Gå til innhold

Date - når er sex greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, hvor begynner jeg. Etter flere langvarige forhold har jeg nå gått på to dater med samme jente. Da dette er første gang jeg faktisk dater en jeg ikke kjenne fra før så er jeg på tynn is. Hun virker hyggelig, men er absolutt ikke sikker på om jeg ser for meg en framtid med henne. Spørsmålet blir da, fra en som aldri tenkisk sett har "datet", er det ok å la det gå til sex selv om en langt i fra er sikker?

Kjør debatt!

Anonymous poster hash: f13c3...786
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det synes jeg, så lenge begge har lyst har dere lov :)

Det er jo en del av dating for mange, ikke noe man nødvendigvis utsetter til det blir seriøst.

• Liker 2
Skrevet

Hvorfor kan du ikke seg deg en fremtid med henne? Hilsen nysgjerrig

Anonymous poster hash: 8bf8e...944
Skrevet

Ja, så lenge du svarer ærlig om hun spør om du er seriøs eller ikke.

Anonymous poster hash: e8125...568
Skrevet

Vær åpen om dine hensikter, det er nøkkelen til å ikke såre. Kan hun ikke være med på dealen, dvs bare ha sex - da er det kanskje smart å finne en annen. Hvis hun vet hvor du står så kan hun ta stilling. Jeg synes det ville være helt greit, om en mann var direkte med sine intensjoner. Noen ganger passer jo det for meg også, andre ganger ikke. Eneste mulighet for å finne ut er å fortelle og spørre... :wow:

Anonymous poster hash: 97eea...820
Gjest Gurgemeie
Skrevet

Sex er en intim ting mellom to personer. Og det kan jo være du ser annerledes på henne etter dere har hatt sex? For min del, har jeg funnet ut at sex avslører veldig tidlig om jeg matcher med en fyr. Jeg syns i grunn sex veldig tidlig er ideelt (i det minste for meg), for å avsløre om dere kan være noe mer enn bare psykisk kompatible :)

Skrevet

Enig med Cuntzilla. Og med Gurgemeie.

Du må også tenke på at det er en ørliten sjans for at hun vil ligge med deg også.

Sex er faktisk en vidunderlig effektiv måte å få et kjærlighetsforhold i gang på. Vi mennesker er designet for å bli glade i de vi har god sex med.

Det er ikke noen "amors konstant" på hvor mange dater du må på før sex.

Skrevet

så lenge du er åpen om at det eneste du ønsker er et forhold basert på sex så er jo ikke det noe galt. Så lenge dere begge er med på leken. At hun ikke har andre forventninger om forholdet enn deg.

Skrevet (endret)

Ja, det synes jeg, så lenge begge har lyst har dere lov :)

Det er jo en del av dating for mange, ikke noe man nødvendigvis utsetter til det blir seriøst.

Men har man sex tidlig så kan man risikere at det blir mange sexpartnere på veien mot kjærligheten ;). Antallet kan bli stort. For det som kan skje er at det ikke blir noe mer hver gang.

Når du ikke er sikker på henne så bør du fortelle dette før du har sex med henne.

Jeg har opplevd dette før selv, og vet hvor sårende det kan føles når jeg finner ut at jeg ikke var "bra" nok til annet enn sex. Det er ikke lett sånne ting.

Endret av Meline37
  • Liker 1
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Men har man sex tidlig så kan man risikere at det blir mange sexpartnere på veien mot kjærligheten ;). Antallet kan bli stort. For det som kan skje er at det ikke blir noe mer hver gang.

Åh nei. :sjokkert:

Skrevet

Det er fryktelig å ha sex med mange asså... :fnise:

Til TS. Jeg mener at så lenge du er ærlig og snakker med henne om at du er usikker og at du ønsker å ha sex med henne men ikke vet hva som kommer til å skje videre og hun fortsatt følger med i svingene så er det ikke noe galt med sex.

Hvis du derimot later som du er interessert og har sex med henne for så å dumpe henne så har du fyra oppunder tanken om at menn bare tenker på en ting og stikker når de har fått seg et nummer. Og så har du dama hengende på KG og klage på enda ett mannfolk som oppfører seg som en drittsekk...

Anonymous poster hash: 983a3...c3a

• Liker 1
Skrevet (endret)

hehehe, men det gjør jo ikke noe for de som synes det er greit :fnise:. Litt sex her og der betyr vel ikke så mye for alle :fnise:. Æsj ;)

Endret av Meline37
Skrevet

:fnise: hehe... er bare en erfaring jeg er vant med å få høre. ;). At de gjerne har sex med en her og der, og en der og her, i dateprosessen. Er egentlig litt kvalmende å tenke på. Du vet aldri hvor mange den du dater har hatt sex med :sjokkert:

• Liker 1
Skrevet

Hvis begge er med på "notene", så go for it!

• Liker 1
Skrevet

Men har man sex tidlig så kan man risikere at det blir mange sexpartnere på veien mot kjærligheten ;)

Ja, og hva så?

;-)

Skrevet

Nei det betyr jo ikke så mye for mange hehe

Skrevet

Noen andre som synes det høres kvalmende ut? Jeg er bare litt gammeldags ;)

Skrevet (endret)

Hvis du synes det er kvalmende, så skal du selvsagt ikke gjøre det ;-)

Trenger ikke kalle det kvalmende da, litt barnslig heller enn gammeldags.

Når det gjelder jakten på kjærligheten så er sex en del av det å bli kjent med en jeg tror det kan bli noe seriøst med.

Nå møter jeg menn jeg tror det kan bli noe seriøst med kanskje en gang hvert skuddår, så det trenger ikke bli så mange hakk i sengestolpen.

Endret av Cuntzilla
Gjest Lille-pus
Skrevet

Du ligger da ikke med alle du 'dater', eller?

Er kjemien god og attraksjonen gjensidig så finnes, som Draug75 så klokelig påpeker, ingen Amors konstant for nårtid man er så lystne på hverandre at man har sex.

Ærlighet er nøkkelen til alt i dette. Ikke fortell noe annet enn det dine innerste hensikter er, - da unngår du både å skuffe deg selv og andre.

Skrevet

Du ligger da ikke med alle du 'dater', eller?

Er kjemien god og attraksjonen gjensidig så finnes, som Draug75 så klokelig påpeker, ingen Amors konstant for nårtid man er så lystne på hverandre at man har sex.

Ærlighet er nøkkelen til alt i dette. Ikke fortell noe annet enn det dine innerste hensikter er, - da unngår du både å skuffe deg selv og andre.

hehe nei, men jeg mener at det er ganske smart å kjenne personen før man ligger med vedkommende.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...