AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Jeg har to pakker med toast ost, som må spises opp. Hva jeg i allverden tenkte på da jeg kjøpte det, det aner jeg ikke. Har aldri brød i huset! Det er noe ala dette http://www.epermarket.com/Resource/ProductPic/P333/6dabfdd6-bb72-437e-bc19-f84e35ac58dbSource.jpg Bare toast-versionen, ikke cheddar. Kjøpt i sverige. Noen tips til hva jeg kan bruke denne osten til?! Anonymous poster hash: 07abf...9d7
hakunamatataa Skrevet 13. november 2014 #3 Skrevet 13. november 2014 Kutte "en lomme" i kyllingfilet med ost?:-) Eller pizza kanskje.
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Du kan lage cheeseburger. blir det ikke litt for mild og fett smak? I forhold til cheddard osten... TS Anonymous poster hash: 07abf...9d7
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Kutte "en lomme" i kyllingfilet med ost?:-) Eller pizza kanskje. det med kyllingfilet høres godt ut! Ser for meg det med potetbåter med pommfri krydder på.... Anonymous poster hash: 07abf...9d7
Gjest daisydaisy Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 blir det ikke litt for mild og fett smak? I forhold til cheddard osten... TS Anonymous poster hash: 07abf...9d7 Det vet jeg ikke, men ser det er andre gode forslag her, så om du stiller deg skeptisk til mitt forslag så kan du forsøke de andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå