Gå til innhold

Dustete lover! :D

~Ironic~Tiger~

Anbefalte innlegg

Hærregud så mange dumme lover det finnes her i verden! :sjokk:

F.eks denne: I Chicago er det ikke lov å fiske fra nakken på en giraff.. Gubben (eller "gubinnen") som har funnet på dette har vanvittig god fantasi! Hvem som sitter på en giraff og fisker?? :lol:

Her er flere idiostiske lover:

I Danmark er det ulovlig å starte bilen dersom noen befinner seg under denI Delaware er du litt tryggere når du er ute på byen. Der er det ulovlig å selge parfyme som drinker.

På Hawaii er båndtvang byttet ut med båttvang. Der kan du bli bøtelagt dersom du ikke har båt.

I Blythe i California er det ikke lov å gå med cowboystøvler dersom du ikke eier minst to kuer.

Det er lite trolig at Osama bin Laden tør å slå til mot Chico i California. Der er det nemlig 500 dollar i bor dersom man sprenger en atombombe innenfor bygrensen.

I New Orleans er det forbudt å binde fast krokodiller til brannhydranter.

I Atlanta i Georgia, delstaten fotfatterne er fra, er det ulovlig å binde giraffer fast i telefonstolper.

I Acworth ville driftsleder Narvestad likt seg. Der må alle innbyggerne eie en rive.

I Los Angeles må du ha tillatelse fra kona dersom du vil slå henne med en reim som er bredere enn 5 cm. Men dersom reima er mindre, så...

I Jasper i Alabama er det ulovlig å slå kona med en stokk som er tykkere enn diameteren av mannens tommel.

I Palm Springs er det ulovlig å gå tur med kamelen i Palm Canyon Drive mellom klokken 16 og 18.

Sexpresset er sannsynligvis blitt for stort i Pasadena. I alle fall er det ulovlig for en sekretær å være alene sammen med sjefen.

San Diego har en lov som bør vurderes innført i Norge: 250 dollar i bot til de som ikke har tatt ned sin utendørs julebelysning innen februar.

I Texas er det ulovlig å ta mer enn tre slurker øl dersom du står oppreist.

Der er det heller ikke lov å skyte buffalo fra annen etasje på hotellet.

David Beckham ville neppe likt seg i Mesquite i Texas. Der er det nemlig ulovlig for barn å ha "uvanlige frisyrer".

I New York kan du straffes med døden dersom du hopper fra en bygning.

På søndager er det forbudt å gå rundt med iskrem i lomma. Og i heisen er det ikke lov å snakke med noen. Hendene skal være foldet, og blikket rettet mot døren.

I Carmel kan ikke menn gå utendørs med jakke og bukse som ikke matcher.

På Staten Island er det ulovlig for fedre å kalle sønnen for "queer" eller "faggot" (slang for homoseksuell).

I Alaska er det forbudt å se på elg fra fly. Det er heller ikke lov å dytte en elg ut fra et fly i bevegelse.

Det kan virke som om noen restauranteiere har dårlige erfaringer i Sør-Dakota. Der er det ulovlig å ta Annonse

med hester inn på Fountain Inn - dersom ikke hesten har på seg underbukse. I samme stat er det ulovlig å legge seg ned for å sove på en ostefabrikk.

Mer skremmende er loven om at du har lov til å skyte dersom det befinner seg mer enn fem innfødte på eiendommen din.

I Spearfish vurderes tre indianere sammen som en krigsmakt. Da er det lov å skyte på dem.

Synes dette var SPRØ lover!!! :ler::ler::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man finner på lover for at folk skal bryte dem. Tydelig at enkelte har det kjedelig i jobben sin. Eller har for lite å gjøre.

Det var jo en som hadde putta katten i microbølgeovnen og stekt den, for så å saksøke firmaet som produserte ovnen fordi det ikke sto advarsel om at katten ville dø om du forsøkte å steke den. Jeg vet ikke, jeg... det er mye gale folk. Kanskje noen har laget oppstyr ved å fiske fra kamelryggen, og det var derfor det ble illegalisert...?

Jeg for min del liker å bruke energien min på noe annet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:hoho:

Dette var morsomt!

Men personlig synes jeg det er ganske tragisk at politikerne stadig skal forandre på lovene utifra enkelthendelser....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: Godt politikerne har noe å gjøre...

Men du har glemt alle lovene mot diverse sex...: fingring, anal, oral, bakfra osv... i 2002!.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss, må man ha matchende jakke og bukse i Carmel?? Var der forrige helg og de fleste hadde shorts og T-skjorter!! Med unntak av politiet da selvsagt, - de hadde i hvertfall matchende bukse og skjorte!

Denne loven ble nok laget før Clint Eastwood ble borgemester i byen. Eller etterpå. :briller:

Litago

- The surfing Cow -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...