Gjest Colubra Skrevet 21. juli 2004 #1 Del Skrevet 21. juli 2004 denne her passer kanskje egentlig ikke på kjæledyr, men tenkte bare jeg skulle vise dere det her :evil: Skjønner ikke hvorfor jeg fortsetter å bli overrasket over menneskers ondskap, men jeg skjønner faen ikke hva som skjer oppe i hodene på mennesker som gjør sånt som det her.. Sånne mennesker skulle vært rulla i piggtråd :evil: Har ikke orket å se videon engang :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 21. juli 2004 #2 Del Skrevet 21. juli 2004 Klarte ikke å se jeg heller. :-( :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smykkeskrin Skrevet 26. juli 2004 #3 Del Skrevet 26. juli 2004 Åh, hvorfor finnes det sånne mennesker. Skjønner ikke hvordan noen kan gjøre noe så grusomt. Prøvde å se på litt av filmen, greide ikke å se mer en ca. 7-8 sek. Det var helt forferdelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 26. juli 2004 #4 Del Skrevet 26. juli 2004 :evil: Har ikke ord :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miss Gemini Skrevet 26. juli 2004 #5 Del Skrevet 26. juli 2004 Får helt frysninger av å se dette :o Grusomt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 27. juli 2004 #6 Del Skrevet 27. juli 2004 Uff :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 27. juli 2004 #7 Del Skrevet 27. juli 2004 Har ikke sett filmen, orker ikke rett og slett. Det gjør meg bare så uendelig oppgitt over menneskenes ondskap. Håper det blir tatt på alvor nå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. juli 2004 #8 Del Skrevet 28. juli 2004 Grrrr"!!!! jeg blir så sinna !!!!!!! Jeg orket ikke se jeg. HUff ! FY FAEN så grusomme mennesker kan være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 28. juli 2004 #9 Del Skrevet 28. juli 2004 Det der orker jeg ikke å se.. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smykkeskrin Skrevet 1. august 2004 #10 Del Skrevet 1. august 2004 Bare et råd til alle som tror de tåler det filmklippet LA VÆR Å SE PÅ DEN... åh hvorfor finnes det sånne mennesker . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå