnærmet min egen farge med en farge som ikke skulle være så heftig på håret. De måtte legge en slik i bunnen siden min egen farge er kaldere, og at jeg ikke skulle få grønt hår. :P

Etter det la jeg inn striper i min egen farge med jevne mellomrom i stedet for å ta hele håret. Etter en liten stund begynte det å se ganske likt ut, så nå har jeg bare latt det vokse. :) Jeg ser at den nederste halvparten av håret mitt ikke er lik, men det synes best i mye lys og jeg tror jeg ser det best selv.

Anonymous poster hash: 57ed3...e65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...