Gjest Colubra Skrevet 21. juli 2004 #1 Skrevet 21. juli 2004 denne her passer kanskje egentlig ikke på kjæledyr, men tenkte bare jeg skulle vise dere det her :evil: Skjønner ikke hvorfor jeg fortsetter å bli overrasket over menneskers ondskap, men jeg skjønner faen ikke hva som skjer oppe i hodene på mennesker som gjør sånt som det her.. Sånne mennesker skulle vært rulla i piggtråd :evil: Har ikke orket å se videon engang :cry:
smykkeskrin Skrevet 26. juli 2004 #3 Skrevet 26. juli 2004 Åh, hvorfor finnes det sånne mennesker. Skjønner ikke hvordan noen kan gjøre noe så grusomt. Prøvde å se på litt av filmen, greide ikke å se mer en ca. 7-8 sek. Det var helt forferdelig.
Gjest Miss Gemini Skrevet 26. juli 2004 #5 Skrevet 26. juli 2004 Får helt frysninger av å se dette :o Grusomt!
Quinden Skrevet 27. juli 2004 #7 Skrevet 27. juli 2004 Har ikke sett filmen, orker ikke rett og slett. Det gjør meg bare så uendelig oppgitt over menneskenes ondskap. Håper det blir tatt på alvor nå...
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #8 Skrevet 28. juli 2004 Grrrr"!!!! jeg blir så sinna !!!!!!! Jeg orket ikke se jeg. HUff ! FY FAEN så grusomme mennesker kan være!
smykkeskrin Skrevet 1. august 2004 #10 Skrevet 1. august 2004 Bare et råd til alle som tror de tåler det filmklippet LA VÆR Å SE PÅ DEN... åh hvorfor finnes det sånne mennesker .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå