Stines7 Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Hei! Jeg lurte på om det er fint med permanent i kort hår? Da mener jeg ganske kort. Jeg har barberte sider og langt hår oppå hodet. Noe lignende av dette. Mitt hår er veldig glatt, og vanskelig å ha med å gjøre. Det er også vanskelig å få krøller til å holde seg. Og siden jeg sjeldent gidder å krølle håret, men egentlig syns det er finest med krøller, så tenkte jeg at permanent hadde vært tingen. Men blir permanent bra i så kort hår? Jeg har litt lenger hår en hun på bilde. Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om hvordan krøllene blir, om de blir små eller store, men hvis det ikke blir å se bra ut vil jeg ikke ta permanent. Jeg tenker noe sånt, sånt eller sånt. Men jeg vil ikke bli seende sånn ut! Takk på forhånd!
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Alle de fire siste linkene linker til det samme - google bildesøk. Ellers har jeg ikke svar, annet enn at jeg også lurer litt på det samme :-) bare at jeg har ikke barbert sidene mine ;-) Anonymous poster hash: e7635...267 1
Harley Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 Med store spoiler skal det nok være mulig å få til noe lignende de tre første bildene ja Men helt likt blir det jo ikke. Sånn som det siste bildet blir det hvis man bruker alt for små spoler da. Men med de største tenker jeg det kan bli bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå