Gå til innhold

Skal jeg sende god tur melding?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merker jeg får litt vondt i magen når jeg ser for meg situasjonen. Når man er i et forhold, skal man være trygg og ikke gå på tå på den måten. Ring han, spør hva i all verden han tror han driver med når han unngår å svare på det du spør han om, og så sier du god tur etterpå.

Anonymous poster hash: 9b299...379

Gjort det.. Fått svar nå. Går fortsatt på tå gitt

Anonymous poster hash: 17cf9...f55

Skrevet

Nå svarte han "Bare sliten i hodet, bare sovet utenom jobb. Kommer meg sikkert snart."

.................. Okei... Skal jeg bare vente med å svare? Vil han at jeg skal komme å være forståelsesfull?

Herremin. Virker ikke akkurat som om at du kjenner kjæresten din særlig godt siden du må spørre om du skal vente med å svare og hva du skal føle.

Du svarer det du ønsker og føler det du føler. Så enkelt er det faktisk.

Nå bor jeg sammen med kjæresten min, men om vi er borte fra hverandre så forventer jeg at han tar telefonen eller ringer meg når han har tid. Og jeg forventer i alle fall 1 samtale hver dag og godnattmelding. Dette vet han at jeg forventer og det er ingen problem for han.

Det virker enkelt og greit at dere kommuniserer veldig dårlig sammen. Prat sammen med fyren din, fortell hva du føler og om han ikke klarer å prate med deg på ei uke og du synes dette er dårlig så får du finne deg noen som du passer bedre sammen med

Anonymous poster hash: 50de9...9cd

Skrevet

Gjort det.. Fått svar nå. Går fortsatt på tå gitt

Hva mener du? Tør du ikke ringe til han du er sammen med?

Skrevet

Hva sa han da?? Synes det virker som han har overtaket i dette forholdet... Kan umulig være helt bra.

Anonymous poster hash: e1d1e...739
Skrevet

Jeg føler bare at jeg deler veldig mye av meg selv, og at han ikke gjør det. Når jeg spør om hva han har gjort den dagen, hva han føler osv så sier han liksom bare at det går greit og at jeg ikke bør tenke på det.. Og jeg spør jo fordi jeg er oppriktig nysgjerrig og vil vite hvordan han har det..

Han jobber veldig mye, og jeg vet det er slitsomt for han. Jeg prøver derfor å trekke meg litt tilbake når jeg vet det er mye som skjer med han, men jeg føler jeg aldri får noen forvarsel på NÅR det er. Som nå. Jeg vet ikke om det er mye med jobben, eller med hobbyen hans e.l. Føler ofte mine behov blir dysset ned, og gjort dummere. F.eks sier jeg at jeg "forventer" at han ringer hver dag "må jeg så klart skjønne at det har han ikke alltid tid til" osv. Vi snakker stort sett sammen hver dag da, selv om vi er i et avstandsforhold. Skulle egentlig vært hos ham på onsdag (en times reise for meg), men han tok aldri videre kontakt, og det var noe av det siste jeg nevnte på mandag at han måtte si ifra når han var ferdig på jobb den dagen.

Jeg svarte at det var ok, og at han kunne prate med meg om det var noe, og ønsket han god tur..

Skrevet

Hva sa han da?? Synes det virker som han har overtaket i dette forholdet... Kan umulig være helt bra.

Jeg (21:39): Er det noe i veien siden du sluttet å svare på mandag, og har vært fjern siden?

Han (23:01): Bare sliten i hodet, bare sovet utenom jobb. Kommer meg sikkert snart.

Meg (23:03): .. Okei, du får si ifra om du trenger noe da. God tur til xxx i morgen, glad i deg.

Skrevet

Hva mener du? Tør du ikke ringe til han du er sammen med?

Joda, ringte, fikk ikke svar. Han svarte på melding. Går på tå fordi jeg fortsatt ikke vet hva som er galt, selv om jeg spurte.

Skrevet

Er du sikker på at dere er sammen ?

Anonymous poster hash: 2eec8...305

Skrevet

Jeg (21:39): Er det noe i veien siden du sluttet å svare på mandag, og har vært fjern siden?

Han (23:01): Bare sliten i hodet, bare sovet utenom jobb. Kommer meg sikkert snart.

Meg (23:03): .. Okei, du får si ifra om du trenger noe da. God tur til xxx i morgen, glad i deg.

Når viser han at han er glad i deg?

Skrevet

Når viser han at han er glad i deg?

Vi er jo sammen i lag og har det hyggelig osv. Prater vanligvis godt sammen.

Skrevet

Foreslår at du fokuserer litt mer på deg selv fremover jeg! Kan virke som han er litt lei? Litt sånn care, når det kommer til deg. Gå ut og treff veninner, ikke ta kontakt på en stund, vent til han kontakter deg, og spill litt kostbar! ;)

Anonymous poster hash: ac873...03f

Skrevet

Foreslår at du fokuserer litt mer på deg selv fremover jeg! Kan virke som han er litt lei? Litt sånn care, når det kommer til deg. Gå ut og treff veninner, ikke ta kontakt på en stund, vent til han kontakter deg, og spill litt kostbar! ;)

Anonymous poster hash: ac873...03f

Vi ser hverandre ca hver 2. uke ettersom jeg studerer og han jobber, og bor ca 1t fra hverandre.... Det er ikke som jeg ikke er ute å gjør ting 12/14 dager... :(

Men men. Han har ikke svart enda, og nå er han på tur.

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...