Gå til innhold

Hva gjør du dersom han vil ha deg tilbake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva hadde du gjort dersom en du datet ditchet deg for en annen, for deretter å forsøke å gjenoppta kontakten etter noen mnd? La oss si at dette er en fyr du faktiskkunne tenke deg å bli bedre kjent med..Men er det for svakt å si ja, eller er det OK i og med at man aldri var sammen?

Og hvordan reagerer dere generelt på å blo avvist av en dere har datet en stund som dere fant spennende, men som ditcher ut? Er dere lei dere en stund? Sinte? Eller går dere videre med hevet hode?

Må innrømme at jeg ble mer skuffet enn jeg kunne forutse, man får liksom litt forhåpninger av å date over tid selv om man ikke har kommet dit at man er sammen enda... dater ikke ofte da, så mulig jeg blir litt for sårbar?

Anonymous poster hash: b523f...6c0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender ham et bilde av meg selv med "bedre lykke neste gang, sucker" påskrevet.

Anonymous poster hash: b6611...32b
  • Liker 2
Skrevet

Jeg ville gitt det en sjanse til dersom jeg virkelig likte fyren.

Selv står jeg nå litt på andre siden. "Ditchet" en helt super fyr (på en veldig hyggelig måte). Ikke for en annen fyr, men fordi jeg ikke hadde fått følelser som tilsa at det var noe poeng å gå videre. Jeg hadde nettopp vært gjennom et brudd og var vel ikke helt mottakelig.

Vi fortsatte å snakke som venner etter dette, og nå merker jeg at følelsene mine begynner å bygge seg opp igjen. Vurderer å spørre om han vil prøve på nytt, men det får selvfølgelig bli helt opp til han å bestemme.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan ditchet han deg da? Jeg syns det har litt å si med tanke på hvordan du skal oppføre deg mot ham videre....

Anonymous poster hash: e41bc...5fa
  • Liker 1
Skrevet

Han ditchet deg for en annen som var hakke bedre, også ble han selv dumpet og går da tilbake til deg siden du var keen :) noe i den duren?

Anonymous poster hash: 92ef2...d2d

• Liker 1
Skrevet

Nei, når han ditchet deg for en annen så er det ikke greit. Du vil jo alltid huske at du var nest best for han den gangen. Og han syntes det var greit å bare droppe deg.

Anonymous poster hash: 9e216...356
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...