Elise Nørgaard Skrevet 13. november 2014 #1 Skrevet 13. november 2014 Hei, Jeg har akkurat begynt å blogge på: elisebeauty.blogg.no Hva synes dere om bloggen? Vet noen om en kjempeflink fotograf i Oslo?
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #2 Skrevet 14. november 2014 Helt grei. Litt teit å skrive om MD-produkter som er på vei ut av markedet i Europa, og et par orddelingsfeil. Ellers blir det sikkert bra. Jeg leser ikke blogger til vanlig. Hei, Jeg har akkurat begynt å blogge på: elisebeauty.blogg.no Hva synes dere om bloggen? Vet noen om en kjempeflink fotograf i Oslo? Anonymous poster hash: 8d8f9...9a5
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #3 Skrevet 14. november 2014 I overkant mye reklame, både i innhold og annonser. Anonymous poster hash: 00078...373
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #4 Skrevet 14. november 2014 Bli flinkere til å lese korrektur. Du sliter spesielt med særskriving. Jeg følte ikke at innleggene dine ga meg noe. Det holder ikke å skrive at du liker produkt A, du må også si hvorfor du liker produkt A, hva den hjelper mot og hva slags hudtype den passer for. Du må ta bilder med bedre kvalitet. Bruk den beste innstillingen på kameraet. Du bør også lære deg mer om lys og komposisjon. Finn ut hva du vil med bloggen og hvilken målgruppe du retter deg mot. Du kan ikke bare skrive et innlegg for å skrive et innlegg, du bør ha litt innhold også. Her ligger jeg å sover med hunden min er litt for lite. Anonymous poster hash: 4483e...eff
AnonymBruker Skrevet 14. november 2014 #5 Skrevet 14. november 2014 PS: Du trenger ikke å rope for å bli sett, det fungerer bedre hvis du har en overskrift som sier noe om hva du spør om, f.eks "Hva synes dere om denne bloggen?" Dette er heller ikke rett underforum, da tråden handler om en blogg. Hvis du er i tvil er det best å lage tråden i Generell debatt, så blir den heller flyttet dit moderatorene mener den skal. Du lager en link ved å trykke på det tegnet som ser ut som en trelinket kjede med en pluss i en grønn sirkel. Den ligger til høyre for tegnet med tre streker numerert 1, 2 og 3, på samme linje som B, I og U Anonymous poster hash: 4483e...eff
Elise Nørgaard Skrevet 14. november 2014 Forfatter #6 Skrevet 14. november 2014 Helt grei. Litt teit å skrive om MD-produkter som er på vei ut av markedet i Europa, og et par orddelingsfeil. Ellers blir det sikkert bra. Jeg leser ikke blogger til vanlig. Anonymous poster hash: 8d8f9...9a5 Hei, Takk for tilbakemeldingen Ja, det er så utrolig trist at de skal slutte å selge MD Formulations. Jeg som elsker de produktene! Hva mener dere andre?
Elise Nørgaard Skrevet 14. november 2014 Forfatter #7 Skrevet 14. november 2014 I overkant mye reklame, både i innhold og annonser. Anonymous poster hash: 00078...373 Hei, Takk for tilbakemeldingen. Det skal jeg ta til meg Kom gjerne med flere tilbakemeldinger underveis
Elise Nørgaard Skrevet 14. november 2014 Forfatter #8 Skrevet 14. november 2014 Bli flinkere til å lese korrektur. Du sliter spesielt med særskriving. Jeg følte ikke at innleggene dine ga meg noe. Det holder ikke å skrive at du liker produkt A, du må også si hvorfor du liker produkt A, hva den hjelper mot og hva slags hudtype den passer for. Du må ta bilder med bedre kvalitet. Bruk den beste innstillingen på kameraet. Du bør også lære deg mer om lys og komposisjon. Finn ut hva du vil med bloggen og hvilken målgruppe du retter deg mot. Du kan ikke bare skrive et innlegg for å skrive et innlegg, du bør ha litt innhold også. Her ligger jeg å sover med hunden min er litt for lite. Anonymous poster hash: 4483e...eff Hei, Ja.. det har du nok rett i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå