AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Kjæresten og jeg pratet sammen på mandag, hvor han ikke svarte på melding A. Etter en stund sendte jeg melding B, i tilfelle han ikke hadde merket at han hadde fått melding. Han har lest både melding A og B på facebook. Har ikke hørt noe siden mandagskvelden, men han poster på facebook osv, er mye online. Føler det blir så patetisk å trippeltekste når han tydeligvis ikke gidder å svare/snakke til meg om noe annet. Han reiser på jobbreise i morgen, kielferga med jobben. Bør jeg sende god tur melding, eller bare holde stilt? Anonymous poster hash: 17cf9...f55
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 13. november 2014 #2 Skrevet 13. november 2014 Beklager at jeg sier det; men for meg er det et under at du i det hele tatt har en kjæreste, når du trenger råd fra fremmede for om du skal sende en sms til han eller ei.
MarianneE Skrevet 13. november 2014 #4 Skrevet 13. november 2014 Sweet mother of god, hvor gamle er dere?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #5 Skrevet 13. november 2014 Sweet mother of god, hvor gamle er dere? 22/32. Anonymous poster hash: 17cf9...f55
Gjest Coolaid Skrevet 13. november 2014 #6 Skrevet 13. november 2014 Send nakenbilde. Da gleder han seg til å komme igjen
Lollipops Skrevet 13. november 2014 #7 Skrevet 13. november 2014 (endret) Jeg hadde ringt og lurt på om det var noe galt, for så å ønske han god tur. Jeg takler ikke sånn silent treatment-opplegg Endret 13. november 2014 av Lollipops 9
Blårose8 Skrevet 13. november 2014 #8 Skrevet 13. november 2014 Og dette er kjæresten din? Spurte du om noe på meldingene? Hvorfor ringer du ikke bare å spør hvorfor han ikke har svart deg? 2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #9 Skrevet 13. november 2014 Og dette er kjæresten din? Spurte du om noe på meldingene? Hvorfor ringer du ikke bare å spør hvorfor han ikke har svart deg? Vi var midt i en samtale, hvor jeg spurte et spørsmål. Ca en time senere sendte jeg et spørsmålstegn til. Joda, jeg kunne ringt, men jeg gidder ikke skulle sende masse meldinger og ringe "hvorfor vil du ikke prate med meg ((( snakk med meg da :(" Når han tydeligivs ikke finner det viktig nok selv. Anonymous poster hash: 17cf9...f55
Gjest caramiacaramella Skrevet 13. november 2014 #10 Skrevet 13. november 2014 Synes dere virker fryktelig barnslige begge to. Jeg synes ikke du skal sende nok en melding, ring ham heller og spør hva som foregår.
Gjest brusmaskin Skrevet 13. november 2014 #11 Skrevet 13. november 2014 Jeg bruker bare skrive: "er det en grunn til at du ikke svarer meg?" 1
Lollipops Skrevet 13. november 2014 #12 Skrevet 13. november 2014 Vi var midt i en samtale, hvor jeg spurte et spørsmål. Ca en time senere sendte jeg et spørsmålstegn til. Joda, jeg kunne ringt, men jeg gidder ikke skulle sende masse meldinger og ringe "hvorfor vil du ikke prate med meg ((( snakk med meg da :(" Når han tydeligivs ikke finner det viktig nok selv. Anonymous poster hash: 17cf9...f55 I et seriøst forhold så må man jo kunne snakke sammen
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #13 Skrevet 13. november 2014 Du har ikke hørt fra kjærsten siden mandag? Hva med bare å ringe han for å skravle? Anonymous poster hash: 2f75a...5a2
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #14 Skrevet 13. november 2014 Merker jeg får litt vondt i magen når jeg ser for meg situasjonen. Når man er i et forhold, skal man være trygg og ikke gå på tå på den måten. Ring han, spør hva i all verden han tror han driver med når han unngår å svare på det du spør han om, og så sier du god tur etterpå. Anonymous poster hash: 9b299...379 1
Blårose8 Skrevet 13. november 2014 #15 Skrevet 13. november 2014 Vi var midt i en samtale, hvor jeg spurte et spørsmål. Ca en time senere sendte jeg et spørsmålstegn til. Joda, jeg kunne ringt, men jeg gidder ikke skulle sende masse meldinger og ringe "hvorfor vil du ikke prate med meg ((( snakk med meg da :(" Når han tydeligivs ikke finner det viktig nok selv. Anonymous poster hash: 17cf9...f55 for å være helt ærlig, så syns jeg det virker litt umodent, fra dere begge. At han ikke svarer på meldinger eller tar kontakt på flere dager, og at du ikke vil spørre rett ut om det er noe som plager ham. Kan virke som det er noe som plager han og da bør han ta det opp med deg, fremfor å melde seg ut. Men siden du ikke vil ta det opp, så syns jeg du skal la være å sende god tur melding og heller vente på at han tar kontakt selv. Håper det ordner seg hvertfall 1
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #16 Skrevet 13. november 2014 Merker jeg får litt vondt i magen når jeg ser for meg situasjonen. Når man er i et forhold, skal man være trygg og ikke gå på tå på den måten. Ring han, spør hva i all verden han tror han driver med når han unngår å svare på det du spør han om, og så sier du god tur etterpå. Anonymous poster hash: 9b299...379 Dette. Anonymous poster hash: 57fbe...7e3
Nordpia Skrevet 13. november 2014 #17 Skrevet 13. november 2014 Ring han! Si at du vil ønske han god tur, og spør samtidig hva greia er med å ikke kommunisere på 3 dager. Er dere kjærester eller ikke?
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #18 Skrevet 13. november 2014 Sendt melding og spurt om det er en grunn til han ikke vil snakke med meg, og om det er noe i veien. Får se om han svarer. Anonymous poster hash: 17cf9...f55
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #19 Skrevet 13. november 2014 Han er av og på på facebook (både via internett og via mobil) hele tiden. Har enda ikke svart på smsen. Ringte, men han tok den ikke. Anonymous poster hash: 17cf9...f55
AnonymBruker Skrevet 13. november 2014 #20 Skrevet 13. november 2014 Nå svarte han "Bare sliten i hodet, bare sovet utenom jobb. Kommer meg sikkert snart." .................. Okei... Skal jeg bare vente med å svare? Vil han at jeg skal komme å være forståelsesfull? Anonymous poster hash: 17cf9...f55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå