AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Har siste uka slitt med mye vann i kroppen. Føtter, ankler og fingre er hovne og jeg har sånn prikkefølelse i fingrene. Føttene mine har hovnet såpass at skoene mine strammer - noe som førte til gnagsår igår-.- Har ikke spist noe jeg ikke pleier, er over 2 uker til mensen og har gått på ppiller i flere år. (skiftet merke for 2 måneder siden) Jeg er normalvektig og trener jevnlig. Aner ikke hva dette kan være, men tenker å prøve lymfedrenasje for å se om det kanskje reduserer mengden væske i kroppen. Håper det hjelper.. Er virkelig ikke behagelig å ha det sånn. Er det noen av dere som har erfaringer med lymfedrenasje på massasjestudio? Anonymous poster hash: 89b5a...169
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Begynn først med fastlegen med medisinsk kompetanse. Mener h*n lymfedrenasje kan hjelpe og det ikke er andre underliggende årsaker til ødem så kan du prøve det Anonymous poster hash: 1433e...be1 1
lillemeg90 Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Synes også du bør oppsøke lege. Kan være en rekke sykdommer som forårsaker det.
2shy Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Som de andre sier; sjekk med lege hva det kan være. Sånn utover det; jeg har veldig god erfaring med lymfedrenasje. Lymfebehandling er noe jeg har tatt veldig regelmessig grunnet kronisk sykdom og mye sengeleie over tid, og dette har virkelig gjort at lymfesystemet har fått fart på seg (noe som er uhyre viktig for å skille ut avfallsstoffer). Helt slutt på iskalde føtter og hender, bl.a Thumbs up
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå