AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Jeg trenger litt hjelp, og håper dere kan gi meg en hånd. Har planer om å bestille på nettet siden jeg ikke kan fordra å dra på kjøpesentre. Så har dere noen internettsider som dere selv har handlet på og kan si er trygg. Har aldri handlet på Amazon eller eBay før og er litt redd for at det vil ta for lang tid også før jeg får varen. Badeprodukter tenkte jeg på sånn badesalt eller sånn du kan hive oppi når du tar et bad. Stearinlys må gjerne være kubbelys, duftlys og egentlig hva som helst. Jeg er ikke ukjent med å handle på nettet, men for det meste så handler jeg ifra en side og det er for det meste elektronikk. På forhånd tusen takk for hjelpen :-) Anonymous poster hash: 82970...4c9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Nelly.no selger voluspa duftlys vet jeg. Kjøpte noen i julegave på salg for noen uker siden. Der er det rask levering hvertfall! Mulig du kan finne noen badeprodukter på coverbrands og blivakker. Begge de sidene er også helt trygge med rask levering lykke tilAnonymous poster hash: 5a110...3c9
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Nelly.no selger voluspa duftlys vet jeg. Kjøpte noen i julegave på salg for noen uker siden. Der er det rask levering hvertfall! Mulig du kan finne noen badeprodukter på coverbrands og blivakker. Begge de sidene er også helt trygge med rask levering lykke tilAnonymous poster hash: 5a110...3c9 Tusen takk Skal sjekke ut sidene. Anonymous poster hash: 82970...4c9
Jenna Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Yankeestore. No selger duftlys av god kvalitet. Lushnorge. No selger håndlagede bade produkter. Det samme gjør såpebobla. No. Fortunecookiesoap. COM har også bra bade produkter. Bruker selv å bestille fra disse og har alltid vært fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå