Gjest earlgrey Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Det sykeste skjedde nettopp! Jeg hadde tenkt å GÅ den faste runden min (ca 5 km), noe jeg gjør max 1 gang i uka og blir vanligvis sliten nok av det. Men i kveld kjente jeg at jeg oset av energi, av en eller annen grunn! Endte med at jeg jogget nesten en mil! Makan altså :'D aldri engang gått så langt? Da jeg kom hjem merket jeg at jeg fikk så utrolig lyst på egg og linser, istedet for de 2 kanelbollene jeg hadde tenkt å spise i utgangspunktet, og det var så godt! Har jeg fått mitt første runners high?:O Og vil det vare, eller var det bare et uventet engangstilfelle??
Gjest Runforit Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Det sykeste skjedde nettopp! Jeg hadde tenkt å GÅ den faste runden min (ca 5 km), noe jeg gjør max 1 gang i uka og blir vanligvis sliten nok av det. Men i kveld kjente jeg at jeg oset av energi, av en eller annen grunn! Endte med at jeg jogget nesten en mil! Makan altså :'D aldri engang gått så langt? Da jeg kom hjem merket jeg at jeg fikk så utrolig lyst på egg og linser, istedet for de 2 kanelbollene jeg hadde tenkt å spise i utgangspunktet, og det var så godt! Har jeg fått mitt første runners high?:O Og vil det vare, eller var det bare et uventet engangstilfelle?? Høres ut som Runners High. Det er ikke noe som er vedvarende, men som man opplever en gang iblandt. Men etter min første Runners High så presterte jeg generelt bedre og jeg merket mer betydelig fremgang i formen månedene etter 2
Elanore Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Jeg har bare opplevd det én gang, tror jeg, og det var i pissregn og 30 grader... Kunne ønske jeg fikk oppleve det igjen... Får håpe du får det oftere enn meg! Hva med deg, Runforit? Skjer det sjelden hos deg? 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2014 #4 Skrevet 16. november 2014 Jeg tror jeg hadde også det i dag.Jogget rolig nesten ti kilometer, men da ble jeg tom. Vanligvis så jogger 5 - 6 km. Jeg liker jogging bedre og bedre. Har aldri jogget før, begynte først i fjor høst ( i en alder av 35, og ikke trent på en stund ) Anonymous poster hash: b7043...e23
Gjest Runforit Skrevet 16. november 2014 #5 Skrevet 16. november 2014 Jeg har bare opplevd det én gang, tror jeg, og det var i pissregn og 30 grader... Kunne ønske jeg fikk oppleve det igjen... Får håpe du får det oftere enn meg! Hva med deg, Runforit? Skjer det sjelden hos deg? Nå løper jeg hver dag og er i veldig god form. I sommer løp jeg enda mer da det var så deilig vær ute og da kunne jeg fint løpe 10-15 km. Det skal litt til for meg å få Runners High nå i forhold til hvor lenge jeg kan løpe da jeg fint kan løpe lenge uten det. Nå får jeg det gjerne mer i sammenheng med at jeg kan løpe veldig mye raskere enn ellers. Kan plutselig føle at jeg ikke kan løpe fort nok og ikke blir sliten nok så kan øke farten til 14 km/t og ligger der ganske lenge eller at jeg må ha helling på 8-10 for å i det hele tatt føle motstand.
Høhø Skrevet 16. november 2014 #6 Skrevet 16. november 2014 Har hatt det to ganger, en gang i sommer, og en gang nå i høst. Er det noen måte å trigge det på, så man kan få det bevisst, eller oftere?
Gjest Runforit Skrevet 16. november 2014 #7 Skrevet 16. november 2014 Har hatt det to ganger, en gang i sommer, og en gang nå i høst. Er det noen måte å trigge det på, så man kan få det bevisst, eller oftere? Nope. Det kommet som oftest når du minst venter det. Har som oftest fått det dager jeg gjerne ikke har vært i særlig løpemodus og gjerne er innstilt på en kort økt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå